Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

God morgon.
    Och tack för kaffet marianne , det var precis vad man behövde här på morgonkvisten. Skulle så gärna vilja ligga hemma i sängen och sussa istället.
    Hoppas ni haft en bra nyårshelg allihop, nu är vardagen här igen med ett helt nytt år framför oss.
    Ska försöka piggna till lite nu, otrolig seg morgon måste jag säga.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
      God morgon.
      Och tack för kaffet marianne , det var precis vad man behövde här på morgonkvisten. Skulle så gärna vilja ligga hemma i sängen och sussa istället.
      Hoppas ni haft en bra nyårshelg allihop, nu är vardagen här igen med ett helt nytt år framför oss.
      Ska försöka piggna till lite nu, otrolig seg morgon måste jag säga.
      Heisann Sunny! Ja, så er det jobb igjen, dagene går jo så fort.. Håper du våkner til utover dagen..
      Ha det fint på jobb, vi ses senere i dag. Jeg skal sette i gang vaskemaskinen, det er absolutt nødvendig nå..Så det blir min jobb i dag.

Comment

Originally posted by marianne View Post
        Heisann Sunny! Ja, så er det jobb igjen, dagene går jo så fort.. Håper du våkner til utover dagen..
        Ha det fint på jobb, vi ses senere i dag. Jeg skal sette i gang vaskemaskinen, det er absolutt nødvendig nå..Så det blir min jobb i dag.
        Jaså är det en tvättardag idag vännen? Ja det är ju ett måste mellan varven, jag har tvättstugan på lördag jag. Mindre roligt, men det är skönt när det är gjort.
        Nu har jag haft lunch här på jobbet, och har väl piggnat till rätt så mycket. Inte trött längre, bara seg. Det är så lugnt på jobbet så man blir seg av att inte ha nåt att göra liksom. Men jag spelar spel, så tiden går rätt så fort ändå faktiskt.

Comment

Jaså är det en tvättardag idag vännen? Ja det är ju ett måste mellan varven, jag har tvättstugan på lördag jag. Mindre roligt, men det är skönt när det är gjort.
          Nu har jag haft lunch här på jobbet, och har väl piggnat till rätt så mycket. Inte trött längre, bara seg. Det är så lugnt på jobbet så man blir seg av att inte ha nåt att göra liksom. Men jag spelar spel, så tiden går rätt så fort ändå faktiskt.
          Har fått tatt en del vask i dag, blir masse klær brukt i løpet av noen få dager. Og etter besøk, er det sengetøy også. Men nå er det gjort..
          Så det er vel tid for kaffe igjen..
          Ha en fin ettermiddag..

Comment

Oj vad tiden går fort när man spelar spel. Eller oj, jobbar menar jag.
            Tack för kaffet igen marianne, du är en pärla.
            Nu ska jag strax pallra mig hemåt, vi ses kanske ikväll annars gör vi det imorgon. Hej på er allihop.

Comment

Oj vad tiden går fort när man spelar spel. Eller oj, jobbar menar jag.
              Tack för kaffet igen marianne, du är en pärla.
              Nu ska jag strax pallra mig hemåt, vi ses kanske ikväll annars gör vi det imorgon. Hej på er allihop.
              Hej...äntligen är det kväller...ha det så bra Sunny

Comment

Jaha då har man jobbat sex timmar idag för första gången sedan något år
                Så nu är man bara 25% sjukskriven
                Kör hårt,det kan gå
                I morgon kan det vara försent.
                Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja View Post
                  Hej Tojja...du skuttar o hoppar så jag tror det kändes bra eller?
                  Hoppas det fortsätter o funkar bra

Comment

Järnspikars så sömnig man blev. Och precis lagom på kvällen också
                    -

Comment

Så bra tojja. Håper det fortsetter like fint videre, det fortjener du..

Comment

Originally posted by Millan View Post
                        Hej...äntligen är det kväller...ha det så bra Sunny
                        Hej vännen.
                        Och vips har det blivit morgon igen. Tiden bara flyger fram.
                        Hoppas du hade en skön kväll igår, och att du vaknat pigg och glad idag.
                        Vi ses senare gumman.

Comment

Åh men vad roligt tojja, det måste kännas skönt och bra. Hoppas det fortsätter lika bra, men det gör det säkert.
                          Ser fram emot att höra hur det gått idag också.
                          på dig.

Comment

Originally posted by TMM View Post
                            Järnspikars så sömnig man blev. Och precis lagom på kvällen också
                            Ser att John Blund kom nästan samtidigt till oss båda, för jag blev också knockad vid 22 igår. Hoppas du sussade gott inatt, jag fick i alla fall rackarns så bra dundersand från JB. Har sovit som en stock hela natta.
                            Ha en kanonbra onsdag vännen, vi ses kanske under dagen?

Comment

God morgon raringar. *vinkar till alla goa forumister*
                              Jaha, då var det onsdag idag. Lill-lördag. Pig-lördag. Dagen mitt i veckan. Några av er som kanske ska ut på skojigheter ikväll? Själv ska jag raka vägen hem och ha en skön hemmakväll i vanlig ordning. Som det känns nu skulle jag gärna lägga mig och sova direkt då jag kommit hem, men vid det laget har man ju piggnat till säkert.
                              Sitter på jobbet och kommer få en lugn dag igen, lär bli en hel del spelande i arkadhallen tror jag.
                              Vi ses, och jag ställer fram lite morgonfika för den som vill ha.

Comment

Ställer fram en liten kopp till marianne vid sidan av här.
                                Du bjussar jämt på kaffe gumman, så tänkte att du kan få bli bjuden istället som omväxling.

Comment

Working...
                                X