Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Go´morron alla nattugglor och sjusovare!
    Har vaknat till ett riktigt ruskväder och det känns som det är läge för att stanna inne idag. Sätter fram lite frukost till dom som vill ha och hoppas alla får en bra dag.... sen hoppas jag att Skorpan och Cotten får en riktigt bra födelsedag

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Grattis på födelsedagarna
      Skorpan och LeCot !!!

Comment

Grattis Skorpan & LeCot
        Hoppas ni haft en fin dag och kväll.

Comment

Heisann, og god søndag ettermiddag.
          Hatt gjester på søndagskaffe, og de har nettopp reisr. Bare oppvask og rydding igjen. Men det kan jeg ta senere..
          Håper dere har en fin helg alle sammen. Jegskal i fødselsdags-kaffe til en venn i dag. Hun fyllte i går, men jobbet da.
          Ha det så fint til vi ses..

Comment

Hej hopp på er.
            Har börjat piggna till efter gårdagens seeeeega dag i soffan. Blev lite för mycket gott i glaset hos mamsen i lördags om man säger så.
            Och jag har ju missat två födelsedagar ser jag.
            Skorpan och LeCot, jättegrattis i efterskott till er. Hoppas ni hade det riktigt bra på era dagar.
            till er båda.

Hoppas att ni alla haft en skön helg, synd att de går så himla fort bara. Å andra sidan går ju veckodagarna fort också, så snart är det fredag och helg igen.
            Vi ses kanske under dagen, annars blir det väl till kvällen.

Comment

Hej Sunny...låter i alla fall som du haft en bra helg ändå men nu är det en ny vecka igen o nya tag...ha det bra på jobbet. nån som vill ha fika kanske

Comment

Originally posted by Millan View Post
                Hej Sunny...låter i alla fall som du haft en bra helg ändå men nu är det en ny vecka igen o nya tag...ha det bra på jobbet. nån som vill ha fika kanske
                Hej goa Millan.
                Ja helgen var riktigt bra, trots en rejäl bakis-söndag.
                Och snart har ju måndagens arbetsdag gått mot sitt slut, så minus en dag till helgen är det sen.
                Mmm, jag tar gärna en fika med dig. Fast kaffet du ställt fram imorse har blivit kallt, så jag ställer fram lite nytt.
                och

Comment

Såg först nu att jag hade fått gratulationer här med,,,,,tack alla goa OT:are

Comment

Tänk att jag glömmer bort den tråden hela tiden

Grattis skorpan
                    ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by Agge View Post
                      Tänk att jag glömmer bort den tråden hela tiden

Grattis skorpan
                      Tack Agge

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
                        Såg först nu att jag hade fått gratulationer här med,,,,,tack alla goa OT:are
                        Men åt du upp all tårta själv? Tänk på kolesterolet.....
                        Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Originally posted by Catinka View Post
                          Men åt du upp all tårta själv? Tänk på kolesterolet.....
                          nejdå det finns fortfarande tårta kvar,,,,,,jösses Catinka din nya avatar....den gör ju ont av att bara titta på

Comment

nejdå det finns fortfarande tårta kvar,,,,,,jösses Catinka din nya avatar....den gör ju ont av att bara titta på
                            Jo, så behandlar jag de som inte är snälla, men här är ingen i farosonen vad jag vet.....än

Comment

Originally posted by Catinka View Post
                              Jo, så behandlar jag de som inte är snälla, men här är ingen i farosonen vad jag vet.....än
                              Skönt att man inte behöver hockyutrustning för att skriva här då

Comment

Skönt att man inte behöver hockyutrustning för att skriva här då
                                Jo, du kan vara lugn...tror jag

Comment

Working...
                                X