Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Maria28
    verkar som alla missa min hälsning *snyft* he he jag är ju inte här så ofta så, hoppas ni alla har det fint själv ser jag på film här.
    Heeej Maria28.
    Det har varit fotboll idag, så det har varit tv för de flesta.
    Här är det bara bra.....
    Förlåt för att vi missat dig....en liten ros som tröst
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

verkar som alla missa min hälsning *snyft* he he jag är ju inte här så ofta så, hoppas ni alla har det fint själv ser jag på film här.
      Et lite HEI! fra meg også.. Var ikke meningen å misse deg
      Har sett fotball, der er årsaken for ganske mange tror jeg
      Ha det godt til vi ses igjen, da

Comment

• Go morrn alla glada
        En ny härlig dag väntar
        Nu ska jag läsa tidningen och dricka kaffeinnan jag sätter igång med något annat. Ha en bra dag allihop
        Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Hej Maria....kika in i trädgården i hängmattetråden där...vi håller lite mer till där nu i semestertider

Comment

• Hejsan på er....Hoppas ni mår bra...

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

• Originally posted by Catinka
              Go morrn alla glada
              En ny härlig dag väntar
              Nu ska jag läsa tidningen och dricka kaffeinnan jag sätter igång med något annat. Ha en bra dag allihop
              Hei Catinka Her er det mest regn i dag, så det passer å pusle i huset.
              Godt med slike dager også, så man kan gjøre litt inne.
              Ha en fin dag du også

Comment

• Originally posted by lucina
                Hejsan på er....Hoppas ni mår bra...
                Hei Lucina, hyggelig å se deg igjen
                Jeg har en ok dag, pusler litt inne. Regner en del i dag, så man må passe på før solen kommer tilbake.
                Ha en fin dag
                Last edited by gason; 2006-07-10, 13:24. Reason: Fixat citering

Comment

• Hej hopp OT lovers

Comment

• Originally posted by Skorpan
                    Hej hopp OT lovers
                    OT har
                    inte semesterstängt...
                    Last edited by Millan; 2006-07-11, 16:03.

Comment

• Hej alla OT-lovers! Har OT-tråden semesterstängt och hur länge? Eller har ni lagt ner den? Ska jag inte skriva här nu? Äh... det struntar jag i.... då får jag väl skriva här för mig själv...

Har kommit hem på snabbvisit för det är ingen ström i stugan för tillfället (någon har kanske grävt sönder en kabel eller nåt) och dessutom ösregnar det så det får bli lite ärenden att göra i stan.... kan ju inte ens måla huset i det här vädret. Det kan också bli ett restaurangbesök innan jag drar iväg tillbaka till landet.

Hoppas ni alla har det bra och att ni har bättre väder än vad det är på Västkusten. Sköt om er så ses vi när jag är i stan igen

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
                        Hej alla OT-lovers! Har OT-tråden semesterstängt och hur länge? Eller har ni lagt ner den? Ska jag inte skriva här nu? Äh... det struntar jag i.... då får jag väl skriva här för mig själv...

Har kommit hem på snabbvisit för det är ingen ström i stugan för tillfället (någon har kanske grävt sönder en kabel eller nåt) och dessutom ösregnar det så det får bli lite ärenden att göra i stan.... kan ju inte ens måla huset i det här vädret. Det kan också bli ett restaurangbesök innan jag drar iväg tillbaka till landet.

Hoppas ni alla har det bra och att ni har bättre väder än vad det är på Västkusten. Sköt om er så ses vi när jag är i stan igen

Halloj...klart du får skriva...men ni sticker ju på semester allihop...under tiden för oss som jobbar så hänger vi i hängmattan i väntan på att ni kommer tillbaks igen.

Hoppas det fixar sig i stugan så du kan njuta av sommaren vännen...ha det bäst så ses vi när du är utvilad o alert

Comment

• Originally posted by Millan
                          Halloj...klart du får skriva...men ni sticker ju på semester allihop...under tiden för oss som jobbar så hänger vi i hängmattan i väntan på att ni kommer tillbaks igen.

Hoppas det fixar sig i stugan så du kan njuta av sommaren vännen...ha det bäst så ses vi när du är utvilad o alert
                          Förstår fortfarande ingenting, det är ju samma människor som skriver i "hängmattan" som det är här.. och OT har väl aldrig tagit semester förut? Känns lite sorgligt bara....

Last edited by snowflake; 2006-07-11, 16:25.
                          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Halloj på er som fortfarande är hemma och inte är på semmester
                            Kör hårt,det kan gå
                            I morgon kan det vara försent.
                            Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

• Originally posted by tojja
                              Halloj på er som fortfarande är hemma och inte är på semmester
                              Hej tojja! Fortfarande hemma och ingen semester här...

Comment

• Hej hopp.
                                Kikar in och säger hej, ska snart sätta mig i tv-soffan. Har huvudvärk så det blir en tablett och tv för hela slanten ikväll.
                                Hoppas ni har det bra.
                                Snowie, jag håller mig här så vi kan hålla varandra sällis här när vi kikar in. Har din Forumus Tröttus börjat ge sig än? Min håller i sig, men börjar så sakteliga inse att det inte är nån idé att hålla på, så snart är jag nog igång igen.
                                Skorpan, jag antar att du längtar till ledigheten och sonen. Inte många dagar kvar nu.
                                Och slutligen bara en liten kramis till Millan, är du också ledig snart?
                                Hade inte tänkt skriva nåt till alla, varken tid eller ork finns just nu så alla ni får en stor bamsekram från mig.

Comment

Working...
                                X