Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Xx24-7 View Post
    Heisann !! Bare en rask tur innom her,før jeg valser videre.-Ja,er LITT stressa om dagen nå,merker jeg. Er litt ekstra styr siden vi jo ikke er helt ferdig med restaureringen enda,så det blir en del å rydde.Phu !!

MEN: så er man da jaggu snart i mål også nå da,heldigvis.:luva:

Marianne:-Har du laget Sara Bernard-kaker noengang du ?? Jeg driver med det nå jeg skjønner du,og træler litt.
    Heisann, sveisann.. Men du, ikke stress da, julen kommer, og julen går...
    Jeg har aldri laget Sara Bernard-kaker, men vet at de er gode. Håper du lykkes med dem, uansett så er smaken den samme..
    Jeg tar dagene helt med ro, min rygg "knakk" igjen på søndag, så her er det "slow-motion"..
    Ha det godt så lenge, du titter vel snart inn igjen håper jeg..

Comment

Originally posted by marianne View Post
      Heisann, sveisann.. Men du, ikke stress da, julen kommer, og julen går...
      Jeg har aldri laget Sara Bernard-kaker, men vet at de er gode. Håper du lykkes med dem, uansett så er smaken den samme..
      Jeg tar dagene helt med ro, min rygg "knakk" igjen på søndag, så her er det "slow-motion"..
      Ha det godt så lenge, du titter vel snart inn igjen håper jeg..
      Jo,du har rett i dèt,og man får vel prøve å q`len LITT iallefall.Blir jo helt gåen ellers.

Lyktes desverre ikke helt med kakene,da fyllet ble for bløtt. Men har lært til en ev.neste gang da.

Huffda,er ikke godt når ryggen slår klikk.-Du får ha god bedring !!

Takk,jeg titter nok innom igjen.Ellers holder jeg til i Allment forum inne her.Kjekt å ha litt spesifikke emner å holde seg til i blant også.

Comment

Jo,du har rett i dèt,og man får vel prøve å q`len LITT iallefall.Blir jo helt gåen ellers.

Lyktes desverre ikke helt med kakene,da fyllet ble for bløtt. Men har lært til en ev.neste gang da.

Huffda,er ikke godt når ryggen slår klikk.-Du får ha god bedring !!

Takk,jeg titter nok innom igjen.Ellers holder jeg til i Allment forum inne her.Kjekt å ha litt spesifikke emner å holde seg til i blant også.
        hei på dig Natteravn,,,,,,,,ha en God Jul

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
          hei på dig Natteravn,,,,,,,,ha en God Jul
          :kastkyss: Takk i like så,du nissefar !!

Comment

:kastkyss: Takk i like så,du nissefar !!
            Hmmm,,vet inte om jag kan klassas som det

Comment

Har du inte skägg nog?
              -

Comment

Å,joda.

Comment

Originally posted by TMM View Post
                  Har du inte skägg nog?

Comment

Nattinatt i OT-tråden og god morgen til dere morgenfugler som snart er oppe og traller. (DA ligger jeg og snorker. )

Comment

Go´morron alla OT-lovers! Jaha .. och där ligger XX och sover som bäst Hmm... bäst jag smyger iväg till bussen så jag inte väcker henne Är trött som en sten och ska sova en stund på bussen, men det är min sista arbetsdag i alla fall, sen ska jag inte jobba förrän på torsdag
                      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

God morgon.

Smyger lite tyst här liksom Snowie, så man inte väcker Xx.
                        Hoppas ni sovit gott inatt, själv sov jag som en stock hela natten.
                        Har fredag idag, för jag är ledig imorgon.
                        Må så gott, vi ses kanske under dagen?

Comment

Originally posted by snowflake View Post
                          Go´morron alla OT-lovers! Jaha .. och där ligger XX och sover som bäst Hmm... bäst jag smyger iväg till bussen så jag inte väcker henne Är trött som en sten och ska sova en stund på bussen, men det är min sista arbetsdag i alla fall, sen ska jag inte jobba förrän på torsdag
                          Gomorron vännen.
                          Hoppas du inte somnade för gott på bussen så du missade din hållplats.
                          Vad skönt att vara ledig en hel vecka, det blir skönt det kan jag tänka mig. Jag är ledig nästan en vecka så jag ska inte klaga heller, börjar jobba på onsdag igen.
                          Imorrn blir det sista handlingen av julklappar. Är du klar med det eller ska du också iväg imorrn?
                          Vi ses snart igen sötis.

Comment

Hej svejs alla OT are.....torsdag i dag så nu går vi in i slutspurten innan jul nu misstänker jag att jag inte hinner vara här lika mycke...ska ägna mig lite mer åt de mina och bara njuta av att det blir ledighet fullt ut...hoppas ni oxå får det helmysigt med nära o kära för julen är ju den tiden när man kan rå om varandra lite bättre än under året.

Ha det bäst allihop

Comment

Originally posted by Millan View Post
                              Hej svejs alla OT are.....torsdag i dag så nu går vi in i slutspurten innan jul nu misstänker jag att jag inte hinner vara här lika mycke...ska ägna mig lite mer åt de mina och bara njuta av att det blir ledighet fullt ut...hoppas ni oxå får det helmysigt med nära o kära för julen är ju den tiden när man kan rå om varandra lite bättre än under året.

Ha det bäst allihop
                              Hej raringen.
                              Ja nu blir det nog lite mindre forumtid för mig med efter idag. Kommer nog smita in lite då och då ändå, för man är ju beroende.
                              Ha det så jättejättebra vännen, vi ses efter jul.

Comment

Originally posted by snowflake View Post
                                Er våken nå.

Så godt at du har fri etter i dag da !!

Comment

Working...
                                X