Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by marianne View Post
    Hei der... Fredag her også...
    Skal pusle litt i huset i dag,skulle gjort det for noen dager siden, ser jeg..
    Ingen sol i dag, men en fin temperatur.
    Her er vel folket i gang med jobb, og en god helg venter.

Ha en fin dag alle sammen, vi ses senere.
    Kramis å skööön dag till dej!!! ...måste dra en sväng till tandläkaren,skönt så e´det fixat å klart sen

Comment

Halloj!
      Tjoho, då var det freeeeedag.
      Härligt, härligt. Det är lugnt idag på jobbet också, så det är en riktigt behaglig dag. Lunch om en timme, sen är det inte långt kvar till helgen.
      Vi ses väl ikväll
      Ha det bäst så länge.

Comment

Originally posted by mellis-bellis View Post
        Kramis å skööön dag till dej!!! ...måste dra en sväng till tandläkaren,skönt så e´det fixat å klart sen
        Uff då, ska du till tandis? Inte nåt jag gillar, men det klart det är ju skönt när det är avklarat. Lycka till.
        Ha det så bra, ses.

Comment

Hei der... Fredag her også...
          Skal pusle litt i huset i dag,skulle gjort det for noen dager siden, ser jeg..
          Ingen sol i dag, men en fin temperatur.
          Her er vel folket i gang med jobb, og en god helg venter.

Ha en fin dag alle sammen, vi ses senere.
          Hej på dig.
          Jaså det blir en pysseldag hemma idag? Det gör du rätt i. Har ni ingen sol? Jag kan skicka över lite härifrån, vi har jättefint väder här i Stockholm.
          på dig.

Comment

Lykke til.. Godt å få den timen over..

Comment

Hej ALLA!!!!
              Ja,Det är visst fredag idag,har jag hört av någon!!
              Här så blir det lite kaffe+smörgås nu... Sedan iväg till Systembolaget och handla lite ÖL!!Så man är laddad inför kvällen,och då hoppas jag att det blir ACTION här på Forumet..Hehhehe..

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                Hej på dig.
                Jaså det blir en pysseldag hemma idag? Det gör du rätt i. Har ni ingen sol? Jag kan skicka över lite härifrån, vi har jättefint väder här i Stockholm.
                på dig.
                Hei på deg..
                Ja, jeg skulle visst gjort noe her for lengst, men...Blir forhåpentlig en bedring på det utover dagen.
                Nei, solen har tatt fri i dag.. Send gjerne litt over..
                Ha det fortsatt fint på jobb!

Comment

Originally posted by Schmoo View Post
                  Hej ALLA!!!!
                  Ja,Det är visst fredag idag,har jag hört av någon!!
                  Här så blir det lite kaffe+smörgås nu... Sedan iväg till Systembolaget och handla lite ÖL!!Så man är laddad inför kvällen,och då hoppas jag att det blir ACTION här på Forumet..Hehhehe..
                  Heisann!
                  Jeg tar også litt kaffe nå, så da har du selskap..
                  Og i kveld blir det nok fullt kjør, ja..
                  Ha en fortsatt fin dag

Comment

Heisann!
                    Jeg tar også litt kaffe nå, så da har du selskap..
                    Og i kveld blir det nok fullt kjør, ja..
                    Ha en fortsatt fin dag
                    Hei Hei!!!Men vad kul,då får jag lite sällskap till mitt kaffe!!
                    Hoppas att du får en bra dag och så kanske vi snakkes lite ikväll!
                    Ha det!!

Comment

Originally posted by Schmoo View Post
                      Hei Hei!!!Men vad kul,då får jag lite sällskap till mitt kaffe!!
                      Hoppas att du får en bra dag och så kanske vi snakkes lite ikväll!
                      Ha det!!
                      Trivelig med selskap, og jeg holder på med husarbeid...puhh...
                      I kveld er det mulig jeg blir borte, men kommer jo tilbake.Uansett titter jeg inn før jeg drar. Bedt på ost og vin til en vennegjeng..

Comment

Trivelig med selskap, og jeg holder på med husarbeid...puhh...
                        I kveld er det mulig jeg blir borte, men kommer jo tilbake.Uansett titter jeg inn før jeg drar. Bedt på ost og vin til en vennegjeng..
                        Oj,Så du städar och gör fint idag...Vad duktig du är!!Jag städade lite här hemma igår så idag är man fri!!!Hehhehe..
                        Ok,Ha det så bra ikväll då!!Själv så kommer jag nog att ta mig några Öl och kanske se en bra film eller så..Bara ta det eazy..

Comment

Jaha!!Då har man öppnat första ÖLEN!!!SKÅL ALLA VÄNNER!!!

Comment

Originally posted by Millan View Post
                            Kan bli fräcka fredag oxå...vem vet...livet är allt bra spännande
                            Fräck freda´ jaa.det önskar jag oss alla...jag drar ut en sväng för att garantera att det blir så

Originally posted by Sunnyface View Post
                            Uff då, ska du till tandis? Inte nåt jag gillar, men det klart det är ju skönt när det är avklarat. Lycka till.
                            Ha det så bra, ses.
                            ..hello igen sunnyjag överlevde käftis å får vara ifred från dem ett tag nu,skööönt!...Hej å faderullan på er,önskar er full fart i kväll skål på er å syns imorgon

Comment

Tjingelong everyhopa....ser att nån har tjyvstartat här det gör inte jag...inget kuckelimuck innan sex man måste hålla på sig eller hur det nu var

Comment

Fräck freda´ jaa.det önskar jag oss alla...jag drar ut en sväng för att garantera att det blir så

..hello igen sunnyjag överlevde käftis å får vara ifred från dem ett tag nu,skööönt!...Hej å faderullan på er,önskar er full fart i kväll skål på er å syns imorgon
                                Aha...det blev ändrade planer ser jag...ha så skojsigt o hälsa från mig

Comment

Working...
                                X