Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Oj... nu har jag ju glömt att kika in här idag. Hamnade ju inne på allmänna i Osynliga tråden, men nu ser jag ju att nattugglorna har hamnat där också
    Natti natti!
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Hej hopp, fredag idag!
      Åh så skönt med helg igen. Ikväll ska jag på bio, och imorgon ska jag har en riktigt härlig sovmorgon. Hoppas jag i alla fall, men jag vaknar säkert tidigt som vanligt. Suck.
      Hoppas ni sovit gott inatt på sköna kudden, och att ni vaknat utvilade och glada denna härliga fredag som vi har idag.
      Vi ses kanske under dagen, kramisar så länge.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
        Hej hopp, fredag idag!
        Åh så skönt med helg igen. Ikväll ska jag på bio, och imorgon ska jag har en riktigt härlig sovmorgon. Hoppas jag i alla fall, men jag vaknar säkert tidigt som vanligt. Suck.
        Hoppas ni sovit gott inatt på sköna kudden, och att ni vaknat utvilade och glada denna härliga fredag som vi har idag.
        Vi ses kanske under dagen, kramisar så länge.
        Hei der..Så er det fradag ja, og enda en uke har gått.
        Jeg skal på pizza og godt drikke med venner i kveld. Skal bli gøy.. I dag er det ikke så kaldt her, -13. Så jeg håper det fortsetter slik, er ikke spesielt godt for min helse at det er kaldt.
        Ha en fin dag på jobb, vi ses senere i dag..

Comment

Originally posted by marianne View Post
          Hei der..Så er det fradag ja, og enda en uke har gått.
          Jeg skal på pizza og godt drikke med venner i kveld. Skal bli gøy.. I dag er det ikke så kaldt her, -13. Så jeg håper det fortsetter slik, er ikke spesielt godt for min helse at det er kaldt.
          Ha en fin dag på jobb, vi ses senere i dag..
          Hej vännen.
          Åh vad mysigt du ska ha det ikväll då med god mat och dryck med dina vänner. Vad kul ni kommer få.
          Skönt väder här också, lagom kallt fast det har börjat bli slask på gatorna och det är ju så himla trist. Men det fryser väl på snart igen.
          Vi ses kanske över en kopp kaffe senare, men om vi missar varandra så ha en jättetrevlig kväll gumman.

Comment

Hej vännen.
            Åh vad mysigt du ska ha det ikväll då med god mat och dryck med dina vänner. Vad kul ni kommer få.
            Skönt väder här också, lagom kallt fast det har börjat bli slask på gatorna och det är ju så himla trist. Men det fryser väl på snart igen.
            Vi ses kanske över en kopp kaffe senare, men om vi missar varandra så ha en jättetrevlig kväll gumman.
            Solen har kommet, så det er rett skjønt ute. Tenker gå en liten tur. Så er det skisport på tv i dag, hopp. Man kan si jeg har en travel dag..
            Men om jeg ikke ser deg senere i dag, så ha en fin kveld du også..

Comment

Hej alla goa OT are....skönt o se att ni finns här
              Ha en jättebra lönefredag och en mysig helg allihop

Comment

Solen har kommet, så det er rett skjønt ute. Tenker gå en liten tur. Så er det skisport på tv i dag, hopp. Man kan si jeg har en travel dag..
                Men om jeg ikke ser deg senere i dag, så ha en fin kveld du også..
                Mm, vilken härlig dag du verkar ha gumman. Koppla av och njut du, det är du värd.
                Skoj med lite skidor på tv också, då blir det en ännu bättre eftermiddag för dig. Och så får du kanske känsla för vad för valla du ska köra med ikväll.

Comment

Originally posted by Millan View Post
                  Heeej sötnosen.
                  Vad underbart att se dig, är det bra med dig? Javisst är det härligt med lönefredag, njuter för fullt av att ha pengar några dagar igen. Sen är de väl puts väck igen.
                  Ha det så jättejättebra du med vännen, vi ses.

Comment

Hej på er alla goa söta....

Har slutat tidigt i dag, så jag tänkte passa på att bjuda på lite fredagsfika...

Vad sägs om en kopp kaffe och nybakade Vanillahjärtan...

Comment

Mm, vilken härlig dag du verkar ha gumman. Koppla av och njut du, det är du värd.
                      Skoj med lite skidor på tv också, då blir det en ännu bättre eftermiddag för dig. Och så får du kanske känsla för vad för valla du ska köra med ikväll.
                      Det ble en riktig lang tur ute, så skjønt i det fine været. Solen varmer, så det er nå bare -4.Så da ble det ingen tv-titting, men det tar jeg igjen senere..
                      Men nå er det vel tid for kaffe, før jeg skal ta fatt på ettermiddagen og kvelden.
                      Ha en fortsatt fin fredag.

Comment

Originally posted by Millan View Post
                        Heisann Millan.. Joda, vi finnes, og her blir vi..
                        En liten pause skal vel du ha også, så da spanderer jeg kaffe..
                        Ha en fin fredag, vi ses senere.

Comment

Originally posted by Vanilla View Post
                          Hej på er alla goa söta....

Har slutat tidigt i dag, så jag tänkte passa på att bjuda på lite fredagsfika...

Vad sägs om en kopp kaffe och nybakade Vanillahjärtan...
                          Heisann Vanilla. Åh, jeg takker jo selvsagt ja til ditt kaffe-selskap. Herlig..
                          Godt med en kortere dag på jobb, så man kan få lang-helg.
                          Ha en fin fredag, vi ses.

Comment

Tjohoooo det är fredag!!!
                            Heeej Sunny, Millan, Marianne ..............och vad skådar mitt norra öga är det inte en Vanilla som kommer och hälsar på med fika och allt. Gött att se dig
                            Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
                              Tjohoooo det är fredag!!!
                              Heeej Sunny, Millan, Marianne ..............och vad skådar mitt norra öga är det inte en Vanilla som kommer och hälsar på med fika och allt. Gött att se dig
                              Heisann Snowsan.. Ja, her er det alt hva hjertet og øyet begjærer..
                              Jeg skal snart forberede kvelden, pizza og drikke med venner. Men kommer tilbake i løpet av helgen.
                              I morgen skal jeg hjelpe til i et shoppingsenter.
                              Ha en fin fredag.

Comment

Heisann Vanilla. Åh, jeg takker jo selvsagt ja til ditt kaffe-selskap. Herlig..
                                Godt med en kortere dag på jobb, så man kan få lang-helg.
                                Ha en fin fredag, vi ses.
                                Oh så mysigt med fikasälskap....

Ja det var jätteskönt att komma hem lite tidigare...
                                Tror jag ska göra precis som du och ta en promenad i solskenet, det lät så härligt...
                                Ha en fortsatt härlig fredag du också...

Comment

Working...
                                X