Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Millan View Post
    Hej hopp i OT...springer förbi lite, skall ställa mig o stryka o mangla lite...nån måste göra de oxå...men tråkigt är de
    Ha en bra dag allihop
    Hei Millan. Tenker det går så bra, plutselig er det gjort..
    Jeg har puslet litt i huset, men er sliten etter helgen. Så jeg blir vel foran tv og data resten av mandagen..
    Ha en fin ettermiddag og kveld.

Comment

God morgon. *gäsp*
      Trött idag, vill ligga hemma och sova. ZzzzzZZzzzzZZzzzzz
      Vad duktig du var igår Millan, som manglade också. Inte ofta man gör det ju.
      Och marianne, du jobbade i lördags du. Förstår att du var trött efter en sån lång arbetsdag. Skönt med en lugn hemmadag sen på söndagen förstår jag.
      Resten av er goa OT:are, hoppas ni har det bra var ni nu än är. Vi ses kanske någe framöver.
      Må så gott!

Comment

Hei Sunny og alle andre.. Her er det snø i masser..måker og har pause, måker og har pause..Slik har min formiddag vært så langt! Men det snør ikke mer, så da er det ok.
        Ellers har jeg det bra, selv om helgen ble tøff. Det merkes.
        Ha en fortsatt fin dag, og ta vare på deg selv!

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
          God morgon. *gäsp*
          Trött idag, vill ligga hemma och sova. ZzzzzZZzzzzZZzzzzz
          Vad duktig du var igår Millan, som manglade också. Inte ofta man gör det ju.
          Och marianne, du jobbade i lördags du. Förstår att du var trött efter en sån lång arbetsdag. Skönt med en lugn hemmadag sen på söndagen förstår jag.
          Resten av er goa OT:are, hoppas ni har det bra var ni nu än är. Vi ses kanske någe framöver.
          Må så gott!
          Hej Sunny.....har det ju så bra så jag har en elektrisk mangel...går fort som attan....ja du trött är bara förnamnet tycker jag vareviga dag...men det lättar nog när ljuset kommer mer...ha det bra på jobbet

Originally posted by marianne View Post
          Hei Sunny og alle andre.. Her er det snø i masser..måker og har pause, måker og har pause..Slik har min formiddag vært så langt! Men det snør ikke mer, så da er det ok.
          Ellers har jeg det bra, selv om helgen ble tøff. Det merkes.
          Ha en fortsatt fin dag, og ta vare på deg selv!
          Hej Marianne...ta en paus du med en fika o slappa lite...du hade ju en tuff helg, då behöver du vila nu

Comment

God morgen alle sammen.. Sovet godt? Håper det, og kan møte dagen med ny giv..
            Jeg skal på by-tur i dag, men måtte jo se til dere først.
            Onsdag, og halve uken allerede, tenk det..Så fort tiden går.
            Vel, ha en fin dag, uansett hvor du er. Vi ses.

Comment

Hej på er.
              Något piggare idag, men fortfarande segt. Längtar tills det börjar bli ljusare, är trött på att vara trött.
              Onsdag är det idag, dagen mitt i veckan. Kanske nåt skojsigt står på schemat för några av er?
              Suck, ja jag ska väl sätta igång med dagens aktiviteter här på jobbet. Kikar in lite senare.
              Kram på er.

Comment

Dags för lite eftermiddagsfika tror jag bestämt.
                Kanske att man till och med får lite sällis?

Comment

Dags för lite eftermiddagsfika tror jag bestämt.
                  Kanske att man till och med får lite sällis?

Hej Sunny
                  Det var dåligt med fikasällskapet . Du fick hela kannan för dig själv. Det blev några toabesök efter allt kaffe du fick stjälpa i dig Själv var jag på jobbet då, utan tillgång till dator, annars hade jag gärna hållt dig sällskap. Ha en skön kväll
                  Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Hei der...Mye kaffe på deg i dag Sunny..
                    Jeg har vært borte hele dagen nesten. Etter jeg kom hjem var det jo tid for middag, og holde varmen oppe..
                    Men nå skal jeg være her resten av dagen, med unntak av litt tv. Men, vi ses..

