Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Hej hopp.
    Men ojoj. Det var ju både klubbor och slangar framme igår, och det missade man. Rackarns.
    Men det kommer väl fler tillfällen.
    Sitter här på jobbet och är trööööött. Vill bara hem och sova, men det är ju liksom några timmar kvar att jobba. Lite mer än sex närmare bestämt. Timmar alltså.
    Hoppas ni har det bra idag, trots ruskvädret. Jag ska ge mig ut på lunchen, hoppas på att piggna till lite då. Vi får väl se hur det blir med det.
    Vi ses kanske lite senare?

Comment

Originally posted by Millan View Post
      Dags för sån här aktivitet snart...ska bara träna först...var nåt år sen nu

Ha det bäst allihop
      Och så skrev vi samtidigt igen Millan.
      Men du behöver ju inte träna nåt, det ser jääättebra ut. Glöm inte kudden på baken bara, ifall att du skulle drutta omkull.
      Ha det bäst du med.

Comment

Hei Millan og Sunny, og alle andre...
        Millan, du har jo fått inn både rett antrekk og takt, så noen trening
        behøves ikke..
        Sunny, på jobb igjen. Stakkars, er du trøtt i dag da.. Håper det blir bedre
        etter lunch..
        Her er det så vidt minus, og solen har kommet. Tenker meg ut en tur etterpå.
        Har brukt formiddagen til husarbeid, litt rusk er fjernet nå..Da holder det til helgen igjen.
        Ha en fortsatt fin dag..

Comment

Halloj Sunny o Marianne...här kommer det lite ost till frukostmackan...jobbar bra dom där små liven

Comment

Halloj Sunny o Marianne...här kommer det lite ost till frukostmackan...jobbar bra dom där små liven
            Ja, her går det unna.. Blir ost til både meg og alle mine naboer..
            Men fine er de da..

Comment

Mmm, vilken god ost du ställt fram Millan.
              Och du, inte finns det väl nån mus som inte jobbar bra?!

Comment

Originally posted by marianne View Post
                Hei Millan og Sunny, og alle andre...
                Millan, du har jo fått inn både rett antrekk og takt, så noen trening
                behøves ikke..
                Sunny, på jobb igjen. Stakkars, er du trøtt i dag da.. Håper det blir bedre
                etter lunch..
                Her er det så vidt minus, og solen har kommet. Tenker meg ut en tur etterpå.
                Har brukt formiddagen til husarbeid, litt rusk er fjernet nå..Da holder det til helgen igjen.
                Ha en fortsatt fin dag..
                Vad duktig du varit vännen som fixat och donat där hemma. Inget puslespill idag? Gillar det ordet.
                Det är rätt lugnt och behagligt här på jobbet idag, man hinner till och med jobba lite mellan tidningsläsandet.
                Ha det så jättebra du med gumman, vad sägs om fika nu vid 15?

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                  Mmm, vilken god ost du ställt fram Millan.
                  Och du, inte finns det väl nån mus som inte jobbar bra?!
                  Precis...en mus flera möss jobbar bäst...flitiga som bara den

Comment

Glömde ju ställa fram fika till 15 så det får bli 16-fika idag istället.
                    Varsågoda att ta för er om ni vill ha.

Comment

Nu ska jag strax skutta hemåt, så jag säger hejdå nu så jag inte missar det sen när det är dags.
                      Ha en superduperskön kväll, vi ses kanske här under kvällens gång annars blir det imorrn.

Comment

Dags att inta tv-soffan strax. Var ju bara tvungen att kika in här först. Man är ju liksom beroende.
                        Hoppas ni har en lika skön tisdagskväll som jag har. Vi ses kanske senare?

Comment

God morgon!
                          Hoppas ni sovit gott och vaknat utvilade och pigga denna onsdag.
                          Solen kikar fram nu, får se hur länge den visar sig.
                          Sitter på jobbet och hoppas på en lugn dag, hoppas det blir så.
                          Ska väl börja så smått att se vad som finns att göra, så hej på en stund.

Comment

Hei Sunny og alle andre.
                            Så er vi halvveis på denne uken også, dagene går jo fort...
                            Her er det et skjønt vintervær, og solen titter frem. Jeg har gått en lang tur, og avsluttet med kaffe på min gamle jobb.
                            Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Comment

Originally posted by marianne View Post
                              Hei Sunny og alle andre.
                              Så er vi halvveis på denne uken også, dagene går jo fort...
                              Her er det et skjønt vintervær, og solen titter frem. Jeg har gått en lang tur, og avsluttet med kaffe på min gamle jobb.
                              Ha en fortsatt fin dag alle sammen.
                              Hej sötis.
                              Japp, dagarna rusar fram och helgen närmar sig återigen. Härligt.
                              Vad skönt med en långpromenad och avslutande fika bland goda vänners lag. Vilken härlig dag du haft hittills.
                              Här är det bara bra, har en rätt behaglig dag på jobbet och det är skönt.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                                Hej sötis.
                                Japp, dagarna rusar fram och helgen närmar sig återigen. Härligt.
                                Vad skönt med en långpromenad och avslutande fika bland goda vänners lag. Vilken härlig dag du haft hittills.
                                Här är det bara bra, har en rätt behaglig dag på jobbet och det är skönt.
                                Hei på deg søtis...
                                Ja, min dag er helt fin. Så lenge min rygg hardet ok, er det bra. Men det varierer en del. Men, men...
                                Så godt at din dag på jobb er behagelig, da kan man slappe av litt fra stress og mas. De dagene kommer fort tilbake.
                                Nå sitter jeg å strikker, en del hjemmelagede julegaver i år. Tenker snart bake litt også, men neppe denne uken.

Comment

Working...
                                X