Announcement
Collapse
No announcement yet.
****OT-tråden**** del 5
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sv: ****OT-tråden**** del 5
Märkligt det där med kräftor, törstig och tung i skallen blir man. Får hoppa över kräftorna nästa år och bara äta västerbottenspaj och se om det hjälperOriginally posted by Millan View PostGodmorgon Brutus...tar en fika med dig
tack vännen
är inte rikrigt vaken ännu..men tittade ut och en massa mörka moln här...hoppas det blir lite regn om en stund...behövs nu.
Ska bara dricka ur kaffet du bjöd på sen kryper jag nog tillbaks till sängen...känns lite tungt i skallen i dag...undrar varför
måste ha varit kräftorna...
"Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"
Comment
-
...eller man kanske inte ska äta så mkt alls...man blir ju så törstig dåOriginally posted by Brutus View PostMärkligt det där med kräftor, törstig och tung i skallen blir man. Får hoppa över kräftorna nästa år och bara äta västerbottenspaj och se om det hjälper

...ska jag prova nästa gång,blir säkert jättebra
Comment
-
Jadu...det är ju lika varje år...men jag kan inte låta bli kräftorna...då hoppar jag hellre över nåt annat...för mig va det nog champangens fel tror jag...nej...kan inte tänka mig de heller...lite lyx att dricka de till kräftor faktisktOriginally posted by Brutus View PostMärkligt det där med kräftor, törstig och tung i skallen blir man. Får hoppa över kräftorna nästa år och bara äta västerbottenspaj och se om det hjälper

men mycke gott
Comment
-
Hur gör du då, dricker ni ingen snaps till kräftorna, för i så fall känner du ju inte champisens goda och för min del mycket torra smakOriginally posted by Millan View PostJadu...det är ju lika varje år...men jag kan inte låta bli kräftorna...då hoppar jag hellre över nåt annat...för mig va det nog champangens fel tror jag...nej...kan inte tänka mig de heller...lite lyx att dricka de till kräftor faktiskt
men mycke gott
"Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"
Comment
-
Jodå...tog en snaps...men jag höll ju inte på att få ner den ens...Champisen dricker man efter kräftorna i alla fall jag gjorde så...me likeOriginally posted by Brutus View PostHur gör du då, dricker ni ingen snaps till kräftorna, för i så fall känner du ju inte champisens goda och för min del mycket torra smak

Comment
-
Hej hopp på er.
Är det några segisar här idag?
Himla kul med kräftskivor men man blir alltid så seg dagen efter.
Hoppas ni får en skön söndag i alla fall, trots eventuellt skallebank eller allmän seghet. Jag har städat och stått i här på morgonen så nu har jag en hel lång skön söndag att njuta av. Blir en slappardag idag.
Kramis på er.
Comment
-
Hej hopp SunnyvännenOriginally posted by Sunnyface View PostHej hopp på er.
Hoppas ni får en skön söndag i alla fall, trots eventuellt skallebank eller allmän seghet. Jag har städat och stått i här på morgonen så nu har jag en hel lång skön söndag att njuta av. Blir en slappardag idag.
Kramis på er.

Ja här är det allmänt segt idag. Och vädret gör ju inte saken bättre precis. Det regnar...och det ser ut som höst
Men man har väl blivit bortskämd i sommar med vädret.
i morgon är det dax att börja jobba igen...
Du har det skönt du som har en vecka kvar. Den som spar hon har
Ha en fortsatt skön söndag Kramis och puzziz
Life is what happens to you while you're busy making other plans.
Comment
-
Halloj Sunny...va duktig du varit på morgonenOriginally posted by Sunnyface View PostHej hopp på er.
Kramis på er.

men skönt att ha det gjort nu då...slappa o mys nu
Catinka....bara första dan på jobbet är över så har du kommit igång igen och vardagen flyter på...ganska skönt kommer du upptäcka
Comment
-
Ja..det kommer väl att gå och jobba...men det är det här med att gå upp så tidigt på morgonen jag inte gillar. Klockan 5.00Originally posted by Millan View PostHalloj Sunny...va duktig du varit på morgonen
men skönt att ha det gjort nu då...slappa o mys nu
Catinka....bara första dan på jobbet är över så har du kommit igång igen och vardagen flyter på...ganska skönt kommer du upptäcka

Life is what happens to you while you're busy making other plans.
Comment
-
Ja...det va tidigt...jag kan väcka dig här, om jag skriver med brontobokstäver så hör du ...lättOriginally posted by Catinka View PostJa..det kommer väl att gå och jobba...men det är det här med att gå upp så tidigt på morgonen jag inte gillar. Klockan 5.00
Comment
-

Comment