Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Hei Lucina og alle andre.. Ha en fin søndag!

Comment

Hej hopp alla OT-isar.
      Har kommit hem från landet nu och ska njuta av söndagen här hemma. Ska nog bege mig in i Sims värld ett tag. Det är mysa-inne-väder så man kan med gott samvete vara inomhus.
      Hoppas ni haft en bra helg so far, och att ni får en bra söndag.
      Vi synes.

Comment

Hej på er.
        Jaha, då var det måndag igen och man sitter här på jobbet. Jisses vad helgerna går fort.
        Hoppas ni har det bra i höstrusket. Helst skulle man ju vilja sitta hemma med myskläder, uppkrupen i soffan med en bra bok eller film. Men det får vänta till helgen.
        Ha det bäst idag, vi ses kanske under dagen eller ikväll.

Comment

Nu ska jag strax börja tassa hemåt. Det var en lång dag på jobbet idag, men till slut så blev det dags för hemgång i alla fall.
          Vi ses kanske ikväll, annars blir det imorrn.

Comment

Vimzar in efter en dyngsur dag i skogen.
            Mycket svamp blev det............ Har den sista veckan plockat mer än jag kan konsumera under hela vintern
            Har fyllt frysen både hemma och hos dottern samt goda vänner
            I år finns det så mycket att det är en fröjd att sätta fötterna i skogen!!
            Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Säger natti nu. Sitter och kollar på CSI, och efter det är det CSI NY, sen blir det garanterat bingen. Är trött redan nu, men sängen får vänta.
              Vi ses imorgon.

Och vimzet, vad himla mysigt med svampplockning. Och så mycket du plockat också. Wow.
              på dig.

Och till er allihop.

Comment

Hej hopp.
                Tisdag idag, och en dag närmare helgen. Jag toklängtar till helgen, då ska jag bara ta det lugnt och pyssla hemma. Är tanken i alla fall, återstår att se om det blir så när helgen väl är här.
                Verkar bli en lugn dag för mig på jobbet, skönt. Hoppas ni har det bra också, där ni är. Vem vet, kanske ses vi här under dagen? Jag kikar i alla fall in då och då i vanlig ordning.
                Kanske att det blir en fika idag med marianne?
                Ha det bäst, vi ses.

Comment

Vimzar in
                  Regn och rusk, fast så ska det ju vara så här års
                  Jag ska åka ut till mitt lilla torp idag och tillbringa veckan där.
                  Måste kratta lite löv och plantera lite vårlökar det kommer ju en vår igen.
                  Ska bli skönt att elda i kakelugnen och njuta av stillheten

Hoppas ni alla har det bra
                  Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Originally posted by vimzet View Post
                    Vimzar in
                    Regn och rusk, fast så ska det ju vara så här års
                    Jag ska åka ut till mitt lilla torp idag och tillbringa veckan där.
                    Måste kratta lite löv och plantera lite vårlökar det kommer ju en vår igen.
                    Ska bli skönt att elda i kakelugnen och njuta av stillheten

Hoppas ni alla har det bra
                    Hej vimzet!
                    Alltid lika kul att se dig vimza in här.
                    Åh vad härligt du ska ha det ute vid torpet. Mmm, blir avis här.
                    Ha det så jättejätteskönt.

Comment

Heisann Sunny og alle andre.
                      Nå er jeg oppe og i farten igjen, men ingen maratonløper.. Min rygg ville ta det lungt i går, og delvis i dag. Men nå kan jeg vel egentlig sette fram kaffe, om noen vil ha...

Comment

Hallå i tråden!!! Det er leeenge siden sist nå... Som noen av dere kanskje husker så har jeg flyttet til hovedstaden for å studere. Det har gått noen måneder og jeg har kommet meg på plass,blitt kjent med cityen og fått mange nye venner. Jeg har det helt knallis her i Oslo Håper alle forumister har hatt en fin høst med masse regn og ruskvær... puss,puss
                        "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

Originally posted by marianne View Post
                          Heisann Sunny og alle andre.
                          Nå er jeg oppe og i farten igjen, men ingen maratonløper.. Min rygg ville ta det lungt i går, og delvis i dag. Men nå kan jeg vel egentlig sette fram kaffe, om noen vil ha...
                          Hej vännen.
                          Stackare som måste dras med en sån bråkig rygg. Men hoppas det känns någorlunda i alla fall, och att det är på väg åt rätt håll.
                          Jag fikar mer än gärna med dig. Fick en del att göra här på jobbet så jag glömde ställa fram fika. Tur att du kikade in och gjorde iordning fika istället.
                          Kramis

Comment

Originally posted by Prettygrl View Post
                            Hallå i tråden!!! Det er leeenge siden sist nå... Som noen av dere kanskje husker så har jeg flyttet til hovedstaden for å studere. Det har gått noen måneder og jeg har kommet meg på plass,blitt kjent med cityen og fått mange nye venner. Jeg har det helt knallis her i Oslo Håper alle forumister har hatt en fin høst med masse regn og ruskvær... puss,puss
                            Hej vännen.
                            Vad himla kul att du kikar in här igen, det var ett tag sen sist som sagt.
                            Roligt att höra att du trivs och att det går bra för dig. Men det tvivlade jag inte på en sekund.
                            Bara bra här, sitter för tillfället och väntar på att få gå hem. Slutar om 30 minuter. Och så har jag enoooooooooooooooorm BB-abstinens, och toklängtar tills man får besked på att det blir ett BB-07 och sen att det äntligen drar igång igen.
                            och . Hoppas vi ser dig här snart igen.

Comment

Heeej på er alla sötisar i OT...
                              Hoppas allt är bra mer er allihop...

Har inte skrivit här inne på evigheters evighet... men jag har varit inne lite då och då och läst i kapp mig... Har haft mycket att läsa periodvis i både OT och i hängmattan...

och på er allihop...

Comment

Originally posted by Vanilla View Post
                                Heeej på er alla sötisar i OT...
                                Hoppas allt är bra mer er allihop...

Har inte skrivit här inne på evigheters evighet... men jag har varit inne lite då och då och läst i kapp mig... Har haft mycket att läsa periodvis i både OT och i hängmattan...

och på er allihop...
                                Heeeeeeej vännen!
                                Åh vad roligt att se dig igen. Har saknat dig massa, massa.
                                Det har varit rätt lugnt för mig med på skrivarfronten, men försöker titta in varje dag och skriva nån rad. Misstänker att det kommer komma igång igen här nu framåt hösten och vintern. Det blir ju lite mer datasittande då liksom.
                                Hoppas du kikar in här snart igen gumman.

Comment

Working...
                                X