Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

vimzar in och önskar en trevlig helg

Här blir det nog utgång ikväll
    Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Originally posted by vimzet View Post
      vimzar in och önskar en trevlig helg

Här blir det nog utgång ikväll
      Trevlig helg vimzet och en likaledes utekväll, här blir det nog lite mingel i fredagstråden

Comment

Hej alla OT-lovers! Det är nog bäst att jag sätter mig här innan Lets Dance börjar Hoppas ni alla har en bra fredagskväll!
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Hejsan hoppsan.
          Här trillar jag in också, njuter av fredagskvällen med ja ni vet vad.
          Hoppas ni har en skön kväll.
          Och vimzet-vännen, vimza inte vilze ikväll nu. Vi vill se dig här igen snart.
          alla glada, och ni andra också för den delen.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
            Hejsan hoppsan.
            Heeeej Sunny! Vi får väl hoppas att Vimzet både har karta, kompass och pannlampa så hon hittar hit igen.... eller har du hjälpt henne med en snitslad bana
            Skål säger jag också till dig och alla andra här
            Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
              Hej alla OT-lovers! Det är nog bäst att jag sätter mig här innan Lets Dance börjar Hoppas ni alla har en bra fredagskväll!
              Heeeeeej....där är du ju...ska oxå se dansen o ta en move eller två....smit ingenstans nu...det är ju fredag

Comment

Hejsan hoppsan.
                Heeeej svejs på fredags kvällen...se till o kika in här i kväll på hemmaplan mellan tv och sånt

Comment

DRULLAR IN HÄR JAG OXÅ... inte meningen att entren skulle bli så högjudd. Hur har ni det en kväll som denna? Njuter att det är fredag i morgon och jag ska sova hela dagen..nu har jag börjat med min första drink men inte den sista..
                  Ser ni någon som trasslat in sig i trådarna här sen ,så är det bara jag
                  KRAMIS
                  Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Originally posted by snowflake View Post
                    Heeeej Sunny! Vi får väl hoppas att Vimzet både har karta, kompass och pannlampa så hon hittar hit igen.... eller har du hjälpt henne med en snitslad bana
                    Skål säger jag också till dig och alla andra här
                    Heeeej sötissockertoppen.
                    Jag la ut lite brödsmulor åt Vimzet men de försvinner ju i regnet så man får nog fundera ut nåt annat så hon hittar hem igen.
                    Smakar vinet bra?

Comment

Originally posted by Millan View Post
                      Heeeej svejs på fredags kvällen...se till o kika in här i kväll på hemmaplan mellan tv och sånt
                      Heeej hjärtat.
                      Jajemen, jag kommer ränna som den tok jag är mellan tv:n och datorn. Så som jag gör då det är BB-live på tv:n och man i pauserna måste hänga med på livestreamingen. Mina grannar måste helt klart vid det här laget tro att jag är galen.
                      Skål vännen.

Comment

Originally posted by Catinka View Post
                        DRULLAR IN HÄR JAG OXÅ... inte meningen att entren skulle bli så högjudd. Hur har ni det en kväll som denna? Njuter att det är fredag i morgon och jag ska sova hela dagen..nu har jag börjat med min första drink men inte den sista..
                        Ser ni någon som trasslat in sig i trådarna här sen ,så är det bara jag
                        KRAMIS
                        Eh, nu du vännen har du nog tagit dig en för stark drink. Det är ju fredag idag, och lördag imorgon.
                        Men vad fasen, spela roll. Vi har det gött ikväll och imorrn sover vi oavsett dag.
                        Vi hjälper dig om du trasslat in dig för mycket, om man inte själv lyckats få till det.
                        och gumman.

Comment

Alltså, jag menar om man inte själv lyckats trassla in sig. Blev lite fel där.
                          Du ser, jag lyckades trassla in mig direkt. 2:

Comment

Heeej hjärtat.
                            Jajemen, jag kommer ränna som den tok jag är mellan tv:n och datorn. Så som jag gör då det är BB-live på tv:n och man i pauserna måste hänga med på livestreamingen. Mina grannar måste helt klart vid det här laget tro att jag är galen.
                            Skål vännen.
                            Ingen fara...dom har väl vant sig tror jag...skönt o se dig igen

Eh, nu du vännen har du nog tagit dig en för stark drink. Det är ju fredag idag, och lördag imorgon.
                            Men vad fasen, spela roll. Vi har det gött ikväll och imorrn sover vi oavsett dag.
                            Vi hjälper dig om du trasslat in dig för mycket, om man inte själv lyckats få till det.
                            och gumman.
                            Men jösses Catinka...tappade du en dag

Comment

och gumman.
                              Originally posted by Millan View Post
                              Ingen fara...dom har väl vant sig tror jag...skönt o se dig igen

Men jösses Catinka...tappade du en dag
                              Ja ni ser,,kan inte ens hålla reda på en sån enkel sak som veckodagarna Då förstår ni kanske hur jag har det när jag ska hålla koll på mig själv,,men det överlåter jag hädanefter åt er då får ni jobba
                              Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Originally posted by Catinka View Post
                                Ja ni ser,,kan inte ens hålla reda på en sån enkel sak som veckodagarna Då förstår ni kanske hur jag har det när jag ska hålla koll på mig själv,,men det överlåter jag hädanefter åt er då får ni jobba
                                Tur du inte ska ut med Vimzet ikväll, då hade ni säkert inte hittat hem igen.

Comment

Working...
                                X