Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Tusan vad det blåser här nere man är ju rädd att få rutan i famnen hela tiden

Jag var hemma hos mina föräldrar nu på middagen och där hade deras stora päronträd lagt sig på marken,den pallade inte orkan byarna denna gången
    Kör hårt,det kan gå
    I morgon kan det vara försent.
    Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Heisann, sveisann.. Her er jeg på plass sammen med min pc...
      Skjønt at den er ok igjen, trodde kanskje jeg måtte kjøpe ny. Men det var bare en bagatell å fixe..

Ja, været har også her bestått av regn, snø, vind og litt sol. Selvfølgelig har hele helgen vært full av blåst og snø. 20 cm på søndag morgen. Sist uke regnet vi nesten bort... Forstå denne vinteren den som kan..
      Min helse er akkurat nå på topp , og glad er jeg! Hele desember var preget av sykdom.Avsluttet med hoste, som jeg ser flere her inne også har..
      Håper dere har en fin mandag, hvor dere enn er...vi ses..

Comment

Originally posted by marianne View Post
        Heisann, sveisann.. Her er jeg på plass sammen med min pc...
        Skjønt at den er ok igjen, trodde kanskje jeg måtte kjøpe ny. Men det var bare en bagatell å fixe..

Ja, været har også her bestått av regn, snø, vind og litt sol. Selvfølgelig har hele helgen vært full av blåst og snø. 20 cm på søndag morgen. Sist uke regnet vi nesten bort... Forstå denne vinteren den som kan..
        Min helse er akkurat nå på topp , og glad er jeg! Hele desember var preget av sykdom.Avsluttet med hoste, som jeg ser flere her inne også har..
        Håper dere har en fin mandag, hvor dere enn er...vi ses..
        Hej Marianne...så skönt o höra att du mår bättre och att datorn är fixad...nu kan du titta in lite oftare igen

Sunny o Snowsan...hoppas ni mår bra...tror att tröttheten slagit till denna konstiga vinter...känner av den jag oxå mellan varven, men i dag har vi sol här så det känns lite lättare trots allt...kramisar till er

Tojja...kul o läsa att det funkar bättre o bättre för dig med jobb

Comment

Originally posted by Millan View Post
          Hej Marianne...så skönt o höra att du mår bättre och att datorn är fixad...nu kan du titta in lite oftare igen

Sunny o Snowsan...hoppas ni mår bra...tror att tröttheten slagit till denna konstiga vinter...känner av den jag oxå mellan varven, men i dag har vi sol här så det känns lite lättare trots allt...kramisar till er

Tojja...kul o läsa att det funkar bättre o bättre för dig med jobb
          Tack för det Millan det är väldigt skönt att få göra någon nytta igen efter den långa tiden jag har varit hemma

Men idag så har jag inte varit på jobbet utan jag har varit inne och fått min droppbehandling på Kristianstadsjukhus.
          Men i morgon så har man fått nya krafter så man kan fajtas på jobbet igen
          Kör hårt,det kan gå

Comment

Godt å se deg tilbake,Marianne !! -Ja,jeg er her jo som sagt rett som det èr,om jeg ikke alltid skriver noe.

Er kjedelig når det blir noe med dataen som en jo har blitt såpass avhengig av.Men godt du fikk fixa det lett så du slapp å kjøpe ny.

Kjedelig med all den sykdommen,men som oftest går det meste over heldigvis.

Tojja: Håper ikke du feiler noe alvorlig ?? -Jeg er ikke sikker på om jeg har fått med meg hva som feiler deg..Iallefall kjekt å høre at du har fått tilbake krefter da.

Comment

Originally posted by Xx24-7 View Post

Tojja: Håper ikke du feiler noe alvorlig ?? -Jeg er ikke sikker på om jeg har fått med meg hva som feiler deg..Iallefall kjekt å høre at du har fått tilbake krefter da.
              Nä det är rätt okej med mig nu,jag har en kronisk ledsjukdom som jag måste få lite behandling mot var femte vecka .
              Jag är också väldigt glad över att kunna jobba (just nu 6h per dag)
              Kör hårt,det kan gå

Comment

Originally posted by tojja View Post
                Nä det är rätt okej med mig nu,jag har en kronisk ledsjukdom som jag måste få lite behandling mot var femte vecka .
                Jag är också väldigt glad över att kunna jobba (just nu 6h per dag)
                Godt å høre,men selvsagt ikke bare-bare med en slik leddlidelse heller sikkert. Forøvrig flott at du er så postitivt innstilt til å jobbe.

