Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Hej alla OT-lovers! Smiter in här och ser om alla mår bra och att ni kanske har haft lika fint sommarväder idag som det har varit här

Vad fint det har blivit här inne... bra jobbat Simsan och TMM.. verkligen snyggt

Tyvärr så har min dator kraschat.. den har fullständigt tappat minnet. Hittar inga enheter och BIOS kommer jag inte åt... det står bara att det är fel så fort jag gör något. Så nu har jag lämnat in datorn och håller tummarna för att dom kan rädda alla fotografier som jag har där och som jag inte bränt ut ännu Nä nu ska jag inte uppehålla den här "lånedatorn" längre.

Sköt om er allihop och ha det så gött
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Godmorgon allihop

Comment

Hei Millan, og alle andre som titter inn En liten høst-rose fra meg!

I dag er ikke solen her, men kan vel ikke komme hver dag..
        Jeg skal besøke jobben i dag, være litt sosial.. Tar med meg strikking og sitter der å snakker med folket..
        Ha en fin onsdag alle sammen.

Comment

Hej hopp på er.
          Skönt att kunna titta in här igen. Igår hade vi möte efter jobbet och när jag äntligen kom hem orkade jag inte ens sätta igång datorn. Och nu sitter jag här mätt och belåten efter middagen och tänkte forumera mig lite innan tv-programmen börjar.
          Saknar att inte kunna skriva här från jobbet, jättetrist faktiskt.
          Hoppas ni har det bra. Jag har två löpande katter här hemma så jag håller snart på att bli galen. Den ena låter så jag tror hela huset måste höra henne. Ojoj. Men, det är nog inne på sluttampen nu, tror det är klart imorgon eller på fredag.
          Jag är ledig på fredag så jag jobbar sista dagen imorgon, ska bli superskönt med helg. Är solokvist fredag och halva lördag så jag ska njuta av bara den.
          Ha nu en superskön onsdagskväll sötisar, vi ses.

Comment

Härligt Sunny ...skönt att du har en långledig helg att se framemot önskar dej oxå och alla andra en skön onsdagskväll+nu e´det bara ytte pytte kvar till helg ...själv är jag rätt uppbokad på äventyr till helgen,men hoppas hinna surfa in här oxå...vill ju parta i trådarna oxå de e´ju så mycket bekvämare än därute

Comment

Hej!
              Tjoho, nu kan jag logga in hit från jobbet igen.
              Sitter här och har det lugnt och skönt. Har nedräkning inför helgen, är ledig imorgon så det är fredag för mig idag kan man säga.
              Hoppas ni har det bra vad ni nu än gör. Sitter i plugget, på jobbet eller hemma i soffan.
              Vi ses kanske under dagen, annars blir det väl ikväll.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                Hej!
                Tjoho, nu kan jag logga in hit från jobbet igen.
                Sitter här och har det lugnt och skönt. Har nedräkning inför helgen, är ledig imorgon så det är fredag för mig idag kan man säga.
                Hoppas ni har det bra vad ni nu än gör. Sitter i plugget, på jobbet eller hemma i soffan.
                Vi ses kanske under dagen, annars blir det väl ikväll.
                Hei Sunny! Så fint at du kan komme til OT fra din jobb. Da kanskje vi ses på dagtid igjen også.. Jeg er jo bare her, så i blant bruker jeg formiddagen foran pc`n.
                I dag er det grått, rett høst. Men mange fine farger på trær og busker.
                I kveld skal jeg ut med min jobb, har sluttet grunnet min helse. Dette skal markeres i kveld, med middag... Ikke helt min greie med store kalaser, men hyggelig er det jo..
                Ha en fortsatt fin dag.

Comment

Originally posted by marianne View Post
                  Hei Sunny! Så fint at du kan komme til OT fra din jobb. Da kanskje vi ses på dagtid igjen også.. Jeg er jo bare her, så i blant bruker jeg formiddagen foran pc`n.
                  I dag er det grått, rett høst. Men mange fine farger på trær og busker.
                  I kveld skal jeg ut med min jobb, har sluttet grunnet min helse. Dette skal markeres i kveld, med middag... Ikke helt min greie med store kalaser, men hyggelig er det jo..
                  Ha en fortsatt fin dag.
                  Hej på dig vännen.
                  Jaaa, så underbart att kunna vara här på dagarna också igen. Det var jättetrist att inte kunna kika in här från jobbet. Jag är ju Tornis-beroende liksom.
                  Ja det är riktigt höstväder nu om dagarna. Fast det är mysigt tycker jag, och så fina färger när löven blir gula och röda.
                  Jaså ska du ut med jobbet ikväll? Det låter trevligt, fast jag förstår dig. Är inget större fan av sånt heller, ja förutom vår årliga stora baluns då det är flera hundra personer på samma fest. Det är kul. för då träffar man så många som man inte sett på ett helt år. Det är dags för den festen i janurari eller februari, det ska bli skoj.
                  Om vi inte ses här innan du ska iväg så ha det så jättekul ikväll vännen.

