Originally posted by osynlig
Sitter här på jobbet och längtar hem.... känns som jag ska somna vilken minut som helst.
Men efter den här arbetsdagen är det bara två dagar kvar till SEMESTER!!!

Sitter här på jobbet och längtar hem.... känns som jag ska somna vilken minut som helst.
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Behöver jag säga att det blev ingen shopping för mig idag, det var ju bara att ge sig hem och bli hel och ren igen
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Behöver jag säga att det blev ingen shopping för mig idag, det var ju bara att ge sig hem och bli hel och ren igen

till Tösnö på födelsedagen.Hoppas du har en fin dag

Lås in alla hästar i stallet, men säg inget till Linn.
Jag är rörd till tårar över allas engagemang i min födelsedag. Jag har aldrig tidigare blivit så firad den 5 juli.
Tulling
.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment