Sv: ***OT tråden***...del 6
Hej alla OT-lovers! Smiter in här och ser om alla mår bra och att ni kanske har haft lika fint sommarväder idag som det har varit här
Vad fint det har blivit här inne... bra jobbat Simsan och TMM.. verkligen snyggt
Tyvärr så har min dator kraschat.. den har fullständigt tappat minnet. Hittar inga enheter och BIOS kommer jag inte åt... det står bara att det är fel så fort jag gör något. Så nu har jag lämnat in datorn och håller tummarna för att dom kan rädda alla fotografier som jag har där och som jag inte bränt ut ännu
Nä nu ska jag inte uppehålla den här "lånedatorn" längre.
Sköt om er allihop och ha det så gött
Hej alla OT-lovers! Smiter in här och ser om alla mår bra och att ni kanske har haft lika fint sommarväder idag som det har varit här
Vad fint det har blivit här inne... bra jobbat Simsan och TMM.. verkligen snyggt
Tyvärr så har min dator kraschat.. den har fullständigt tappat minnet. Hittar inga enheter och BIOS kommer jag inte åt... det står bara att det är fel så fort jag gör något. Så nu har jag lämnat in datorn och håller tummarna för att dom kan rädda alla fotografier som jag har där och som jag inte bränt ut ännu
Nä nu ska jag inte uppehålla den här "lånedatorn" längre. Sköt om er allihop och ha det så gött

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande
En liten høst-rose fra meg!

...själv är jag rätt uppbokad på äventyr till helgen,men hoppas hinna surfa in här oxå...vill ju parta i trådarna oxå
de e´ju så mycket bekvämare än därute
Ikke helt min greie med store kalaser, men hyggelig er det jo..
Comment