Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by marianne View Post
    Hei på deg søtis...
    Ja, min dag er helt fin. Så lenge min rygg hardet ok, er det bra. Men det varierer en del. Men, men...
    Så godt at din dag på jobb er behagelig, da kan man slappe av litt fra stress og mas. De dagene kommer fort tilbake.
    Nå sitter jeg å strikker, en del hjemmelagede julegaver i år. Tenker snart bake litt også, men neppe denne uken.
    Åh vad roligt med hemmagjorda julkappar, det är ju sååå roligt att få såna. Vad glada de kommer bli. Du är duktig du. Och baka ska du göra också, ojoj. Mm, då doftar det gott hemma hos dig sen. Jag kommer förbi på en smakbit sen ok?
    Vi har ett födelsedags"barn" här idag på jobbet, så det ska bli tårta sen vid halv tre. Får se om jag lyckas stå emot eller om det blir en bit. Det är ju sååå rackarns gott.
    Hojta till om din rygg krånglar med dig, så ska jag säga ett och annat till den.
    och gumman.

Comment

Hej hopp i tråden...kände för o lägga in en gosebild

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
        Åh vad roligt med hemmagjorda julkappar, det är ju sååå roligt att få såna. Vad glada de kommer bli. Du är duktig du. Och baka ska du göra också, ojoj. Mm, då doftar det gott hemma hos dig sen. Jag kommer förbi på en smakbit sen ok?
        Vi har ett födelsedags"barn" här idag på jobbet, så det ska bli tårta sen vid halv tre. Får se om jag lyckas stå emot eller om det blir en bit. Det är ju sååå rackarns gott.
        Hojta till om din rygg krånglar med dig, så ska jag säga ett och annat till den.
        och gumman.
        Ja, hjemmelagede gaver er godt å få. Fikk tips om det fra et par mamma`r...
        Da vet man jo hva man skal gi bort også.
        Klart du får smake mine julekaker, om du kommer.. Skal gi beskjed når jeg begynner.
        Om min rygg krangler, skal du også få vite. Men jeg håper det blir leeenge til...
        Ha en fortsatt fin dag, og ta et stykke kake på jobb du. Da blir fødselsdagsbarnet så glad.. Ett stykke gjør jo ingenting.. mmmm....
        og til deg også.

Comment

Originally posted by Millan View Post
          Hei Millan..
          Men, åhh, så gode de er...Min morfar brukte si; det er godt alt som er lite, foruten lite mat! Og det er jo sant..
          Ha en fortsatt fin onsdag.

Comment

Åhhh. Hela du är gosig gumsan. Supersöt bild ju.

Allt bra med dig hjärtat? Är du hemma eller kikade du in en snabbis från jobbet?
            Jag har det lugnt och skönt här på jobbet, en behaglig dag måste jag säga.
            Kramis tjejen

Comment

Originally posted by marianne View Post
              Ja, hjemmelagede gaver er godt å få. Fikk tips om det fra et par mamma`r...
              Da vet man jo hva man skal gi bort også.
              Klart du får smake mine julekaker, om du kommer.. Skal gi beskjed når jeg begynner.
              Om min rygg krangler, skal du også få vite. Men jeg håper det blir leeenge til...
              Ha en fortsatt fin dag, og ta et stykke kake på jobb du. Da blir fødselsdagsbarnet så glad.. Ett stykke gjør jo ingenting.. mmmm....
              og til deg også.
              Åh, ja men vad bra då tar jag en bit tårta. Har ju fått ok från dig nu, då måste jag göra som du säger.

Comment

Åhhh. Hela du är gosig gumsan. Supersöt bild ju.

Allt bra med dig hjärtat? Är du hemma eller kikade du in en snabbis från jobbet?
                Jag har det lugnt och skönt här på jobbet, en behaglig dag måste jag säga.
                Kramis tjejen
                Hej Marianne o Sunny.....ni som är goa här jag är inte på jobbet är sjukskriven för första gången i mitt liv....men man ska ju vara med om det mesta här i livet

Comment

Hej Marianne o Sunny.....ni som är goa här jag är inte på jobbet är sjukskriven för första gången i mitt liv....men man ska ju vara med om det mesta här i livet
                  Men ojdå gumman, är du sjukskriven? Hoppas det inte är nåt alltför allvarligt eller långvarigt. Ta hand om dig nu och se till att bli bra snart.
                  Här får du en krya-på-dig-

Comment

Nu ska jag bege mig hemåt.
                    Vi ses en sväng ikväll, annars blir det imorrn.

Comment

Nu ska jag bege mig hemåt.
                      Vi ses en sväng ikväll, annars blir det imorrn.
                      Hej på dig Sunny.....du får slita dig från TV:n lite

Comment

Är du dålig din stackare....inget allvarligt hoppas jag

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
                          Är du dålig din stackare....inget allvarligt hoppas jag
                          Ingen stackare

Comment

Ingen stackare
                            Var mitt sätt att skriva att jag tycker synd om diig eftersom du är sjuk

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
                              Var mitt sätt att skriva att jag tycker synd om diig eftersom du är sjuk
                              Helt okay....satt o kände efter ordet stackare bara...ja varför inte...du har rätt

Comment

Muntrar upp tråden lite med kärlek....ges en dos till er allihop

Comment

Working...
                                X