Announcement
Collapse
No announcement yet.
***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
vimzar in och vinkar till alla
Har äntligen sålt alla kattungar, det var lite rörigt med SJU stycken i en lägenhet.
Tillbringade lördagen i skogen med en väninna.............vi plockade 50 liter kantareller!!!!!
Så gårdagen blev det rensa, rensa, rensa.............
men det är härligt att fylla frysen till vintern
Nu ska jag ta mej en långpromenad i det underbara höstvädret.
Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya
Comment
-
Är du pigg o vakenOriginally posted by TMM View PostGumöra pö'rä Millan!
Hej Vimsan....vad härligt att kissemissarna fått egna hem nuOriginally posted by vimzet View Post
vimzar in och vinkar till alla
Har äntligen sålt alla kattungar, det var lite rörigt med SJU stycken i en lägenhet.
Tillbringade lördagen i skogen med en väninna.............vi plockade 50 liter kantareller!!!!!
Så gårdagen blev det rensa, rensa, rensa.............
men det är härligt att fylla frysen till vintern
Nu ska jag ta mej en långpromenad i det underbara höstvädret.
Härlig söndag du hade o lyckad...ha det mys på din promis
Comment
-
Hei til alle på denne dag.
Mandag og en ny uke er i gang. Høsten merkes godt her nå, med kaldt om nettene.
I dag har solen tittet frem igjen, men tror ikke den har bestemt seg for hvor den skal være....
Ser at siden her har fått nytt utseende, kjempefint synes jeg!
Man må fornye seg i blant..
Ha en fin dag, der du er.. Vi ses senere..
Comment
-
Comment
-
Hej Sunny...alltid kul när du tittar in...javisst blev det höstfint härOriginally posted by Sunnyface View PostMen oj, vad fint det blivit här.
Kul med lite nytt. Bra jobbat TMM och Simsan.
Hoppas ni har det bra allihop. Jag har ätit och sitter proppmätt och tittar lite på tv. Ska diska strax men tog en liten paus först. Man måste ju forumera sig lite också.
Kram på er alla.

kul
Ja i kväll blir det en tv kväll här oxå...några program jag vill se...så jag tar o gör en Sunny rakt av bara
Comment
-
Tusan vad jag gillar den nya stilen på forumet och nu när jag har fått till smilies i snabbsvarsrutan som jag önskade också så är det skit bra
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-
Hej tojja...va kul att alla är så positiva till det nya...var ju precis vad som behövdes nu...lite nytt...och vilken bra ide att du sa nåt om smilisarna...hade inte jag tänkt på ens...men kanonbraOriginally posted by tojja View PostTusan vad jag gillar den nya stilen på forumet och nu när jag har fått till smilies i snabbsvarsrutan som jag önskade också så är det skit bra

Comment
-
Tja man är ju en hel del på aotv så man hade vant sig vid det och jag gillade att det var lätt att få tag påOriginally posted by Millan View PostHej tojja...va kul att alla är så positiva till det nya...var ju precis vad som behövdes nu...lite nytt...och vilken bra ide att du sa nåt om smilisarna...hade inte jag tänkt på ens...men kanonbra
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-

Comment