Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Sunnyface View Post
    God morgon!
    Vad gott med fika och pepparkakor såhär på morgonen.
    Hittade en lucia på vägen hit också, så hon förgyller vår luciadag här idag.
    Ser misstänkt likt ut som ett ljushuvud det där.
    Har du frågat var hon var någonstans igår.
    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

jag har inte lyckats se en enda lucia idag......live.

Comment

Originally posted by Millan View Post
        Kom du...men klarar dom sig på jobbet utan dig då...nej det tror inte jag...blir bergis kaos nu har jag börjat o steka...fasen va det luktar gott alltså
        Vad gott det ser ut. Jag har inte gjort köttbullar än. Fast köttfärsen ligger i frysen och bara väntar . Men jag har slagit in en hög med klappar idag.
        Jag har inte alls den där rätta julkänslan iår. undrar om det beror på vädret? Ser mer ut som oktober än en och en halv vecka innan jul.

Comment

Originally posted by Petra Pan View Post
          jag har inte lyckats se en enda lucia idag......live.
          Samma här

Comment

Ojoj vad mätt jag är, har precis ätit middag. Blev så sugen på köttbullar efter att suktats av Millans goa köttisar förut så det blev det till middag idag.
            Nu är jag så trött så jag ska slänga mig i soffan, känner mig jätteseg. Hoppas det inte är nån dum bacillusk på g.
            Hoppas ni har en skön kväll.
            till er alla.

Comment

Sitter just nu och pratar med en gamml FN kompis i Libanon på Skypen,,,,va fan 22 grader varmt

Comment

Oki...nu är jag inte bara tråddödare utan forumdödare...alla försvann

Comment

Hei der, her er jeg.. Ikke spesielt pigg, men jeg finnes da..
                  Fikk jo mer pencillin, og det hjelper. Ingen feber nå, så det går nok bra. Godt å bli frisk til jul, skjønt julestemningen mangler.
                  Så Millan`s kjøttboller, og de frister! Men jeg har ingen smak og lukt..Her går det mest i flytende, så klærne har blitt romsligere.
                  Skorpan, godt med ledig nå vil jeg tro. Jammen har du hatt en travel høst. Nyt ferien nå, da..
                  Sunny, jeg savner deg og våre stunder på "jobb" også. Kommer sterkere tilbake, litt etter hvert.
                  Håper dere har det så bra alle sammen, og at ikke juleforberedelsene stresser dere for mye..
                  Hej då..

Comment

Originally posted by marianne View Post
                    Hei der, her er jeg.. Ikke spesielt pigg, men jeg finnes da..
                    Fikk jo mer pencillin, og det hjelper. Ingen feber nå, så det går nok bra. Godt å bli frisk til jul, skjønt julestemningen mangler.
                    Så Millan`s kjøttboller, og de frister! Men jeg har ingen smak og lukt..Her går det mest i flytende, så klærne har blitt romsligere.
                    Skorpan, godt med ledig nå vil jeg tro. Jammen har du hatt en travel høst. Nyt ferien nå, da..
                    Sunny, jeg savner deg og våre stunder på "jobb" også. Kommer sterkere tilbake, litt etter hvert.
                    Håper dere har det så bra alle sammen, og at ikke juleforberedelsene stresser dere for mye..
                    Hej då..
                    Tack Marianne...och sov gott

Comment

Med risk för att bli tjatig,,,hej Tösnö

Comment

Godmorgon allihop...dags för lite fika och sen blir det till o jobba Ha en bra dag därute

Comment

God formiddag alle sammen! I dag er jeg oppe, og det føles mye bedre å være meg. Mangler smak og lukt, så alt jeg spiser smaker likt..
                          Har funnet kakeoppskrift, tenkte å leke husmor i dag. Ser vel fort om jeg orker.. Ellers bruker jeg tiden til å bli frisk, og sakte går det rette veien.
                          Ha en fin torsdag, vi ses..

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
                            Med risk för att bli tjatig,,,hej Tösnö
                            Hej på dej. Hur är läget såhär mitt i julstöket?

Comment

Originally posted by TöSnö View Post
                              Hej Tösnö...kul att du skriver lite...hoppas allt är väl med dig

Comment

Originally posted by TöSnö View Post
                                Inte mycke stök,,,bara Jul

Comment

Working...
                                X