Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Catinka View Post
    Öhh,,va...nej då..inte alls
    Men för mig som går upp klockan fem är det dax att stänga ner, så jag säger Nattinatt
    Du kliver upp mitt i natten. Hualigen! God natt o sov gott.

Comment

Är det gala idag? Så galet!
      -

Comment

Originally posted by TMM View Post
        Är det gala idag? Så galet!
        Galna galor för galna gossar.. Nää, nu blev det fel.. för galna fruntimmer... fel igen..

Comment

Originally posted by Catinka View Post
          Öhh,,va...nej då..inte alls
          Men för mig som går upp klockan fem är det dax att stänga ner, så jag säger Nattinatt
          Klockan fem då sover jag gott,hoppas jag
          Klockan sju då ringer min klocka
          Kör hårt,det kan gå
          I morgon kan det vara försent.
          Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

springer förbi lite som dagarna ...skulle gärna gå i ide´dock om man fick den möjligheten...go´morgon på er när ni vaknarsjälv ska jag hoppa i säng nu...

Comment

Originally posted by mellis-bellis View Post
              springer förbi lite som dagarna ...skulle gärna gå i ide´dock om man fick den möjligheten...go´morgon på er när ni vaknarsjälv ska jag hoppa i säng nu...
              Godmorgon ....jisses va du va uppe mitt i natten men stopp där...ska du gå i ide...får du ta kölapp, jag är före i kön

Comment

Godmorgon allihop...dags för en mugg fika

Comment

God morgon raringar!

Mm, vilken gosig kram man fick av dig såhär på morgonkvisten Millan. Stor bamse tillbaka till dig gumman.

Kallt och blåsigt idag, och det snöar nu också. Skönt att sitta inomhus i värmen.
                  Sitter på jobbet redo för en ny arbetsdag. Hoppas på en lugn sådan.
                  Ha en bra dag allihop, några av er kanske jag ser här under dagen.
                  Nu är det dags för en kopp te.

Comment

Originally posted by Millan View Post
                    Godmorgon ....jisses va du va uppe mitt i natten men stopp där...ska du gå i ide...får du ta kölapp, jag är före i kön

Godmorgon, tar plats nummer tre till idet.............
                    Tur man har en hund som blir som ett barn på julafton när hon ser snö, lite lättare att stå ut med eländet då.
                    Så nu får det bli en
                    Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Jaha, då var lunchen avklarad. Burr vad kallt det är ute, och ändå är det bara nollgradigt. Hur ska det då inte vara när det börjar bli -15 och nedåt?
                      Rätt så lugnt här på jobbet nu, så jag ska kanske passa på att läsa lite tidningar på nätet. Känns som en behaglig syssla ett tag framöver.

Fika idag vid 15 igen eller?

Comment

Fy så kallt det var ute
                        Och hundskrället (min älskling) ville ju bara gå och gå eller rättare sagt skutta omkring som en galning i snön

Nu ska jag ta en kopp kaffe efter lunchen och sortera sommaren foton
                        Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Jag kom tillbaka från lunchen nyss ...
                          Nollgradigt och total snöstorm ute, man såg 20 meter framför sig.

Sommar är ganska bra, kunde inte den ha fortsatt till nästa vår.
                          -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Här går vågorna hööööga...tur man inte ska på nån lyxkryssning och inte ramlar dom träd jag skulle vilja heller...helt fel träd brakade näää
                            nu ska jag tända en sprakande brasa här o ta en fika...nån som vill ha

Comment

Halllåååå... Har Millan fått stormen nu. Här blåser det oxå men inte som igår. Askopppen flög iväg på balkongen, o vete fasiken vart den är under snön.

Jag blev trött efter maten.. o skulle gärna sova en stund om jag fick.. Hoppas kaffet får mig att vakna.

Comment

Originally posted by Millan View Post
                                Här går vågorna hööööga...tur man inte ska på nån lyxkryssning och inte ramlar dom träd jag skulle vilja heller...helt fel träd brakade näää
                                nu ska jag tända en sprakande brasa här o ta en fika...nån som vill ha
                                Jag missade fikat idag, finns det nåt kvar av ditt goda kaffe gumman?
                                Har snart bara en timme kvar att jobba, sen är det dags att bege sig hemåt. Återstår att se hur tunnelbanan går idag. Den går aldrig som den ska längre, usch. Igår väntade jag 25 minuter innan tågskrället kom och då var det ju så fullt så man stod som packade sillar där inne och trängdes. Fy vad jobbigt det är.
                                Mysigt du har gjort med brasa också förresten, slår mig genast ner en stund och värmer mig.

Comment

Working...
                                X