Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

EY LEN, DITT STILEN FALLER! FATTA'RU, SVENNE! ÖPPNA LAMPAN FÖR DEN E SLÄCKT!
    -

Comment

Originally posted by Pacifier View Post
      s all good, s all good. wad up my man, nice grill you gots dawg. gots any blinga ?
      Min engelska rostar mer och mer när jag ser sånt där. You've got me!
      -

Comment

eh.. känner mig inte något vidare internationell.... eller amerikaniserad Have a nice evening *och där försvann min fnissgubbe*
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Nu är det mer OT än någonsin tror jag.

Jösses ...
          -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Go´morron allihop! Ja snacka om inlägg...fuck you all, dawg, grill, blinga och öppna en lampa som är släckt...hade ni Kalkosan i glaset igår?
            Fjällis! Det var väl tur att du inte torkat ihop totalt, blev orolig att jag skulle behöva lägga dig i blöt. Näe du är inte tjurig
            Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
              Go´morron allihop! Ja snacka om inlägg...fuck you all, dawg, grill, blinga och öppna en lampa som är släckt...hade ni Kalkosan i glaset igår?
              Fjällis! Det var väl tur att du inte torkat ihop totalt, blev orolig att jag skulle behöva lägga dig i blöt. Näe du är inte tjurig
              Morn Snowsan jadu...blev lite mörkrädd när jag läste OT...inga muntra tjoho där inte vad håller på o händer i vissa skallar eller kan det vara spunk i glaset....nu ska i alla fall jag hålla huvudet uppe och ta emot lite folk om en stund...hoppas du får en bra lördag och alla andra....seee yaaaa

Comment

Originally posted by Millan View Post
                Morn Snowsan jadu...blev lite mörkrädd när jag läste OT...inga muntra tjoho där inte vad håller på o händer i vissa skallar eller kan det vara spunk i glaset....nu ska i alla fall jag hålla huvudet uppe och ta emot lite folk om en stund...hoppas du får en bra lördag och alla andra....seee yaaaa
                Ja det var nog spunk i glasen Hoppas du också får en bra lördag!!

Comment

Hej allihop.........jag tackar för all den roliga tid jag haft tillsammans med er,,,men nu avreggar jag mig ifrån tornevalls och den ni ska tacka för de är SKORPAN....stans största skitstövel...hans hemlighet stannar hos mig.

Men ni andra är helt underbara människor som bara vill dela med er av er glädje o positivitet...kramar tiller alla

Comment

Jag är här och jag håller på OT tråden........om någon har frågor till mig så svarar jag gärna,,,,,jag är ödmjuk och ställer in mig i ledet

Comment

Nä men vad är nu detta

Comment

Originally posted by Fjällis View Post
                        Nä men vad är nu detta
                        bara en övergångs grej typ PMS,,,,,allt blir säkert bra igen

Comment

Ditt jävla led Skorpan känner då i alla fall jag till...skona dom andra ifrån att ställa sig i de........jävla Allan Brallan.

Jag ska då fan i mig ha chansen att säga mitt,,,,

Comment

pheww. tur det försvann.
                            " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
                            // Hale Chidduck

Comment

håller med helt och hållet

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
                                håller med helt och hållet
                                det förstår jag att du tycker. då det hon skrev berodde på dig.
                                kan du låta henne vara nu kanske?
                                " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
                                // Hale Chidduck

Comment

Working...
                                X