Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Fjällis View Post
    Har du sagt nåt

Comment

Originally posted by Fjällis View Post
      Du är ingen tråddödare Sväva nu inte iväg..
      Sitter ju o tittar på grabbarna i rymden...trodde absolut att jag oxå kunde sväva

Comment

Originally posted by Millan View Post
        Sitter ju o tittar på grabbarna i rymden...trodde absolut att jag oxå kunde sväva
        Sväva ok.. men inte för högt..

Comment

Go´morron allihop! Sätter fram lite Lusse-frukost och hoppas att ni får en bra dag! *Sjunger lucia-sången*

Hade Fastwindow varit här så hade han nog ätit upp alla pepparkakor innan vi hann blinka
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
            Go´morron allihop! Sätter fram lite Lusse-frukost och hoppas att ni får en bra dag! *Sjunger lucia-sången*

Hade Fastwindow varit här så hade han nog ätit upp alla pepparkakor innan vi hann blinka
            Godmorgon Snowsan...va fint du sjunger och tack för kaffet o pepperkaka...ha en jättebra dag

Comment

God morgon!
              Vad gott med fika och pepparkakor såhär på morgonen.
              Hittade en lucia på vägen hit också, så hon förgyller vår luciadag här idag.

Comment

Dags för lunch här om en liten stund, funderar på att ta en sväng ut. Känner mig trött så det kanske piggar upp lite.
                Mors på en stund.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                  Dags för lunch här om en liten stund, funderar på att ta en sväng ut. Känner mig trött så det kanske piggar upp lite.
                  Mors på en stund.
                  Halloj Sunny...ha en bra lunch på stan, snart är det kväller igen o du får gå hem...själv är jag ledig o julstädar o allmänt pysslar som vanligt...ska nog rulla lite köttbullar på eftermiddagen tror jag

Comment

Halloj Sunny...ha en bra lunch på stan, snart är det kväller igen o du får gå hem...själv är jag ledig o julstädar o allmänt pysslar som vanligt...ska nog rulla lite köttbullar på eftermiddagen tror jag
                    Hej vännen.
                    Tack söta för julkortet. Har inte skickat mina än, men det kommer.
                    Vad mysigt det låter med pyssel hemma och köttbullsrullning. Jag tror nästan att jag struntar i jobbet och kommer hem till dig istället.
                    Det blev en skön lunch med lite prommis och tittande i butiker. Jag köpte faktiskt inget, annat än en varmkorv. Det var gott.
                    Nu tänkte jag läsa lite i tidningarna, men det är väl inget intressant att läsa antar jag.
                    på dig sötis.

Comment

Hej vännen.
                      Tack söta för julkortet. Har inte skickat mina än, men det kommer.
                      Vad mysigt det låter med pyssel hemma och köttbullsrullning. Jag tror nästan att jag struntar i jobbet och kommer hem till dig istället.
                      Det blev en skön lunch med lite prommis och tittande i butiker. Jag köpte faktiskt inget, annat än en varmkorv. Det var gott.
                      Nu tänkte jag läsa lite i tidningarna, men det är väl inget intressant att läsa antar jag.
                      på dig sötis.
                      Kom du...men klarar dom sig på jobbet utan dig då...nej det tror inte jag...blir bergis kaos nu har jag börjat o steka...fasen va det luktar gott alltså

Comment

Kom du...men klarar dom sig på jobbet utan dig då...nej det tror inte jag...blir bergis kaos nu har jag börjat o steka...fasen va det luktar gott alltså
                        Mmm, jag känner den ljuvliga doften ända hit. Mmm. Det skulle nog bli lite kaosartat om jag pyser härifrån, men känns som det kvittar. Millans köttbullar väger tyngre.

Comment

marianne, sötis hur är det med dig? Saknar dig gumman.
                          Krya på dig vännen.

Comment

Jaha då ha man fått se på lucia på jobbet i morse kontors tjejerna kom ut och sjöng för oss och bjöd på lussebullar i morse
                            En av kontors tjejernas dotter var med som tärna också,en fyra-årig söt tjej
                            Kör hårt,det kan gå
                            I morgon kan det vara försent.
                            Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja View Post
                              Jaha då ha man fått se på lucia på jobbet i morse kontors tjejerna kom ut och sjöng för oss och bjöd på lussebullar i morse
                              En av kontors tjejernas dotter var med som tärna också,en fyra-årig söt tjej
                              Hejsan tojja.
                              Jaså har ni haft lussetåg på jobbet? Vad kul, här har vi inte haft nåt sånt. Trist, för det är så mysigt och stämningsfullt.
                              Gulligt med lilltjejen också, det var säkert jättekul för henne liksom för er.

Comment

Hejsan tojja.
                                Jaså har ni haft lussetåg på jobbet? Vad kul, här har vi inte haft nåt sånt. Trist, för det är så mysigt och stämningsfullt.
                                Gulligt med lilltjejen också, det var säkert jättekul för henne liksom för er.
                                Ja det var väldigt trevligt,det levde vi på resten av dagen
                                Kör hårt,det kan gå
                                I morgon kan det vara försent.
                                Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Working...
                                X