Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Petra Pan View Post
    Tänkte bulla upp med lite godsaker för att fira mina 1000.

Ett något försenat grattis Petra.

Comment

Nu ska jag snart traska hemåt. Vi ses kanske ikväll? Annars blir det imöra.
      på er alla.

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
        Inte alls. Över ett år sedan jag skrev här senast.
        Men nu hoppa du väl i galen tunna 2:

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
          Nu ska jag snart traska hemåt. Vi ses kanske ikväll? Annars blir det imöra.
          på er alla.
          Heej sunny Hinner ju inte hålla dig sällis på dagarna. I dag gick jag i affärer 4 timmar, och hittade iaf inte det jag ville ha.

Comment

Originally posted by Fjällis View Post
            Är han nyckter
            Kör hårt,det kan gå
            I morgon kan det vara försent.
            Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja View Post
              Är han nyckter
              Det tror jag nog.
              Ville menade nog Millans andra, helt korrekta citat i samma inlägg.
              -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
                Det tror jag nog.
                Ville menade nog Millans andra, helt korrekta citat i samma inlägg.
                Jaha,där var ju två stycken ju
                Kör hårt,det kan gå
                I morgon kan det vara försent.
                Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Hejsan svejsan.
                  Jaha, då sitter man här på jobbet igen. Känns som man gick härifrån och hem alldeles nyss. Men, men...Dagarna går ju så fort, så snart är man hemma igen.
                  Hoppas ni sovit gott inatt, och är pigga och glada idag. Trots att det är tisdag. Fullständigt onödig dag tycker jag. Vad är den till för? Nej, usch. Jag gillar inte tisdagar.
                  Ska försöka få nåt gjort här på jobbet, har noll arbetslusta så vi får se hur det går.

Comment

Hejsan svejsan.
                    Jaha, då sitter man här på jobbet igen. Känns som man gick härifrån och hem alldeles nyss. Men, men...Dagarna går ju så fort, så snart är man hemma igen.
                    Hoppas ni sovit gott inatt, och är pigga och glada idag. Trots att det är tisdag. Fullständigt onödig dag tycker jag. Vad är den till för? Nej, usch. Jag gillar inte tisdagar.
                    Ska försöka få nåt gjort här på jobbet, har noll arbetslusta så vi får se hur det går.
                    Hej Sunny...ha en så bra dag du kan fast det är tisdag

Comment

Hejsan svejsan.
                      Hei Sunny!
                      Så er det tirsdag ja, da går jo resten av uka som en drøm...
                      Jeg slapper av og samler krefter etter helgen, ble dyktig sliten av besøk fra fredag-mandag. Det er jo trivelig, men...
                      Skal ta en promenade i dag, frisk luft er bra..
                      Vi ses vel under dagen. Ha en fin lunch, da..

Comment

Hei til Millan, og alle andre også!
                        Så er denne uken godt i gang, tiden går jo fort..
                        Skal finne mine hjemmelagede julegaver i dag. Sortere og se hva jeg mangler, tror det meste er i box nå.
                        Og nå tenker jeg å ta litt kaffe, værsågod til dere alle..
                        Ha en fortsatt fin dag.

Comment

Originally posted by Millan View Post
                          Hej Sunny...ha en så bra dag du kan fast det är tisdag
                          Hej gumsan.
                          Tack sötis, det går rätt så bra här, trots tisdag.
                          Och nu är lunchen avklarad, så "bara" eftermiddagen kvar nu.
                          Hoppas du har det bra vännen. Vi ses kanske här under dagen?

Comment

Originally posted by marianne View Post
                            Hei Sunny!
                            Så er det tirsdag ja, da går jo resten av uka som en drøm...
                            Jeg slapper av og samler krefter etter helgen, ble dyktig sliten av besøk fra fredag-mandag. Det er jo trivelig, men...
                            Skal ta en promenade i dag, frisk luft er bra..
                            Vi ses vel under dagen. Ha en fin lunch, da..
                            Hej vännen.
                            Jag kan tänka mig att du blev lite sliten efter helgens besök. Det tar ju på krafterna liksom, fast att det är kul samtidigt.
                            Låter härligt med en promenad. Jag tog en kort en på lunchen, det var skönt.
                            Nu sitter jag här igen vid skrivbordet redo för eftermiddagens bravader. Hoppas på en lugn sådan, har ingen arbetsro.
                            Vi ses sötis.

Comment

Hej vännen.
                              Jag kan tänka mig att du blev lite sliten efter helgens besök. Det tar ju på krafterna liksom, fast att det är kul samtidigt.
                              Låter härligt med en promenad. Jag tog en kort en på lunchen, det var skönt.
                              Nu sitter jag här igen vid skrivbordet redo för eftermiddagens bravader. Hoppas på en lugn sådan, har ingen arbetsro.
                              Vi ses sötis.
                              Ja, man blir rett tom... Men, jeg synes det er så trivelig med besøk. Og de kommer ikke så ofte. Men jeg kommer meg nok fort på rett vei igjen.
                              Skal pusle litt med mine hjemmelagede julegaver. Tror det meste er klart. Noe skal kjøpes, men ikke før siste dagen..
                              Snart er jo din arbeidsdag over, og vips..så er tirsdagen over..

Comment

Originally posted by Fjällis View Post
                                Inte alls. Efter en kontrovers här - som var så löjlig att den förtjänar glömmas - slutade jag skriva i just denna tråden i början av november förra året.
                                Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Working...
                                X