Comment

Hej på dig vännen.
                    Jaaa, så underbart att kunna vara här på dagarna också igen. Det var jättetrist att inte kunna kika in här från jobbet. Jag är ju Tornis-beroende liksom.
                    Ja det är riktigt höstväder nu om dagarna. Fast det är mysigt tycker jag, och så fina färger när löven blir gula och röda.
                    Jaså ska du ut med jobbet ikväll? Det låter trevligt, fast jag förstår dig. Är inget större fan av sånt heller, ja förutom vår årliga stora baluns då det är flera hundra personer på samma fest. Det är kul. för då träffar man så många som man inte sett på ett helt år. Det är dags för den festen i janurari eller februari, det ska bli skoj.
                    Om vi inte ses här innan du ska iväg så ha det så jättekul ikväll vännen.
                    Takk for det.. Blir nok trivelig.. Men det kommer visst av "de store" dit også. Det er det jeg ikke synes om, blir så veeeldig høytidelig..
                    Jeg bruker dagen på puslespill, er ferdig med ett. Begge to skal settes i ramme, og henges opp. Spennende..
                    Ha det så bra du også.. jeg titter inn i blant..

Comment

Takk for det.. Blir nok trivelig.. Men det kommer visst av "de store" dit også. Det er det jeg ikke synes om, blir så veeeldig høytidelig..
                      Jeg bruker dagen på puslespill, er ferdig med ett. Begge to skal settes i ramme, og henges opp. Spennende..
                      Ha det så bra du også.. jeg titter inn i blant..
                      Hihi, vad underbart det där ordet är, puslespill.
                      Vad kul det låter, blir säkert jättefint.
                      Vad säger du vännen, är det inte dags för en fika ihop? Var längesen. Ställer fram lite så är det bara att ta för den som vill ha.

Comment

Hihi, vad underbart det där ordet är, puslespill.
                        Vad kul det låter, blir säkert jättefint.
                        Vad säger du vännen, är det inte dags för en fika ihop? Var längesen. Ställer fram lite så är det bara att ta för den som vill ha.

Hi,hi... du får kjøpe deg et puslespill du også, morro... Og det er så mange fine motiver.
                        Tar gjerne kaffe med deg vet du, tusen takk. Trenger en pause,for nå står jeg fast. Blir nesten blind når man sitter å prøver seg frem..

Comment

Hi,hi... du får kjøpe deg et puslespill du også, morro... Og det er så mange fine motiver.
                          Tar gjerne kaffe med deg vet du, tusen takk. Trenger en pause,for nå står jeg fast. Blir nesten blind når man sitter å prøver seg frem..
                          Mm, vad trevligt med sällis till fikat.
                          Ja uj vad man kan stirra sig blind. Det är som med korsord som jag löser ofta. Man kör fast alldeles, och det är bara att lägga ifrån sig och sen när man gör ett nytt försök senare hittar man flera ord fort.

Comment

Mm, vad trevligt med sällis till fikat.
                            Ja uj vad man kan stirra sig blind. Det är som med korsord som jag löser ofta. Man kör fast alldeles, och det är bara att lägga ifrån sig och sen när man gör ett nytt försök senare hittar man flera ord fort.
                            Just det... Jeg løser også kryssord, men det går i perioder, og helst på vinteren.
                            Det blir enkelt for meg i dag, ingen middag, skal bare slappe av og få alt servert i kveld..
                            Tenkte meg en tur ut, men det blåser og frister ikke. Man merker at det nærmer seg vinter.

Comment

Hallå Sunny och Marianne! Vilka goingar ni är som håller igång här under dagen... mysigt. Snor lite kaffe och kakor, känner att jag behöver det idag

Passar på att smita in här när jag får låna en dator, känns lite konstigt att vara utan dator, men jisses vad jag har fått saker gjort och jag har lagt mig tidigt på kvällarna... känner mig nästan utvilad på jobbet.

Ha det så gott!
                              Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Hej hopp i OT...va mysigt ni haft det under dagen ser jag...lyckosar
                                Middagsdaxet här nu...ska fixa nåt gott efter dagens jobb...har haft en kanondag...vi ses

Comment

Working...
                                X