Sv: ***OT tråden***...del 6
Hej vännen.
Ja lite obehagligt var det allt att se lågorna slå ut ur huset som de gjorde. Hoppas också att ingen var i lägenheten när det brann, huvaligen.
Det verkar som branden är släckt nu, så det är "bara" efterarbetet kvar. Men vår gata är fortfarande avspärrad, och ingen får gå ut eller in, känns lite isolerat faktiskt.
Tror inte nån rökgök var inblandad i det hela.
Kanske nåt ljushuvud istället.
Hoppas du inte behöver stressa för mycket på jobbet gumman, utan att du hinner ta dig en forumpaus då och då.
och
Originally posted by snowflake
View Post
Ja lite obehagligt var det allt att se lågorna slå ut ur huset som de gjorde. Hoppas också att ingen var i lägenheten när det brann, huvaligen.
Det verkar som branden är släckt nu, så det är "bara" efterarbetet kvar. Men vår gata är fortfarande avspärrad, och ingen får gå ut eller in, känns lite isolerat faktiskt.
Tror inte nån rökgök var inblandad i det hela.
Kanske nåt ljushuvud istället.
Hoppas du inte behöver stressa för mycket på jobbet gumman, utan att du hinner ta dig en forumpaus då och då.
och

Hmm.. nu måste jag skynda mig att få i mig något att äta, slänga in en maskin med tvätt och fortsätta att måla väggarna i ett rum
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment