Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ankomsten 06

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Ankomsten 06

Originally posted by TMM View Post
    Jo, jag lyckades få tag på en framgrabber nu

Vi stod längst fram vid scen på vänster sida. Tar jag inte helt fel så bör det vara vid det gulmarkerade området. Ska fortsätta rota runt lite i klippet och se om jag kan hitta något där vi syns

Hej Tomas
    Stod vi inte lite mer åt vänster om det gulmarkerade?
    "Man ska inte sörja det man saknar
    utan glädjas åt det man har."

Comment

Jo, jag lyckades få tag på en framgrabber nu

Vi stod längst fram vid scen på vänster sida. Tar jag inte helt fel så bör det vara vid det gulmarkerade området. Ska fortsätta rota runt lite i klippet och se om jag kan hitta något där vi syns

Fjällan, jag samt Sago och hennes sambo stod på denna bild till höger om röda gången, en liten bit från höger bildkant Tyvärr går det inte att se enskilda personer i denna röra. Vi visste att moddare skulle vara på plats samtidigt, men såg ingen. Nu äntligen vet vi på ett ungefär var ni stod...

Comment

Originally posted by Vera View Post
        Hej Tomas
        Stod vi inte lite mer åt vänster om det gulmarkerade?
        Jo, en aningens längre bort, men vi stod ganska mycket utspridda också så några av oss var även närmare den gången. Det FINNS bilder från avsnittet men med hänsyn till folk så lägger jag inte upp dom...

Originally posted by Sandwich View Post
        Fjällan, jag samt Sago och hennes sambo stod på denna bild till höger om röda gången, en liten bit från höger bildkant Tyvärr går det inte att se enskilda personer i denna röra. Vi visste att moddare skulle vara på plats samtidigt, men såg ingen. Nu äntligen vet vi på ett ungefär var ni stod...
        Då var det väldigt synd att vi inte hade era telefonnummer. Hade ni nogger med er? Iofs, täckningen på området var skitdålig så jag nådde aldrig henne heller. Fasiken så synd.
        -

Comment

Då var det väldigt synd att vi inte hade era telefonnummer. Hade ni nogger med er? Iofs, täckningen på området var skitdålig så jag nådde aldrig henne heller. Fasiken så synd.
          Jodå, naturligtvis var även Nogger med! (Förlåt mig Nogger...). Blir det någon fler BB-final (vilket Gud påbjude!) kanske vi skulle samordna vår närvaro bättre, diverse forumister emellan...

Comment

Originally posted by Sandwich View Post
            Jodå, naturligtvis var även Nogger med! (Förlåt mig Nogger...). Blir det någon fler BB-final (vilket Gud påbjude!) kanske vi skulle samordna vår närvaro bättre, diverse forumister emellan...
            Det vore maximal höjdpunkt! Och givetvis med eventuell efterfest
            -

Comment

Jo, en aningens längre bort, men vi stod ganska mycket utspridda också så några av oss var även närmare den gången. Det FINNS bilder från avsnittet men med hänsyn till folk så lägger jag inte upp dom...

Mmm, jag var ganska nära ju Vadå hänsyn till folk? Så kan man inte tänka ju, är man med på teve så är man. Mig gör det inget om du visar mig
              "Man ska inte sörja det man saknar
              utan glädjas åt det man har."

Comment

Working...
              X