Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Millan View Post
    Heeeeeej....där är du ju...ska oxå se dansen o ta en move eller två....smit ingenstans nu...det är ju fredag
    Hmmmm.... kan du inte visa lite moves som du har i bakfickan, det var ju så länge sen Jaaaaaa nu är det fredag och nu är det en hel helg framför oss och jag är feberfri och har bara jobbigt med nosen
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by Catinka View Post
      DRULLAR IN HÄR JAG OXÅ... inte meningen att entren skulle bli så högjudd. Hur har ni det en kväll som denna? Njuter att det är fredag i morgon och jag ska sova hela dagen..nu har jag börjat med min första drink men inte den sista..
      Ser ni någon som trasslat in sig i trådarna här sen ,så är det bara jag
      KRAMIS
      Vad kul att du också har drullat in här! Men jag lovar att jag inte tänker säga något om att du trasslat in dig i trådarna....men jag vill bara anmärka på att det är fredag idag och lördag imorgon Skål goa och roliga Catinka
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
        Tur du inte ska ut med Vimzet ikväll, då hade ni säkert inte hittat hem igen.
        Nä, vi två ihop kan ju inte sluta i annat än katasrof så snurrigt som allt redan är..hela jorden snurrar pga av oss,,så nu vet du varför2:
        Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Originally posted by snowflake View Post
          Hmmmm.... kan du inte visa lite moves som du har i bakfickan, det var ju så länge sen Jaaaaaa nu är det fredag och nu är det en hel helg framför oss och jag är feberfri och har bara jobbigt med nosen
          Va skönt att du mår bättre...inga moves ännu...alldeles för tidigt...men framåt natten kanske...du får hålla ett öga hitåt...men jag vill ha hjälp av Sunny

Comment

Heeeej sötissockertoppen.
            Jag la ut lite brödsmulor åt Vimzet men de försvinner ju i regnet så man får nog fundera ut nåt annat så hon hittar hem igen.
            Smakar vinet bra?
            Va.... la du ut brödsmulor... trodde du hängde ut såna där orange/vita grejor som orienterare går efter, nu finns en viss risk att vi inte får se Vimzet här förrän i morgon Jajamen... vinet smakar riktigt bra, bra druvsort jag fått tag i Hur smakar groggen då... har den stått och dragit en stund så du fått en bra arom?

Comment

Vad kul att du också har drullat in här! Men jag lovar att jag inte tänker säga något om att du trasslat in dig i trådarna....men jag vill bara anmärka på att det är fredag idag och lördag imorgon Skål goa och roliga Catinka
              Skål Snowflake Så du menar att du inte hjälper mig om jag trasslar in mig? Hur går det för frölunda i elitserien förresten? 2e har haft det lite kämpigt denna säsong, men till slutspel kommer de säkert,,,Hv ligger etta, det vet du va?Det vore kul om det blev de bägge i final..det får vi hålla tummarna för

Comment

Alltså, jag menar om man inte själv lyckats trassla in sig. Blev lite fel där.
                Du ser, jag lyckades trassla in mig direkt. 2:
                Trassla som är så mysigt Sunny...speciellt när man ska trassla upp......lös den knuten du

Comment

Va skönt att du mår bättre...inga moves ännu...alldeles för tidigt...men framåt natten kanske...du får hålla ett öga hitåt...men jag vill ha hjälp av Sunny
                  Hmmm... låter lovande. Undrar vad det är för dans på Lets Dance så jag vet vad jag har att förvänta mig Och var är grabbarna?

Comment

Hmmm... låter lovande. Undrar vad det är för dans på Lets Dance så jag vet vad jag har att förvänta mig Och var är grabbarna?
                    Ingen aning...men misstänker hula hula grabbar vilka grabbar...har inte sett nån sen stan brann

Comment

Originally posted by Catinka View Post
                      Skål Snowflake Så du menar att du inte hjälper mig om jag trasslar in mig? Hur går det för frölunda i elitserien förresten? 2e har haft det lite kämpigt denna säsong, men till slutspel kommer de säkert,,,Hv ligger etta, det vet du va?Det vore kul om det blev de bägge i final..det får vi hålla tummarna för
                      Självklart stöttar jag dig i trasslet Jodå... det går bra för Frölunda... dom bara sparar på krafterna inför slutspelet (därför ligger dom inte etta) Men visst ska det blir kul att se Indians och HV i final
                      Skål Catinka!...... och nu ska jag käka lite tacos sen kanske jag tittar till dom trassliga trådarna du lyckats få ihop

Comment

Ingen aning...men misstänker hula hula grabbar vilka grabbar...har inte sett nån sen stan brann
                        Vaaaa! Har grabbarna rymt fältet..... vad fasen var det ingen som kunde släcka den där branden Hmm.... nu får jag nog ta och slänga i mig lite tacos så jag får lite krafter här....

Comment

Självklart stöttar jag dig i trasslet Jodå... det går bra för Frölunda... dom bara sparar på krafterna inför slutspelet (därför ligger dom inte etta) Men visst ska det blir kul att se Indians och HV i final
                          Skål Catinka!...... och nu ska jag käka lite tacos sen kanske jag tittar till dom trassliga trådarna du lyckats få ihop
                          Hv sparar oxå på krafterna, men eftersom de är så bra ändå så ligger de etta ialla fall
                          Då litar jag på att du trasslar ut mig senare om det skulle behövas(det gör det nog)

Comment

Godmorgon...blev sent i går, men jag vaknade tidigt ändå...mysko
                            men nu blir det fika om nån vaknar nån gång

Comment

Godmorgon...blev sent i går, men jag vaknade tidigt ändå...mysko

men nu blir det fika om nån vaknar nån gång
                              Go´morron Millan och alla andra!! Här lyser solen i alla fall, så man känner sig relativt pigg.... förutom min täta nos förstås, som är väldigt hängig Tar gärna en stor kopp kaffe och gör dig sällskap.... din eller min balle?

Comment

Go´morron Millan och alla andra!! Här lyser solen i alla fall, så man känner sig relativt pigg.... förutom min täta nos förstås, som är väldigt hängig Tar gärna en stor kopp kaffe och gör dig sällskap.... din eller min balle?
                                Men hallå där...är du vaken nu...hade du lajbans i går kväll, jag drog till sängen såklart
                                Vi hade sol för en stund sen, men nu molna det på...lika bra de så slipper jag gå ut...ska baka en toscakaka om en stund så jag har nåt gott till kvällen ...ska sitta inne på chatten under schlagerfestivalen...hoppas du dyker upp där see you

Comment

Working...
                                X