Sv: ***OT tråden***...del 6
Jag känner exakt likadant..
Fast grinig är jag inte, men desto tröttare...
Jag känner exakt likadant..

Millan! Vi kanske ska försöka deleta alla som är sura och griniga, för det är nog ingen idé att be gason försöka motionera bort dom
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Millan! Vi kanske ska försöka deleta alla som är sura och griniga, för det är nog ingen idé att be gason försöka motionera bort dom 

(nämen där är dom där gubbarna jag saknade)
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
(nämen där är dom där gubbarna jag saknade) 

Tur att du inte blivit en tjuring i all fall, då hade jag givit dig på moppo
Tur att du inte blivit en tjuring i all fall, då hade jag givit dig på moppo 
Mig får du aldrig ner luten ..
hur är man då.. ne.. ne.. Inte jag inte..
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment