Ankomsten 06
Collapse
X
-
Sv: Ankomsten 06
Fjällan, jag samt Sago och hennes sambo stod på denna bild till höger om röda gången, en liten bit från höger bildkant
Tyvärr går det inte att se enskilda personer i denna röra. Vi visste att moddare skulle vara på plats samtidigt, men såg ingen. Nu äntligen vet vi på ett ungefär var ni stod...
Comment
-
Jo, en aningens längre bort, men vi stod ganska mycket utspridda också så några av oss var även närmare den gången. Det FINNS bilder från avsnittet men med hänsyn till folk så lägger jag inte upp dom...
Då var det väldigt synd att vi inte hade era telefonnummer. Hade ni nogger med er? Iofs, täckningen på området var skitdålig så jag nådde aldrig henne heller. Fasiken så synd.Fjällan, jag samt Sago och hennes sambo stod på denna bild till höger om röda gången, en liten bit från höger bildkant
Tyvärr går det inte att se enskilda personer i denna röra. Vi visste att moddare skulle vara på plats samtidigt, men såg ingen. Nu äntligen vet vi på ett ungefär var ni stod...-Comment
-
Jodå, naturligtvis var även Nogger med! (Förlåt mig Nogger...). Blir det någon fler BB-final (vilket Gud påbjude!) kanske vi skulle samordna vår närvaro bättre, diverse forumister emellan...
Comment
-
Det vore maximal höjdpunkt! Och givetvis med eventuell efterfest
-Comment
-
Mmm, jag var ganska nära ju
Vadå hänsyn till folk? Så kan man inte tänka ju, är man med på teve så är man. Mig gör det inget om du visar mig
"Man ska inte sComment

Comment