Comment

Hej gumsan.
                  Uj vad dagarna flyger fram, har ju inte varit här på flera dagar nu. på mig.
                  Bara bra med mig tack, lite trött bara som du så sant skrev. Mycket konstigt vinter i år, hoppas man snart får börja återgå till sitt gamla vanliga jag igen.
                  Dags för lunch för mig nu ser jag, mot lunchrummet.
                  Vi ses vännen.

Comment

Originally posted by marianne View Post
                    Hei alle raringer... Titter bare inn fra min granne..
                    For å si at jeg har det helt ok, men min pc er til reparasjon. Den kollapset under nyttårs-feiringen.. Håper jeg snart får den tilbake, for er det noe man savner, så er det jo en pc og dere her inne..
                    Ha det så fint alle sammen, jeg tenker på dere
                    Hej gumman.
                    Vad himla trist att din datorn lagt av. Hoppas du får hem den snart, lagad och redo för nya forumäventyr. Saknar dig här ju.
                    Ha det så bra vännen, hoppas vi ses snart.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                      Hej gumsan.
                      Uj vad dagarna flyger fram, har ju inte varit här på flera dagar nu. på mig.
                      Bara bra med mig tack, lite trött bara som du så sant skrev. Mycket konstigt vinter i år, hoppas man snart får börja återgå till sitt gamla vanliga jag igen.
                      Dags för lunch för mig nu ser jag, mot lunchrummet.
                      Vi ses vännen.
                      Halloj tjejen.....var på tiden du titta in...nu stannar du här lite mer igen.....btw...kika på min hemsida nu...jag har lekt lite det tar sig sa mordbrännarn måste jobba vidare...vi skrivs

Comment

Halloj tjejen.....var på tiden du titta in...nu stannar du här lite mer igen.....btw...kika på min hemsida nu...jag har lekt lite det tar sig sa mordbrännarn måste jobba vidare...vi skrivs
                        Hej gumselumsan.
                        Ja, jag kommer hålla mig här. No danger on the roof.
                        Men du jisses vad du fixat på din hemsida!! Jag kollade precis, jättefint ju. Då ses vi kanske där igen skruttan?
                        Jobba inte för mycket vännen, se till att pausa också.

Comment

Originally posted by Xx24-7 View Post
                          Godt å høre,men selvsagt ikke bare-bare med en slik leddlidelse heller sikkert. Forøvrig flott at du er så postitivt innstilt til å jobbe.
                          Har man varit hemma från jobbet så länge som jag har varit och har fått höra av vänner och arbetskamrater att man aldrig skulle komma tillbaka till jobbet igen så känns det jäklig bra att visa att dom hade fel
                          Man har liksom fått en chans till i livet,så ser jag på det i alla fall
                          Kör hårt,det kan gå

Comment

Originally posted by tojja View Post
                            Har man varit hemma från jobbet så länge som jag har varit och har fått höra av vänner och arbetskamrater att man aldrig skulle komma tillbaka till jobbet igen så känns det jäklig bra att visa att dom hade fel
                            Man har liksom fått en chans till i livet,så ser jag på det i alla fall
                            Ja,dèt skjønner jeg godt da ja.

Comment

Hallojsan.
                              Torsdag idag redan, dagarna flyger fram. Skönt med helg snart igen.
                              Hoppas ni har en bra dag so far, jag sitter på jobbet och har det bra. Har upplärning idag så jag behöver inte göra så mycket mer än sitta brevid och se glad ut.
                              Snart dags för lunch också, vi ses kanske under dagen om ni kikar in nåt.
                              Ha det bäst.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                                Hallojsan.
                                Torsdag idag redan, dagarna flyger fram. Skönt med helg snart igen.
                                Hoppas ni har en bra dag so far, jag sitter på jobbet och har det bra. Har upplärning idag så jag behöver inte göra så mycket mer än sitta brevid och se glad ut.
                                Snart dags för lunch också, vi ses kanske under dagen om ni kikar in nåt.
                                Ha det bäst.

Hej Sunny o alla andra i tråden...springer förbi o kör en litet snabbisinlägg har varit o fått en mysig skönhetsbehandling så nu är man som ny igen...ha det kalasbra...fredag i morn....tjoooohooooo

Comment

Working...
                                X