Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Tusan vad det är kallt här nere idag då -8 grader.
    Man höll ju på att förfrysa häcken när man gick upp från sängen i morse för HSB har tydligen inte fattat att vintern har kommit ner här för jag har bara 17.9 grader i lägenheten nu
    Kör hårt,det kan gå
    I morgon kan det vara försent.
    Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by Fjällis View Post
      God morgon. Kallt här också, men ingen nämnvärd blåst. Men hag har ju inte vart ut än förstås
      Har du varit ute nudå

Originally posted by tojja View Post
      Tusan vad det är kallt här nere idag då -8 grader.
      Man höll ju på att förfrysa häcken när man gick upp från sängen i morse för HSB har tydligen inte fattat att vintern har kommit ner här för jag har bara 17.9 grader i lägenheten nu
      Här kom solen nu o blåsten la av...men jisses vad snö...vill du ha tojja

Comment

Originally posted by Millan View Post
        Har du varit ute nudå
        Inte än..bara i duschen. Har ju ingen hund o gå med nu.

Comment

Inte än..bara i duschen. Har ju ingen hund o gå med nu.
          Har du inte...var är Tova då? Visstja...din dotters jobb va det eller hur

Comment

Har du inte...var är Tova då? Visstja...din dotters jobb va det eller hur
            Japp, hennes jobb. Hon är ledig hela veckan o då får hon sköta Tuva..

Comment

Japp, hennes jobb. Hon är ledig hela veckan o då får hon sköta Tuva..
              Vilken lyx...passa på o gör nåt kul på stan när du nu kan komma ifrån...ut o shoppa med dig

Comment

Vilken lyx...passa på o gör nåt kul på stan när du nu kan komma ifrån...ut o shoppa med dig
                Det ska hon göra. Jag får folk hit om ett tag... så jag stannar inne ett tag.

Comment

Lathet är en dygd som man ska vårda tycker jag!!
                  Bor i ett hus med lunchrestaurang i så nu har jag vårdat min lathet i två dagar, alltså hämtat min lunch där.
                  Tänk att mat är så god när man inte själv behöver laga till den
                  Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Hej på er.
                    Ett sent hej blev det idag, klockan är redan halv två.
                    Vill gå hem redan nu, men det är två och en halv timme kvar att jobba. Klockan segar sig fram nu efter lunchen. Den gick jättefort fram till lunch men nu står den ju nästan stilla känns det som.
                    Hoppas ni har det bra i vinterkylan som vi har. Fast det är fint väder idag, solen skiner och ingen blåst. Bara att klä på sig ordentligt så fryser man inte, och vips så är det ju riktigt mysigt ute.
                    Vi ses kanske snart, fika vid 15 kanske?

Comment

Originally posted by vimzet View Post
                      Lathet är en dygd som man ska vårda tycker jag!!
                      Bor i ett hus med lunchrestaurang i så nu har jag vårdat min lathet i två dagar, alltså hämtat min lunch där.
                      Tänk att mat är så god när man inte själv behöver laga till den
                      Hej vimzet...det där lät ju hur bra som helst nu blev jag lite sugen på lunch o lite fika...har städat halva dan...nu ska jag lata mig resten av dan

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                        Hej på er.
                        Ett sent hej blev det idag, klockan är redan halv två.
                        Vill gå hem redan nu, men det är två och en halv timme kvar att jobba. Klockan segar sig fram nu efter lunchen. Den gick jättefort fram till lunch men nu står den ju nästan stilla känns det som.
                        Hoppas ni har det bra i vinterkylan som vi har. Fast det är fint väder idag, solen skiner och ingen blåst. Bara att klä på sig ordentligt så fryser man inte, och vips så är det ju riktigt mysigt ute.
                        Vi ses kanske snart, fika vid 15 kanske?
                        Hej Sunny...undrade just om du hade mycke på jobbet i dag...har inte sett till dig på förmiddan....jag fuskar o tar fika nu

Comment

Hej Sunny...undrade just om du hade mycke på jobbet i dag...har inte sett till dig på förmiddan....jag fuskar o tar fika nu
                          Hej sötis.
                          Tiden rusade fram på förmiddagen, men nu kryper den fram. Vill hem nuuu.

Jag tar gärna en kopp med dig, så jag slår mig ner hos dig.

Comment

Hej vimzet...det där lät ju hur bra som helst nu blev jag lite sugen på lunch o lite fika...har städat halva dan...nu ska jag lata mig resten av dan
                            Synd att jag inte blev sugen på att städa.............
                            Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Godkväll i tråden.
                              Jag lever fortfarande!

Om inte det verkar så konstigt kan jag berätta att jag fick ta en sommardäcks resa till Stockholm idag. Det var inte alls kul, mycket is var det.
                              -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
                                Godkväll i tråden.
                                Jag lever fortfarande!

Om inte det verkar så konstigt kan jag berätta att jag fick ta en sommardäcks resa till Stockholm idag. Det var inte alls kul, mycket is var det.
                                Hmmm....så du är kriminell du Allvarligt talat så har jag sommardäck också men i helgen åker vinterdäcken på

Comment

Working...
                                X