Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Skorpan
    Jodå jag har allt svarat dig,,,,,,kolla bara här
    Ja, ja...okey då...får väl ta tillbaks du hade rätt...skit oxå skriv upp de nudå

Comment

Vet bara att det kan vara väldigt farligt
      Den kan vara farlig på flera sätt, är den för färsk kallas den "skitibyxdricka" Men har den jäst ut ordentligt kan man bli bra på örat
      "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

• Originally posted by Brutus
        Den kan vara farlig på flera sätt, är den för färsk kallas den "skitibyxdricka" Men har den jäst ut ordentligt kan man bli bra på örat

Comment

Vilken tur att jag fick bra på örat varianten då

Comment

Vilken tur att jag fick bra på örat varianten då
            Där hade du tur Minns en mig närstående person som bara hann halvvägs hem

"Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

• Originally posted by Millou
              Ja, ja...okey då...får väl ta tillbaks du hade rätt...skit oxå skriv upp de nudå
              Antecknat o klart,,,,,

Comment

• Originally posted by Catinka
                Den jag har är alltid ute...jag tar bara hand om den nu över sommaren. Men jag tycker det är lite blött nu, så jag försökte att ta in den....men lilla pluttan var livrädd inne....Det jag tänker mest på är maten...det är sjöblött...inte så bra va? jag har lagt säckar över taket...hoppas det hjälper...
                Jaa,det är inte så schysst med blöt mat å jag tycker den borde ha tak åtmonstone delvis i buren,helst en liten koja att kunna gå in och gömma sig i,de gillar dom... Ute kaniner ska man helst ej ta in om det är risk för förvarmt inne,men nu är ju inte skillnaderna så stora,värre på vintern.
                Bra jobbat att du försöker fixa provisoriskt regnskydd bygg ett litet hus som passar i buren imorgon

Comment

• Nej...nu ska jag gå o sova...godnatt alla goa OT are

Comment

Där hade du tur Minns en mig närstående person som bara hann halvvägs hem
                    Påminner mig om någonting som vi i FN tjänst kallade för Jalla,,,vilket betyder skynda på arabiska

Comment

Nej...nu ska jag gå o sova...godnatt alla goa OT are
                      Go´natt säger jag med...orkar inte en sekund till....Zzzz

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
                        Go´natt säger jag med...orkar inte en sekund till....Zzzz
                        Godnatt gumsan...vi syns o hörs...sov så gott

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
                          Jaa,det är inte så schysst med blöt mat å jag tycker den borde ha tak åtmonstone delvis i buren,helst en liten koja att kunna gå in och gömma sig i,de gillar dom... Ute kaniner ska man helst ej ta in om det är risk för förvarmt inne,men nu är ju inte skillnaderna så stora,värre på vintern.
                          Bra jobbat att du försöker fixa provisoriskt regnskydd bygg ett litet hus som passar i buren imorgon
                          Ja...jag får försöka att göra det nu.....får ju panik...tänk om lilla skutt mår dåligt nu men kunde de inte tänkt på det, kaninens husse o matte? Jämmer...nu fick jag bekymmer...tänk om det händer nåt...då är det mitt fel...jag sticker ut och kollar genast om jag kan ordna något hus på ngt sätt. får sova en annan gång...bye natti
                          Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Nej...nu ska jag gå o sova...godnatt alla goa OT are
                            Godnatt Millan fai belle sogni Jag ska också lägga mig så jag säger godnatt till er andra också

Comment

Godnatt Millan fai belle sogni Jag ska också lägga mig så jag säger godnatt till er andra också
                              Godnatt gubben o sov så gott...dröm nåt mys nu

Comment

Bra att du uppmuntrar folk,,,det behövs
                                Gjør så godt jeg kan...

Comment

Working...
                                X