Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ****OT-tråden**** del 5

Tjingeling...
    Så er mandagen snart på hell, og middagen min er snart klar. Laks i dag,mmmm....
    Vært en tur på jobb i dag, ruslet rundt å snakket med kollegaer og andre kjente. Da er jeg sosial samtidig med at tiden går fort.
    Tok en promenade på veien hjem, solen kom omsider, så det ble en fin trim-tur.
    Håper dere har en fin dag..

Comment

Originally posted by Schmoo View Post
      TJO alla glada människor!!(Joooo,man får vara glad även om det är Måndag..hehe)
      Lite dött här just nu..Men folk har väl annat att pyssla med än att sitta o hänga här!!(inte jag då..hehe)...
      Säkert mera drag ikväll!!!
      Skulle vara kul med lite nya MSN polare att tjöta lite med då o då...
      Så om nu någon skulle vela testa att adda lilla mig.
      Hallå Millan!!!Varför får man inte sätta ut sin adress till MSN:N.. ??
      Ville ju bara få några nya MSN:N Chattare...

Comment

Hej Schmoo....den som vill adda dig kan bara skicka dig ett PM så får du massor med PM på samma gång...

Comment

Originally posted by Millan View Post
          Hej Schmoo....den som vill adda dig kan bara skicka dig ett PM så får du massor med PM på samma gång...
          Hei!Ok,tack för svaret!Då får dom väl göra det...
          Men varför kan man inte skriva adressen på Forumet då?Jaja...Jag vill juändå att folk ska se adressen...Måste vara enklare att göra så men men..Jag tuggar i mig detta o går vidare!!Hehhehe..
          Hoppas jag får några PM då!!!

Comment

Nähää du här får man inte ragga...inte ens lite chatt kompisar ...det är för ditt eget bästa nog bara,MAN FÅR INTE HA HUR KUL SOM HELST hajjarú väl

Comment

Hei!Ok,tack för svaret!Då får dom väl göra det...
              Men varför kan man inte skriva adressen på Forumet då?Jaja...Jag vill juändå att folk ska se adressen...Måste vara enklare att göra så men men..Jag tuggar i mig detta o går vidare!!Hehhehe..
              Hoppas jag får några PM då!!!
              ...kan förresten rekommendera aftonbladet chatt,har ej varit där själv men hörde i helgen någon säga de hade kul där emellanåt+vissa,de som vill fångade upp varandra på msn..säkert brett utbud på folk där

Comment

Originally posted by mellis-bellis View Post
                ...kan förresten rekommendera aftonbladet chatt,har ej varit där själv men hörde i helgen någon säga de hade kul där emellanåt+vissa,de som vill fångade upp varandra på msn..säkert brett utbud på folk där
                Hahaha, Aftonbladets chatt är nog det värsta jäkla hålet som finns på nätet.. Förutom alla andra datingsiter
                -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                  Hahaha, Aftonbladets chatt är nog det värsta jäkla hålet som finns på nätet.. Förutom alla andra datingsiter
                  ..skulle säkert hålla med,men ids inte ens kolla upp ....jag håller mej hellre härinne där man får protection även om raggfaktorn e´trååååklåg2:

Comment

Hei, hei.. Stille her om dagen, men vi har vel alle våre oppgaver å gjøre..
                    I dag skal jeg til frisøren, klippe bort en hel del hår..
                    Ellers venter jeg solen utpå dagen, og tar vel også en promenade etter hvert.
                    Ha en fin dag alle sammen

Comment

Nähää du här får man inte ragga...inte ens lite chatt kompisar ...det är för ditt eget bästa nog bara,MAN FÅR INTE HA HUR KUL SOM HELST hajjarú väl
                      OK!!Fattar det nu!!!heheh..Men sorry,INTE ute efter att ragga..Upptagen serru..
                      Ville bara få några chatt polare..thats all!!

Comment

Originally posted by marianne View Post
                        Hei, hei.. Stille her om dagen, men vi har vel alle våre oppgaver å gjøre..
                        I dag skal jeg til frisøren, klippe bort en hel del hår..
                        Ellers venter jeg solen utpå dagen, og tar vel også en promenade etter hvert.
                        Ha en fin dag alle sammen
                        Hej på dig vännen.
                        Åh vad skönt med en tur till frisören. Vad fin du kommer bli sen, eller finare. För fin är du redan.
                        Jag skulle också behöva gå till min frisör, men jag har beslutsångest om när jag ska gå. Jag tror jag ska vänta ett tag till, det blir nog i oktober nån gång.
                        Jag sitter här på jobbet och har det rätt så lugnt nu. Det var full rulle på förmiddagen, men nu hoppas jag det blir en lugn och skön eftermiddag.
                        Ha det så skönt idag gumman, vi ses sen.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                          Hej på dig vännen.
                          Åh vad skönt med en tur till frisören. Vad fin du kommer bli sen, eller finare. För fin är du redan.
                          Jag skulle också behöva gå till min frisör, men jag har beslutsångest om när jag ska gå. Jag tror jag ska vänta ett tag till, det blir nog i oktober nån gång.
                          Jag sitter här på jobbet och har det rätt så lugnt nu. Det var full rulle på förmiddagen, men nu hoppas jag det blir en lugn och skön eftermiddag.
                          Ha det så skönt idag gumman, vi ses sen.
                          Hei, hei.. Ja, så har jeg ny sveis... Er nesten søt nå
                          Neida, men det var godt å fixe litt, skulle gjort det for lenge siden...

Solen tittet hit, men bare for å hilse på. Tenker ta en promenade etterpå, godt å være ute.
                          Ha det så fint du også. Vi ses

Comment

Hej hopp,,,,är det mer än jag som är jäkligt trött just nu....känns som om man hade bly i benen

Comment

..skulle säkert hålla med,men ids inte ens kolla upp ....jag håller mej hellre härinne där man får protection även om raggfaktorn e´trååååklåg2:
                              Smart, jag skulle inte heller kollat upp det om jag var du.. Om raggfaktorn är låg, däremot, är det väl bara sätta igång och ragga då?
                              -

Comment

Hei og hopp ! Forresten, jeg hopper ikke i dag.. Min rygg krangler, så jeg tar det med ro.
                                Ser at Skorpan var her i går, lenge siden sist. Håper du har det bra
                                Sunny er vel på jobb igjen, kanskje vi ses utover dagen

Her er fin sol i dag, skal prøve å nyte den.
                                Ønsker alle en fin onsdag

Comment

Working...
                                X