Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by snowflake View Post
    Hej Sunny! Sitter här på jobbet och slängde en blick i aftonbladet och tänkte genast på dig när jag läste om branden. Usch vad läskigt, hoppas ingen blivit skadad. Du får väl ge oss lite inside information senare
    Hmm... det är väl inte någon av dina rökgökar som har orsakat branden

Nä nu kallar jobbet på mig... är hur mycket som helst att göra här. Önskar alla en trevlig dag och kan också informera om att jag behövde inte flytväst för att komma till jobbet idag
    Hej vännen.
    Ja lite obehagligt var det allt att se lågorna slå ut ur huset som de gjorde. Hoppas också att ingen var i lägenheten när det brann, huvaligen.
    Det verkar som branden är släckt nu, så det är "bara" efterarbetet kvar. Men vår gata är fortfarande avspärrad, och ingen får gå ut eller in, känns lite isolerat faktiskt.
    Tror inte nån rökgök var inblandad i det hela. Kanske nåt ljushuvud istället.
    Hoppas du inte behöver stressa för mycket på jobbet gumman, utan att du hinner ta dig en forumpaus då och då.
    och

Comment

Dags för lunch här så jag pyser iväg ett tag.

Förresten, marianne. Hoppas du mår bättre idag gumman, och att du inte ligger där hemma och mår alldeles jättedåligt. Krya på dig vännen.

Comment

Tack Sunny för det fina födelsedagskortet, blev en tjusig tårta med amerika stuk när det var klart

Comment

Originally posted by Millan View Post
          Tack Sunny för det fina födelsedagskortet, blev en tjusig tårta med amerika stuk när det var klart
          Jaså blev det? Hoppas den smakar gott också.
          Ska du fira nåt speciellt ikväll eller ska du ha en skön hemmakväll?

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
            Hej vännen.
            Ja lite obehagligt var det allt att se lågorna slå ut ur huset som de gjorde. Hoppas också att ingen var i lägenheten när det brann, huvaligen.
            Det verkar som branden är släckt nu, så det är "bara" efterarbetet kvar. Men vår gata är fortfarande avspärrad, och ingen får gå ut eller in, känns lite isolerat faktiskt.
            Tror inte nån rökgök var inblandad i det hela. Kanske nåt ljushuvud istället.
            Hoppas du inte behöver stressa för mycket på jobbet gumman, utan att du hinner ta dig en forumpaus då och då.
            och

Ok... du tror att det är ett ljushuvud som är boven i dramat .. ja dom där som det går upp ett "Liljeholmens" för stup i kvarten är en fara för sig själv och andra

Nej då, jag stressar inte alls Hmm.. nu måste jag skynda mig att få i mig något att äta, slänga in en maskin med tvätt och fortsätta att måla väggarna i ett rum
            Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Sunny du verkar ha haft en spännande dag på jobbet. Snoffsan ska du få färg i håret nu igen

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
                Sunny du verkar ha haft en spännande dag på jobbet. Snoffsan ska du få färg i håret nu igen
                Så nu är rummet färdigmålat Nä nä nä ... inga nya färgslingor i håret den här gången
                Hmm... nu är det nog dax för lite tjuvjakt av gasons pokaler en stund
                Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
                  Så nu är rummet färdigmålat Nä nä nä ... inga nya färgslingor i håret den här gången
                  Hmm... nu är det nog dax för lite tjuvjakt av gasons pokaler en stund
                  Nu igen!

Nåja, det var över en månad sedan du lyckades. Så det är nog ingen fara.
                  -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Skapar lite julstämmning i OT.

Comment

Mysigt det blev här...kan tjyvstarta med en Lucia kanske

Comment

Känner ni tråddödaren nr ono here I am

Comment

Nej nu är du ute och reser,,,,,jag får inte heller svar,,,har du haft en bra födelsedag då?

Comment

Nej nu är du ute och reser,,,,,jag får inte heller svar,,,har du haft en bra födelsedag då?
                            Näää..jag reser inte...sitter i soffan blixterstill....ska vi tävla...jag ligger etta just nu...du god tvåa

Jatack...har haft en mycke bra dag med massor av mysiga kramar

Comment

Har du sagt nåt

Comment

Du är ingen tråddödare Sväva nu inte iväg..

Comment

Working...
                                X