Sv: ***OT tråden***...del 6
Hei Lucina og alle andre..
Ha en fin søndag!
Hei Lucina og alle andre..
Vimzar in efter en dyngsur dag i skogen.
Har den sista veckan plockat mer än jag kan konsumera under hela vintern
Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya
på dig.
till er allihop.
Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Hallå i tråden!!! Det er leeenge siden sist nå... Som noen av dere kanskje husker så har jeg flyttet til hovedstaden for å studere. Det har gått noen måneder og jeg har kommet meg på plass,blitt kjent med cityen og fått mange nye venner. Jeg har det helt knallis her i Oslo
Håper alle forumister har hatt en fin høst med masse regn og ruskvær...
puss,puss
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Min rygg ville ta det lungt i går, og delvis i dag.

Hallå i tråden!!! Det er leeenge siden sist nå... Som noen av dere kanskje husker så har jeg flyttet til hovedstaden for å studere. Det har gått noen måneder og jeg har kommet meg på plass,blitt kjent med cityen og fått mange nye venner. Jeg har det helt knallis her i Oslo
Håper alle forumister har hatt en fin høst med masse regn og ruskvær...
puss,puss
och
. Hoppas vi ser dig här snart igen.
och
på er allihop...
och
på er allihop...
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment