Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Hur har ni det i Ot.tråden,,,ni tänker väl på att ta det lugnt och inte stressa för mycket

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
      Hur har ni det i Ot.tråden,,,ni tänker väl på att ta det lugnt och inte stressa för mycket
      Stressa?.... Skulle aldrig falla mig in
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
        Stressa?.... Skulle aldrig falla mig in
        Där är du ju ..nä man ska inte stressa,,,bara koppla av och mysa med julen

Comment

Där är du ju ..nä man ska inte stressa,,,bara koppla av och mysa med julen
          Men det är ju flera veckor kvar till jul... så jag måste skynda mig att stressa innan dess
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Men det är ju flera veckor kvar till jul... så jag måste skynda mig att stressa innan dess
            Jag jobbar bara en halv dag till...jag tar hela kontoret på Spa imorgon eftermiddag och sedan så ska jag ha två veckors semester

Comment

Jag jobbar bara en halv dag till...jag tar hela kontoret på Spa imorgon eftermiddag och sedan så ska jag ha två veckors semester

Åh vad avundsjuk jag blir nu, men det är du värd Hoppas det blir en bra dag imorgon och att ni får jättekul ....... förresten, är det bara tjejer som ska med eller kommer det med några 12-taggare också?

Comment

Åh vad avundsjuk jag blir nu, men det är du värd Hoppas det blir en bra dag imorgon och att ni får jättekul ....... förresten, är det bara tjejer som ska med eller kommer det med några 12-taggare också?
                Vi är 51 pers på kontoret varav 17 killar om det är det du menar,,,,,hmm 12 taggare är ju gamla älgar

Comment

Vi är 51 pers på kontoret varav 17 killar om det är det du menar,,,,,hmm 12 taggare är ju gamla älgar

Gamla älgar ... tja jag är en sann djurvän så jag kanske skulle hänga på Nu kom jag tänka på "tjuren från Blekinge", du får hälsa honom från mig att jag har väntat länge på den där skogspromenaden

Comment

Gamla älgar ... tja jag är en sann djurvän så jag kanske skulle hänga på Nu kom jag tänka på "tjuren från Blekinge", du får hälsa honom från mig att jag har väntat länge på den där skogspromenaden
                    han har tyvärr slutat hos oss,,,,,men vi håller fortfarande kontakt så jag ska hälsa,,,,,,,jo jag vet att du är en sann djurvän

Comment

han har tyvärr slutat hos oss,,,,,men vi håller fortfarande kontakt så jag ska hälsa,,,,,,,jo jag vet att du är en sann djurvän

Näe nu ska jag inta soffan och titta på lite osämja bland grannar och sen blir det att slänga sig i säng och läsa några sidor. Sov så gott sen när det är dax

Oj, nu höll jag på att glömma, det är tur att Sunny håller ordning på mig Marianne!! Jag skickar över lite dunderhonung till dig och hoppas att du känner dig bättre imorgon

Comment

Näe nu ska jag inta soffan och titta på lite osämja bland grannar och sen blir det att slänga sig i säng och läsa några sidor. Sov så gott sen när det är dax

Oj, nu höll jag på att glömma, det är tur att Sunny håller ordning på mig Marianne!! Jag skickar över lite dunderhonung till dig och hoppas att du känner dig bättre imorgon
                        Ja just det ,,,och det var här nere det skulle handla om Såna problem har inte jag,,,mina grannar är helt normala

Comment

Nei,her skal det koses og nytes. Skjønt: LITT stress blir det jo alltids.

Comment

Originally posted by marianne View Post
                            Heisann, sveisann.. Her er jeg så vidt..Har blitt så forkjølet, og halsen er heller ikke god. Litt feber hadde jeg i går, så sengen var god å ha..
                            I dag har jeg ingen planer, bare stelle pent med meg selv. Lurer på å finne en bok, og ta plass i sofaen..
                            Ha det så bra alle sammen
                            *Riktig god bedring til deg,Marianne !! *
                            Har vært forkjøla selv,og er det vel bittelitt fortsatt,men helt grei ellers.

Eldstejenta er forøvrig syk om dagene,så hun får være hjemme fra skolen i morgen også.Hun ville avgårde selv,men da satte mor foten ned. -Blir 3.dagen hun er hjemme fra skolen i morgen,og den helga blir nok god å få med seg til å komme i form igjen.

Comment

God morgon.
                              Här har det snackats 12-taggare och spa. Man har taskig tajming alltså, missade Snowie, Skorpan och Xx igår.
                              Fredag idag.
                              Så himla skönt. Slutar lite tidigare idag, så helgen börjar 14.30 för min del. Det vankas julkortspyssel ikväll, så jag längtar som sjutton tills jag sitter där hemma vid köksbordet och pysslar.
                              Hoppas ni sovit gott inatt, och att ni är pigga och glada denna härliga fredag. Några av er ska kanske ut på partaj ikväll?
                              Dags för fika här på jobbet strax så jag ska väl ta och avrunda här nu. Men vi ses under dagen.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                                God morgon.
                                Här har det snackats 12-taggare och spa. Man har taskig tajming alltså, missade Snowie, Skorpan och Xx igår.
                                Fredag idag.
                                Så himla skönt. Slutar lite tidigare idag, så helgen börjar 14.30 för min del. Det vankas julkortspyssel ikväll, så jag längtar som sjutton tills jag sitter där hemma vid köksbordet och pysslar.
                                Hoppas ni sovit gott inatt, och att ni är pigga och glada denna härliga fredag. Några av er ska kanske ut på partaj ikväll?
                                Dags för fika här på jobbet strax så jag ska väl ta och avrunda här nu. Men vi ses under dagen.

Jisses det känns inte alls länge sen du höll på med julkortspyssel....... men det är ju ett helt år sen Gött att få sluta tidigt så här på en fredag, det har jag också gjort

Comment

Working...
                                X