Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by osynlig
    hej hej allehopppa va fint väder det är.
    Hej Osynlig! Det var länge sen jag såg dig... har ju saknat dig Sitter här på jobbet och längtar hem.... känns som jag ska somna vilken minut som helst.

Men efter den här arbetsdagen är det bara två dagar kvar till SEMESTER!!!
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Nu är jag äntligen hemma!

Hade tänkt att stanna kvar i stan för jag behöver shoppa lite, men det har inte riktigt varit min dag idag. Jag lyckades slita loss hela pluppen till dragkedjan på jeansen så jag har inte kunnat stänga gylfen utan har fått använda en säkerhetsnål. Som tur är har jag haft sjukhusskjorta på mig hela dagen som har täckt, men sen när jag skulle hem så fick jag hålla för med väskan för att gömma missödet.
      Precis innan jag skulle gå hem från jobbet upptäckte jag att jag hade skurit mig på mitt finger och fått blod på min vita top när jag bytte om Behöver jag säga att det blev ingen shopping för mig idag, det var ju bara att ge sig hem och bli hel och ren igen

Funderade på om jag skulle gå och lägga mig och bara dra täcket över huvudet, men med min otur finns det en viss risk för att jag trasslar in mig i lakanet och blir liggandes som en kåldolme eller nåt

Hoppas ni andra har haft en bättre dag än vad jag har haft
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
        Nu är jag äntligen hemma!

Hade tänkt att stanna kvar i stan för jag behöver shoppa lite, men det har inte riktigt varit min dag idag. Jag lyckades slita loss hela pluppen till dragkedjan på jeansen så jag har inte kunnat stänga gylfen utan har fått använda en säkerhetsnål. Som tur är har jag haft sjukhusskjorta på mig hela dagen som har täckt, men sen när jag skulle hem så fick jag hålla för med väskan för att gömma missödet.
        Precis innan jag skulle gå hem från jobbet upptäckte jag att jag hade skurit mig på mitt finger och fått blod på min vita top när jag bytte om Behöver jag säga att det blev ingen shopping för mig idag, det var ju bara att ge sig hem och bli hel och ren igen

Funderade på om jag skulle gå och lägga mig och bara dra täcket över huvudet, men med min otur finns det en viss risk för att jag trasslar in mig i lakanet och blir liggandes som en kåldolme eller nåt

Hoppas ni andra har haft en bättre dag än vad jag har haft
        Hej Snowsan...usch vilken dag du haft den var värre än min ser jag...då är det inte värt jag klagar nej gå inte o bli koldolme nu det är för varmt....

Jag ska gå ner till bryggan o bada, nu är det 20 grader här i vattnet o kyla av mig lite....både här o där liksom

Comment

• Hejsan!
          Först och främst etttill Tösnö på födelsedagen.Hoppas du har en fin dag

Här sitter det en kokt makaron idag. Jag har varit och badat och det var jätteskönt....men så fort jag kommer hem,,,så är det lika svettigt.

Stackars alla er som jobbat idag....Och stackars lilla Snowsan....vissa dagar går allt åt helsike....det tycks ha varit en sådan dag i dag för dig.
          Ta det lugnt nu ikväll och njut av att det bara är två dagar kvar till semestern.
          Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Jag bjuder på glass om det är någon som vill haClick image for larger version

Name:	icecream.jpg
Views:	1
Size:	172.2 KB
ID:	1027270

Comment

• Originally posted by Catinka
              Jag bjuder på glass om det är någon som vill ha[ATTACH]5159[/ATTACH]
              Tackar som bjuder...ska smaka bra efter doppet....glöm inte rån till...bussig du är

Comment

• Tackar

Hej alla !
                Tack för glassen behövde kylas ner.
                Är inte Snowflake här än ?
                såg att hon var här tidigare.
                Skål

Comment

• Säger också Grattis till Tösnö.....att anteckna för onödigt vetande jag är nyduschad och slät som en babybak i ansiktet

Comment

• Lugn i bussen!
                    Lås in alla hästar i stallet, men säg inget till Linn.

Jag är rörd till tårar över allas engagemang i min födelsedag. Jag har aldrig tidigare blivit så firad den 5 juli.

Kära nå’n då, jag fyller ju inte förrän imorgon.
                    Å här har jag smällt i mej hela tårtan en hel dag förtidigt tackvare Er, jag trodde att Ni var mina vänner.

Vad lär vi oss av detta? Lita aldrig på en Tulling.

Ett stort TACK till dom som INTE orkar fira mej två dagar på raken.
                    Ni andra får vänta tills imorgon på Ert tack.

Comment

• Hmmm....Tulling,,,kom att tänka på att Tuller på Norska betyder typ driver du med mig

Comment

• Originally posted by Millan
                        Hej Snowsan...usch vilken dag du haft den var värre än min ser jag...då är det inte värt jag klagar nej gå inte o bli koldolme nu det är för varmt....

Jag ska gå ner till bryggan o bada, nu är det 20 grader här i vattnet o kyla av mig lite....både här o där liksom
                        Var det skönt,,,,vi har 22 grader i vattnet

Comment

• Originally posted by Skorpan
                          Var det skönt,,,,vi har 22 grader i vattnet
                          Hej gubben...det va jättemysigt...du skulle varit med o simmat lite...vi har 22 grader i morgon bergis

Comment

• Den sjön jag badade i idag höll 24°. I vättern är det runt 20°.....jättehärligt

Comment

• Originally posted by Millan
                              Hej gubben...det va jättemysigt...du skulle varit med o simmat lite...vi har 22 grader i morgon bergis
                              Du har ju lite närmre till vattnet än mig...men visst jag hade gärna taget ett dopp med dig

Comment

• Originally posted by Catinka
                                Den sjön jag badade i idag höll 24°. I vättern är det runt 20°.....jättehärligt
                                Sedan så har ni ju doppvärmare där med ju

Comment

Working...
                                X