Comment

Halloj.
                      Ja ni, Catinka och marianne. Idag blir det inget kaffe för min del alltså. Fick tillräckligt igår om man säger så.
                      Vad otroligt skönt att det är torsdag idag, då är helgen bara en dag borta. Ska bli underbart skönt med sovmorgon på lördag. Fast jag vaknar väl som vanligt tidigt, lyckas alltid göra det när jag tänkt ha sovmorgon. Suck.
                      Ha en bra dag alla Tornisar.

Comment

Halloj.
                        Ja ni, Catinka och marianne. Idag blir det inget kaffe för min del alltså. Fick tillräckligt igår om man säger så.
                        Vad otroligt skönt att det är torsdag idag, då är helgen bara en dag borta. Ska bli underbart skönt med sovmorgon på lördag. Fast jag vaknar väl som vanligt tidigt, lyckas alltid göra det när jag tänkt ha sovmorgon. Suck.
                        Ha en bra dag alla Tornisar.
                        Mornings Sunny! Torsdag ja, skal si uken går fort..I dag har jeg ingen god rygg, men tenker ta en tur ut og gå, så ser jeg om det blir bedre.
                        Ha en fin dag på jobb, vi ses sikkert under dagen..

Comment

Hei igjen.. Har vært ute på en prommis, skjønt i det fine været. Solen fulgte med meg hele veien..
                          Fra i ettermiddag blir jeg uten data.. Min sønn skal ha den med seg, og det er jo hans, så jeg forstår saken...men.. Det betyr at jeg ikke kommer hit på en stund..Skal kjøpe meg ny, sjekker litt rundt på priser.
                          Vel, da slipper dere undre hvor jeg er. Skal besøke venner, og låne pc i blant, men det blir jo ikke det samme..
                          Uansett, jeg vet dere finns her, og jeg kommer garantert tilbake. Ha det så fint, til vi ses..
                          HUSK:..ta vare på deg selv, husk du er unik..
                          Kjempeklem til dere alle sammen..

Comment

Originally posted by marianne View Post
                            Hei igjen.. Har vært ute på en prommis, skjønt i det fine været. Solen fulgte med meg hele veien..
                            Fra i ettermiddag blir jeg uten data.. Min sønn skal ha den med seg, og det er jo hans, så jeg forstår saken...men.. Det betyr at jeg ikke kommer hit på en stund..Skal kjøpe meg ny, sjekker litt rundt på priser.
                            Vel, da slipper dere undre hvor jeg er. Skal besøke venner, og låne pc i blant, men det blir jo ikke det samme..
                            Uansett, jeg vet dere finns her, og jeg kommer garantert tilbake. Ha det så fint, til vi ses..
                            HUSK:..ta vare på deg selv, husk du er unik..
                            Kjempeklem til dere alle sammen..
                            Vad tråkigt vännen, kommer sakna dig massor, massor!
                            Hoppas du hittar en dator snart, så vi får se dig här igen.
                            Ha det så jättejättebra gumman, var rädd om dig och så ses vi längre fram.
                            och

Comment

Vad tråkigt vännen, kommer sakna dig massor, massor!
                              Hoppas du hittar en dator snart, så vi får se dig här igen.
                              Ha det så jättejättebra gumman, var rädd om dig och så ses vi längre fram.
                              och
                              Ja, det blir tråkigt en stund, men jeg forstår jo at han vil ha sin pc med seg..
                              Kommer til å savne deg jeg også, vi har jo så mange fine stunder her.. Men jeg kommer jo tilbake, så fortsetter vi da..

Comment

Jaha, då var det äntligen freeeedag.
                                Ingen marianne här nu på ett tag, känns redan tomt.
                                Men, hon kommer ju tillbaka sen.
                                Hoppas ni har en bra fredag, kanske utgång på g för en del ikväll? Själv blir det nog nån fredagsgrogg hemma i tv-soffan eller framför datorn. Och imorrn är det första deltävlingen i Melodifestivalen. Blir intressant att se vad för låtar som kommit med i år.
                                Ha det bäst, vi ses kanske under dagen?
                                till er alla.

Comment

Working...
                                X