Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Hei og god morgen til alle! Hatt en lang sovemorgen, og er nå klar for trening.
    Kommer tilbake senere, ha det bra så lenge..

Comment

Originally posted by mellis-bellis View Post
      ...å här kommer jag oxå ...men bara för att säga natti nattis för idag...skål med mitt sista glas vatten

...såg att marianne vår underbara å värlsbästa vers och Ot-värdinna är på ingång,vill passsa på att posta en stor nattis kram till dej

...å till er andra oxå ju förståss lägger på några x-tra så ingen blis utan
      Hei Mellis.. Jeg tittet bare inn, for å oppdage at ingen var her..Trodde jeg.. Så derfor hoppet jeg ut igjen... Men vi ses senere, ha det så fint.

Comment

Skål på er alla,,,,funky lördag

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
          Skål på er alla,,,,funky lördag
          Hei Skorpan, trivelig at du titter inn. Forstår din jobb tar mye av din tid. Men ta vare på deg selv, og vi er her inne hver dag...
          Jeg skal være kjøkkensjef på et utested i kveld, så det blir nok søndag morgen før jeg er her igjen..
          Ha det så fint, du og alle andre..

Comment

Originally posted by marianne View Post
            Hei Skorpan, trivelig at du titter inn. Forstår din jobb tar mye av din tid. Men ta vare på deg selv, og vi er her inne hver dag...
            Jeg skal være kjøkkensjef på et utested i kveld, så det blir nok søndag morgen før jeg er her igjen..
            Ha det så fint, du og alle andre..
            Ja jag har mycket nu...men jag behöver inte jobba denna helgen som du

Comment

Ja jag har mycket nu...men jag behöver inte jobba denna helgen som du
              Skönt att vara lite ledig va?
              -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                Skönt att vara lite ledig va?
                Ja för en gångs skull så är det skönt,,,,men samtidigt så funderar man på vad som skall komma

Comment

Ja för en gångs skull så är det skönt,,,,men samtidigt så funderar man på vad som skall komma
                  Inte tänka så mycke nu vännen koppla av o njut av ledigheten...en hel söndag i morgon o vila på

Comment

Idag har det varit födelsedagskalas i stort sett hela dagen, brorsonen fyller 13 år.
                    Han hade önskat sig en egen liten TV att ha på rummet, och det fick han.
                    Det hade han nog aldrig på allvar väntat sig med tanke på minen han gjorde när såg kartongen med TV:n. Stackarn såg helt matt ut hela dagen.
                    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
                      Idag har det varit födelsedagskalas i stort sett hela dagen, brorsonen fyller 13 år.
                      Han hade önskat sig en egen liten TV att ha på rummet, och det fick han.
                      Det hade han nog aldrig på allvar väntat sig med tanke på minen han gjorde när såg kartongen med TV:n. Stackarn såg helt matt ut hela dagen.

Comment

Skål Skorpan.

Glöm inte bort att vila nu bara. Du verkar ha det lite slitsamt nu har jag sett.
                        -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Kolla Folket jag lever

Comment

Originally posted by Rock View Post
                            Kolla Folket jag lever
                            Men se på sjutton...än hänger du med inte igår vi såg dig här...kul att du titta förbi lite sådär på lördagsnatten

Comment

Titter inn i natten.. Kvelden har gått så bra, og det var masse folk. Vi som jobbet, hadde mer enn nok å gjøre.
                              Nå tenker jeg finne sengen. Sov så godt, vi ses i morgen..

Comment

Hej hej och här tittar jag in.

♥♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♥

Comment

Working...
                                X