Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Catinka View Post
    hmm..hejsan och gonatt...har ni haft det bra ikväll? är det någon här förresten eller sover alla?
    Tokfia...mingeltråden var du ju i......ja en väldigt trevlig kväll blev det där...sov så gott syns i morn

Comment

Originally posted by Millan View Post
      Tokfia...mingeltråden var du ju i......ja en väldigt trevlig kväll blev det där...sov så gott syns i morn
      Var jag där? jag trodde jag var hemma men nu är jag nog så berusad av allting så jag vet inte var jäg är,här eller där. här är där där man är eller hur var det nu där är där man inte är
      Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Originally posted by TMM View Post
        En skål chips?
        Nej grillade revben

Comment

Godmorgon i OT...nån som vill ha en stor mugg fika kanske

Comment

Godmorgon i OT...nån som vill ha en stor mugg fika kanske
            JAAA, tack...den var verkligen stoor. Smakar mums

Comment

JAAA, tack...den var verkligen stoor. Smakar mums
              Ja...räcker till alla ...är du vaken Catinka eller går du i sömnen

Comment

Ja...räcker till alla ...är du vaken Catinka eller går du i sömnen
                Öhhh,,var är jag nånstans Behöver nog en stor mugg till med kaffe för att vakna till liv i dag Kaffe var det.....och inget annat
                Nej..

Comment

Öhhh,,var är jag nånstans Behöver nog en stor mugg till med kaffe för att vakna till liv i dag Kaffe var det.....och inget annat
                  Nej..
                  Här gumsan...vill du ha vatten? I dag tar vi det lugnt va...inga höga toner

Comment

Hej på er!
                    Jag kan inte logga in hit från jobbet längre, verkar vara nåt strul. Så det blir inga besök hit på dagarna, jättetrist.
                    Men det funkar ju hemifrån som tur är.
                    Hur har ni det denna höstdag. Uff sicket ruskväder det är idag. Skönt att mysa inne.
                    Är det några som är lite sega idag kanske? Blev det rajtantajtan igår? Jag ska rajta ikväll jag. Ska hem till mamma och hennes sambo ikväll på mat och dricka. Lär väl bli lite dimmigt, brukar bli så.
                    Millan, jag norpade lite av ditt goda kaffe. Jammi.
                    Ha det så bra raringar, vi ses.

Comment

Här gumsan...vill du ha vatten? I dag tar vi det lugnt va...inga höga toner
                      ja, idag tar vi det lilla lugna och pratar tyst och stilla

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                        Hej på er!
                        Jag kan inte logga in hit från jobbet längre, verkar vara nåt strul. Så det blir inga besök hit på dagarna, jättetrist.
                        Men det funkar ju hemifrån som tur är.
                        Hur har ni det denna höstdag. Uff sicket ruskväder det är idag. Skönt att mysa inne.
                        Är det några som är lite sega idag kanske? Blev det rajtantajtan igår? Jag ska rajta ikväll jag. Ska hem till mamma och hennes sambo ikväll på mat och dricka. Lär väl bli lite dimmigt, brukar bli så.
                        Millan, jag norpade lite av ditt goda kaffe. Jammi.
                        Ha det så bra raringar, vi ses.
                        Hej Sunny...va tråkigt att du inte kan logga in från jobbet längre...har dom mixtrat med datorn där kanske...ja blev lite mingel på allmänna i gårkväll...ser att du ska festa lite i kväll...ha så jättekul o akta håret bara vi ses

Comment

ja, idag tar vi det lilla lugna och pratar tyst och stilla
                          De va små bokstäver...okey...vi viskar lite...stackars dom med dålig syn...dom ser inte vad vi viskar

Comment

Heisann til alle...
                            Ser dere er oppe, og i full gang med kaffe. Tar en stor kopp jeg også, takk Millan!
                            Jeg har hatt travle dager, passet min niese`s datter på 4 år. Da står ikke tiden stille... Ikke munnen heller, forresten.. Men det er så fint å kunne være til hjelp.
                            Sunny, så dumt du ikke kommer inn fra ditt jobb. Jeg har tittet etter deg..

Ha en fin lørdag, her er det sol og fint i dag.

Comment

Originally posted by marianne View Post
                              Heisann til alle...
                              Ser dere er oppe, og i full gang med kaffe. Tar en stor kopp jeg også, takk Millan!
                              Jeg har hatt travle dager, passet min niese`s datter på 4 år. Da står ikke tiden stille... Ikke munnen heller, forresten.. Men det er så fint å kunne være til hjelp.
                              Sunny, så dumt du ikke kommer inn fra ditt jobb. Jeg har tittet etter deg..

Ha en fin lørdag, her er det sol og fint i dag.
                              Hej Marianne...har du varit barnvakt...och 4 åringar som är så underbara, dom säger vad dom tycker rakt ut bara...helhärliga Skönt o se dig tillbaks här nu...ha en bra dag

Comment

Og så var solen borte... Tror det blir regn snart.
                                Men jeg sitter å pusler med mitt puslespill, ikke mye igjen nå..
                                Hei så lenge, jeg kommer snart tilbake..

Comment

Working...
                                X