Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by snowflake View Post
    Tjohoooo det är fredag!!!
    Heeej Sunny, Millan, Marianne ..............och vad skådar mitt norra öga är det inte en Vanilla som kommer och hälsar på med fika och allt. Gött att se dig
    Gött att se dig oxå vännen....
    Blev ju riktigt glad av ditt inlägg, vilken energikick....

Comment

Originally posted by marianne View Post
      Jeg skal snart forberede kvelden, pizza og drikke med venner.
      Så mysigt det låter, hoppas ni får en jättetrevlig kväll...

Comment

Originally posted by marianne View Post
        Heisann Snowsan.. Ja, her er det alt hva hjertet og øyet begjærer..
        Jeg skal snart forberede kvelden, pizza og drikke med venner. Men kommer tilbake i løpet av helgen.
        I morgen skal jeg hjelpe til i et shoppingsenter.
        Ha en fin fredag.
        Oj du har verkligen bokat upp dig i helgen! Hoppas du får en kul helg och ha en jättebra fredag!
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by Vanilla View Post
          Gött att se dig oxå vännen....
          Blev ju riktigt glad av ditt inlägg, vilken energikick....
          Ja jag har verkligen längtat efter helgen, har varit jättetrött hela veckan.
          Min morgon blev värre än jag befarade i De osynligas tråd igår.. min buss var rejält försenad och jag frös som bara den, när jag kommer till stan är det spårvagnsstopp och inte en enda vagn kom, vilket slutade med att jag kom för sent 1/2 timme. När jag kommer till jobbet upptäcker jag att jag glömt plånboken hemma, sen lyckas jag springa in i ett bord och fick kanten rakt i låret... så nu känns det riktigt skönt att ha fått komma hem och nu tänker jag inte röra mig ur fläcken

Men jag har nog fått lite fredagsenergi i alla fall
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

...hmmm vad är det som händer här.. .. eh... ha en bra fredagskväll och skål .. typ ...

Comment

...hmmm vad är det som händer här.. .. eh... ha en bra fredagskväll och skål .. typ ...
              Hej svejs...kollade in Let,s dance....dom är duktiga på o dansa måste jag säga...skål Snowsan

Comment

Originally posted by Millan View Post
                Hej svejs...kollade in Let,s dance....dom är duktiga på o dansa måste jag säga...skål Snowsan
                Har oxå tittat på Let's dance och jag är sååå imponerad över hur duktiga de är... Det ser sååå kul ut att kunna dansa så...

Ha det så jättebra sötisar...!

Comment

Godmorgonfikadaxet

Comment

Hej på er.
                    Och goa söta Vanilla var här igår ju! Missade dig gumman, vad kul att se dig vännen.
                    Hoppas ni allihop har en riktigt skön lördag, jag har shoppat och nu tänker jag inte göra så speciellt mycket mer idag. Blir en skön hemmakväll.
                    Men nu ska jag spana lite flamingos.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                      Hej på er.
                      Och goa söta Vanilla var här igår ju! Missade dig gumman, vad kul att se dig vännen.
                      Hoppas ni allihop har en riktigt skön lördag, jag har shoppat och nu tänker jag inte göra så speciellt mycket mer idag. Blir en skön hemmakväll.
                      Men nu ska jag spana lite flamingos.
                      Hej Sunny.....va mysigt det lät med shopping...här har jag datastrul men supporten förbarmade sig en lördag för o hjälpa till...snäll kille tycker jag så här långt ut på landet......ha en bra kväll

Comment

Hejsan svejsan
                        Idag har jag åkt skidor, UTAN att bryta ett enda ben nånstans på kroppen,,de ni, Gör om det om ni kan2:
                        Har ni det bra så här på lördagen? Något gott att dricka? Här är allt kanon och snart blir det gott i glaset här.
                        Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

God morgon!
                          Jaha, måndag igen och här sitter jag på jobbet och längtar hem redan. Blir en lång dag det här.
                          Hoppas ni haft en skön helg. Och Catinka har varit modig och åkt skidor i helgen ser jag, och klarat sig helskinnad ner. Bra jobbat tjejen.

Känner mig lite nere idag, det brukar ju vanligtvis vara en BB-säsong igångdragen den här helgen på året, så det känns jättekonstigt att inte ha det i år.
                          Längtar tills de informerar om när årets säsong kommer börja så man får använda . Den är klockren som BB-glädje-filur

Ha en bra dag allihop, vi ses.

Comment

Ställer fram lite frukost för den som vill ha.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                              Ställer fram lite frukost för den som vill ha.

Hei Sunny, og takk for din frokost!
                              Denne helgen har gått som en rakett.. Fredag ute med venner, lørdag hadde jeg en liten jobb. Den skulle være ca.5 t, men ble det dobbelte. Så i går var jeg bare i ro.
                              Etter en lang sovemorgen, og litt til...ble det middag og litt tv. Men så sloknet jeg..
                              Ja, BB skulle jo startet nå, har tenkt på det mange ganger. Men vi får håpe det blir senere, og da er jo det bedre enn ingenting..
                              Ha en fin dag på jobb, vi ses nok under dagen

Comment

Hej hopp i OT...springer förbi lite, skall ställa mig o stryka o mangla lite...nån måste göra de oxå...men tråkigt är de
                                Ha en bra dag allihop

Comment

Working...
                                X