Announcement
Collapse
No announcement yet.
***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
Alltid lika kul att motbevisa tvivlare.Originally posted by Runedin View Postkul att vara tillbaka..
hade jag mått dåligt att vara utan så hade jag fixat uppkopplingen tidigare....
vad som var kul var att just före jag förlorade internet, var att jag skrev att jag kunde vara utan...och det var flera som sa att aldrig...nu är dom motbevisade.....det jag saknat mest var det praktiska, banken med mera...
2:
Internet uppkopplingen skulle man överleva utan, även om det vore väldigt trist. Fast själva datorn måste fungera, annars är det kört.
Både yrket och hobbyn är mer eller mindre beroenda av datorn.-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
Comment
-
Nu gick tankarna till arkadhallen...Originally posted by vimzet View PostDet är mycket som är svårt att överleva...........
Du vet nog vad jag syftar på
Eller är jag helt fel ute nu... som vanligt.
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
Comment
-
-
datorn har ju funkat nästan hela tiden....utom medan dom bytte moderkortet i den...Originally posted by gason View PostAlltid lika kul att motbevisa tvivlare.
2:
Internet uppkopplingen skulle man överleva utan, även om det vore väldigt trist. Fast själva datorn måste fungera, annars är det kört.
Både yrket och hobbyn är mer eller mindre beroenda av datorn.
...utan den skulle jag få spatt...
_________________________________________He je gött å lev
Comment
-
-
-
Jag ska försöka.Originally posted by vimzet View PostDu kan väl låta mej ha dom en vecka i alla fall..........

Men jag lovar inget.
Det är så kul när någon kämpar emot, så det är svårt att motstå.
-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"
Comment
-
Kämpar ju med både näbbar och klor...............Jag tror du har nån fusk-taktikOriginally posted by gason View PostJag ska försöka.
Men jag lovar inget.
Det är så kul när någon kämpar emot, så det är svårt att motstå.
Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya
Comment

Hur överlever man det.
Comment