Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Skorpan View Post
    hej på dig,,,jag har haft en väldigt bra helg
    Hej på dig med.
    Vad härligt med en bra helg, då har du njutit för fullt antar jag.
    Det har varit bra här med, har en skön söndagskväll här nu.
    Men du, är du riktigt kry där hemma du? Du ska kanske gå till farbror doktorn imorgon. Tänkte på om det stämmer att du har samma stake som Petra. Låter inte riktigt normalt liksom....

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
      Hej sötis.
      Ja jättefint, och tända ljus och pepparkakor och ujuj vilket julmys här är.
      Jag har haft det kanonbra i helgen, som vanligt går ju tyvärr helgen alldeles för fort så det är måndag imorrn igen.

Åh, nu ser jag att det kommit några tomtesmajlisar, vad goa de var då.

Ha en skön adventskväll gumman.
      Jättekul med nåt nytt i forumet...livar upp så här till jul...ha det mys du oxå

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
        Hej på dig med.
        Vad härligt med en bra helg, då har du njutit för fullt antar jag.
        Det har varit bra här med, har en skön söndagskväll här nu.
        Men du, är du riktigt kry där hemma du? Du ska kanske gå till farbror doktorn imorgon. Tänkte på om det stämmer att du har samma stake som Petra. Låter inte riktigt normalt liksom....
        Hmmm inget för doktorn,,,,,hoppas att jag slipper honom över huvud taget

Comment

Snoffsan vart har du tagit vägen

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
            Snoffsan vart har du tagit vägen
            Här är jag!

Fastnade i arkadhallen, försökte att sno gasons pokal i mumu eller vad nu spelet hette
            Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
              Här är jag!

Fastnade i arkadhallen, försökte att sno gasons pokal i mumu eller vad nu spelet hette
              Låt bli mina pokaler.
              -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Här är jag!

Titta där va du...har du spelat hela kvällen?

Comment

Fasen... jag kan inte sova... har jag blivit för upplivad av all julstämning .... och sådär fnissig kommer jag inte att vara halv 6 imorgon det kan jag lova
                  Originally posted by gason View Post
                  Låt bli mina pokaler.
                  Nä nä nä gason.... min "sno gasons pokal jakt" har ju precis börjat

Originally posted by Millan
                  Titta där va du...har du spelat hela kvällen?
                  Ja nästan... men jag har sett på tv också . Hmm... det kanske är därför jag inte kan sova... för att jag inte har snott någon pokal från gason
                  Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Nä nä nä gason.... min "sno gasons pokal jakt" har ju precis börjat

Ja nästan... men jag har sett på tv också . Hmm... det kanske är därför jag inte kan sova... för att jag inte har snott någon pokal från gason
                    Jag vet att fanns en sådan dag förut, har det blivit en hel säsong av den nu.

*låser in pokalerna*
                    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by marianne View Post
                      Men, heisann du... Så fint å høre fra deg igjen. Jeg glemmer ikke deg, kan du skjønne...
                      Joda, her har vi det så bra, skriver som regel hver dag, og har tenkt å fortsette med det.
                      Kom igjen du også, da.. Savner deg her..Ha det godt så lenge.
                      Så kjekt å høre da.

Ja,jeg kjenner til det å skrive på forum så og si hver dag. -Er vanskelig å holde seg unna gitt. Burde vel også helst av den grunn ha holdt meg der jeg hører til mest om dagen,men sannelig klarte ikke TMM å få lokka med meg hit igjen. -Er visst en svak sjel.

Takker,skal prøve å få blitt med litt her om dagene iallefall.Ja,nå er det jo langt på natt,og jeg får snart finne bingen som de fleste andre folk.

Forøvrig takk for velkomsthilsen fra Skorpan & Sunny også !! Og skål fra Sweetie (Snowflake) var det vel også ja.

Comment

• Re: ***OT tråden***...del 6

Gratulerer med den fine siden.
                        Ordentlig julestemning her.
                        Godt jobbet TMM !

Comment

Hei alle sammen! Mandag igjen, og jeg har store planer for huset mitt.. Vinduene må det gjøres noe med, fulle av regn og skitt..
                          Mange av dere er vel på jobb, og dagen flyr der..
                          Ha en fin mandag, hvor du enn er, vi ses..

Comment

Hej hopp.
                            Urk vad helgerna går fort, nu sitter man ju här på jobbet igen och längtar hem.
                            Hoppas helgen har varit bra för er, och att ni får en bra ny vecka.
                            Jag har haft det kalasfint, men har en seg dag på jobbet så det blir en kort hälsning här.
                            Vi synes.

Comment

Originally posted by gason View Post
                              Jag vet att fanns en sådan dag förut, har det blivit en hel säsong av den nu.

*låser in pokalerna*
                              Nä det har inte blivit någon hel säsong men jag tjuvjagar *plockar fram kofoten*

Comment

Men vad fasen är nu detta. Först kan kan jag inte citera (fast det gick bra med gasons inlägg) och nu kan jag inte skicka *grrr* Gör ett nytt försök.

Hej XX! Kul att se ditt face igen. Jisses det där med sweetie pie hade jag glömt Hoppas ni är klara med renovering av hemmet och att du skaffat dig en bra datorplats att sitta vid.

Det är väl bäst att säga hej till alla andra om jag kanske inte kan skriva alls sen

Comment

Working...
                                X