Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Skorpan
    Vi som skriver här har säkert mycket barnasinne kvar,,,,i alla fall jag
    Jaa, det här är en suverän balans till (ev) allt (tyvärr ibland oundviktligt) bråk/strul i vardagen och jag uppskattar det otroligt mycket
    Att kunna ladda inför nästa dag när kanske nåt under dagen känts tungt, det är bara så...

Comment

• Originally posted by Runedin
      det har jag burit med mig sedan jag var 16...tyvärr så glömde jag det ett tag på vägen...

så jag tar igen det nu...
      Det gör du rätt i.....jag blir själv som en 6 åring när jag har min son hos mig,,,ska försöka behålla den känslan när han har åkt hem igen

Comment

det har jag burit med mig sedan jag var 16...tyvärr så glömde jag det ett tag på vägen...

så jag tar igen det nu...
        Gör du rätt i, bättre sent än aldrig...

Comment

• Originally posted by Lexie
          Jaa, det här är en suverän balans till (ev) allt (tyvärr ibland oundviktligt) bråk/strul i vardagen och jag uppskattar det otroligt mycket
          Att kunna ladda inför nästa dag när kanske nåt under dagen känts tungt, det är bara så...
          Vi är många typer av personer som träffas här,,,,en del vill ha det här som en ventil där man kan koppla av och ibland prata av sig,,,,andra har det här som ett sätt att klara av sin vardag genom att få kontakt med andra när man på grund av olika omständigheter kanske inte har så många. Sedan har vi kategorin Troll,,,vad som driver dem förstår nog bara de själva

Comment

Hello people,appropå tungt just nu...håller på att ladda upp mina räkningar,Det ser förjvla tungt ut ...smet hit på en paus före summeringen...vill inte veta uschski,inte lätt att få ut ngt av livet för egendel tänker jag nu,skitoxå!!

Å ni...ni bara håller på å larvar er,barnsliga e´ni allihopa ...medan jag ägnar mej åt värdsliga viktigheter

Comment

Gör du rätt i, bättre sent än aldrig...
              saknar min bilbana...gav bort den för några år sedan...

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
                Hello people,appropå tungt just nu...håller på att ladda upp mina räkningar,Det ser förjvla tungt ut ...smet hit på en paus före summeringen...vill inte veta uschski,inte lätt att få ut ngt av livet för egendel tänker jag nu,skitoxå!!

Å ni...ni bara håller på å larvar er,barnsliga e´ni allihopa ...medan jag ägnar mej åt värdsliga viktigheter
                har du inte läst vad jag skrev...

Comment

Mig lurar du inte

Comment

Vi är många typer av personer som träffas här,,,,en del vill ha det här som en ventil där man kan koppla av och ibland prata av sig,,,,andra har det här som ett sätt att klara av sin vardag genom att få kontakt med andra när man på grund av olika omständigheter kanske inte har så många. Sedan har vi kategorin Troll,,,vad som driver dem förstår nog bara de själva
                    ...ska jag föreställa ett troll då,va ...nähää du jag e´ en älva,syns ju klart å tydligt

Comment

...ska jag föreställa ett troll då,va ...nähää du jag e´ en älva,syns ju klart å tydligt
                      Lugn o fin har inte kallat dig för Troll Du är en älva som dansar i dimman

Comment

• Jaha...nu dyker jag in här o förstör allt det barnsliga Mellis gumsan...gör som jag med dina räkningar...skicka dom till Göran han gillar egna företagare och betalas så hjärtans gärna...han blir såååå happy varenda gång

Comment

Mig lurar du inte
                          Johooda,har jag kanske redan gjort ...nädå e´sann som en ängel men mer än värsting till älva faktiskt

Comment

Lugn o fin har inte kallat dig för Troll Du är en älva som dansar i dimman
                            dimman ??? ..vad har du druckit ikväll... ...

Comment

• Originally posted by Millou
                              Jaha...nu dyker jag in här o förstör allt det barnsliga Mellis gumsan...gör som jag med dina räkningar...skicka dom till Göran han gillar egna företagare och betalas så hjärtans gärna...han blir såååå happy varenda gång
                              Vilken adress är det

Comment

dimman ??? ..vad har du druckit ikväll... ...
                                Ingenting,,,,jo kaffe o nu Ramlösa

Comment

Working...
                                X