Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ****OT-tråden**** del 5

Jaha då har man börjat att vakna till liv efter att ha kollat på US Open tennis finalen för Damer i natt.
    Min favis vann ju så klart,det var Maria Sharapovas andra grandslam vinst
    Kör hårt,det kan gå
    I morgon kan det vara försent.
    Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja View Post
      Jaha då har man börjat att vakna till liv efter att ha kollat på US Open tennis finalen för Damer i natt.
      Halloj tojja...kul att din favvis vann och grattis till henne...ha en bra fortsatt dag

Comment

M S är superduktig, men tyvärr så har jag en känsla av att utseendet spelar en stor roll... (och då menar jag inte kroppen som alla bra tennisspelare på denna nivå ju måste ha)

Comment

Originally posted by Millan View Post
          Halloj tojja...kul att din favvis vann och grattis till henne...ha en bra fortsatt dag
          Tack skall du ha Millan,det skall jag ha

Det var skit kul att hon äntligen fick vinna igen,hon var klart bäst i årets US Open så det var ju rättvist.
          Efter fyra raka förluster mot Belgiskan så var det äntligen dax för en klar seger
          Kör hårt,det kan gå

Comment

Originally posted by Lexie View Post
            M S är superduktig, men tyvärr så har jag en känsla av att utseendet spelar en stor roll... (och då menar jag inte kroppen som alla bra tennisspelare på denna nivå ju måste ha)
            Det gör det helt klar om du vill tjäna dom stora pengarna vid sidan om banan.
            Maria är ju den som tjänar mest av alla på WTA touren och det gjorde ju Anna Kournikova också när hon lirade även om hon inte vann en enda tävling i singel.
            Så utseendet spelar en stor roll helt klart.
            Men du vinner ju inga tävlingar på det så den äran kan man aldrig ta ifrån henne
            Kör hårt,det kan gå

Comment

Det gör det helt klar om du vill tjäna dom stora pengarna vid sidan om banan.
              Maria är ju den som tjänar mest av alla på WTA touren och det gjorde ju Anna Kournikova också när hon lirade även om hon inte vann en enda tävling i singel.
              Så utseendet spelar en stor roll helt klart.
              Men du vinner ju inga tävlingar på det så den äran kan man aldrig ta ifrån henne
              Nej, äran kan man aldrig ta ifrån någon men vad jag menar att ju vackrare ansikte desto mera fans...
              A K är väl ett exmepel...
              Och det är väl det jag tycker är lite sorgligt att det andra kommer lite i skymundan för deras sportsliga prestationer...

Comment

Ciao tutti! Snart börjar en ny arbetsvecka. På fredag så ska hela kontoret på fest så man får hoppas att veckan går fort

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
                  Ciao tutti! Snart börjar en ny arbetsvecka. På fredag så ska hela kontoret på fest så man får hoppas att veckan går fort
                  Tutti på dej själv...
                  Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Originally posted by Catinka View Post
                    Tutti på dej själv...
                    Alla på mig

Comment

Alla på mig
                      Aha,,,jamen oki...det är väl inte så dumt....

Comment

Originally posted by Catinka View Post
                        Aha,,,jamen oki...det är väl inte så dumt....
                        Blir bara bökigt,,,,

Comment

Blir bara bökigt,,,,
                          Ju mer bök och stök...desto bättre

Comment

Hej på er.
                            Här är det fullt upp i tv-soffan. Har precis sett Miljonärerna, och nu börjar Outsiders. Sen är det dags för CSI och därefter blir det 100 höjdare. Som tur är går alla program på samma kanal, Kanal 5 så man slipper byta kanal i alla fall och riskerar att missa nåt.
                            Hoppas ni har det bra, vi ses.

Comment

Jag ska försöka se ett helt avsnitt av "Bullshit" med Penn & Teller.
                              Det börjar nu ser jag.
                              -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                                Hej på er.
                                Här är det fullt upp i tv-soffan. Har precis sett Miljonärerna, och nu börjar Outsiders. Sen är det dags för CSI och därefter blir det 100 höjdare. Som tur är går alla program på samma kanal, Kanal 5 så man slipper byta kanal i alla fall och riskerar att missa nåt.
                                Hoppas ni har det bra, vi ses.
                                Hej Sunny...måndagar är bra tv kvällar nu...ha det bra du oxå

Originally posted by gason View Post
                                Jag ska försöka se ett helt avsnitt av "Bullshit" med Penn & Teller.
                                Det börjar nu ser jag.
                                Titta på "Bullshit" du

Comment

Working...
                                X