Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Hej på er.
    Vilken strålande fin lördag det blev till slut. Det var molnigt fram till lunch ungefär i Stockholmstrakten idag, men sen tittade solen fram och skiner nu från en klarblå himmel. Har varit ute i det härliga vintervädret men nu tänker jag fortsätta lördagen inomhus.
    Hoppas ni har det riktigt bra, och ni kanske liksom marianne tittar på sporten på tv? Ha det så jättebra oavsett vad ni gör, vi ses kanske senare.
    till er alla.

Comment

Godmorgon i OT
      hoppas alla hade en trevlig lördagskväll i går, ny dag o nya äventyr i dag...ha det bra alla

Comment

Hei, hei.. Lang sovemorgen i dag, herlig.
        Solen skinner og det er virkelig et skjønt vintervær. Skal ut å gå en tur senere, men må følge sport først. Tett program her...
        Ha en super søndag alle sammen!

Comment

Så er det ettermiddag, og snart mørkt..
          Solen har gjort denne dagen helt topp, det var skjønt å være ute i dag. Men når solen blir borte, synker gradene, -15 nå..Vi må visst ha det kaldt de nærmeste dagene også..
          Ha en fin søndag kveld, vi ses nok i løpet av kvelden..

Comment

Heisann.. Kan skrive litt igjen jeg..
            Nå er sportssøndagen slutt for min del, har forøvrig vært sport siden kl. 10 i dag. Jeg har ikke sett alt, nei...2:
            Hatt kaffe-besøk, og her har det vært en trivelig ettermiddag.
            Håper dere også har hatt det fint.

Comment

Hej Marianne....du får ju vara helt ensam här...värst vad alla är forumtrötta just nu, måste vara den tunga vintern, tror alla väntar på våren jag oxå
              Ha en bra kväll till er alla om några tittar in

Comment

Originally posted by Millan View Post
                Hej Marianne....du får ju vara helt ensam här...värst vad alla är forumtrötta just nu, måste vara den tunga vintern, tror alla väntar på våren jag oxå
                Ha en bra kväll till er alla om några tittar in
                Hei Millan.. Ja her er jeg mest alene, men det går bra. Fint at du titter inn til meg i blant..
                Folket har vel andre ting å gjøre også, så jeg tenker de dukker opp igjen etter hvert.
                Vi ses..

Comment

Hej på er.
                  Kikar in en sväng, men mer blir det inte.
                  Är lite låg, är förföljd av en på Imvu som skriver hemska och otäcka saker så det har gjort mig ledsen och lite rädd.
                  Har förhoppningsvis skakat av mig obehaget snart, men som det känns nu vill jag bara strunta i allt vad internet heter. Vet ju knappt vem man kan lita på längre.

Hoppas ni har det bra i alla fall, vi ses till och från framöver ett tag.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                    Hej på er.
                    Är lite låg, är förföljd av en på Imvu som skriver hemska och otäcka saker så det har gjort mig ledsen och lite rädd.
                    Har förhoppningsvis skakat av mig obehaget snart, men som det känns nu vill jag bara strunta i allt vad internet heter. Vet ju knappt vem man kan lita på längre.

Men søte deg, da, hva skjer? Usj, så lite trivelig..Forstår din redsel. Får håpe dette er noe som går fort over, og at noen bare skremmer deg. Men man vet jo aldri..
                    Men bare så du vet: jeg er her og vil vente på deg, uansett når du kommer tilbake. Kommer til å savne deg, spesielt på dagene. Ha det så godt du kan, til vi ses!

Comment

Hej på er.

Hej Sunny gumsan...usch vad läskigt det låter, förstår att du blir rädd...då kan jag berätta varför jag gick ur där snabbt...den första jag chatta med var Snowsan, men sen ser man ju inte vem som ropar på en så jag hamnade i ett rum med nån turk eller vad det var, när han inte fick mitt msn så reste han på sig o klappa till mig, som docka alltså...du fattar att jag blev skraj o snopen...reggade av mig direkt...aldrig mer säger jag...kramar om dig gumsan

Comment

Originally posted by Millan View Post
                        Hej Sunny gumsan...usch vad läskigt det låter, förstår att du blir rädd...då kan jag berätta varför jag gick ur där snabbt...den första jag chatta med var Snowsan, men sen ser man ju inte vem som ropar på en så jag hamnade i ett rum med nån turk eller vad det var, när han inte fick mitt msn så reste han på sig o klappa till mig, som docka alltså...du fattar att jag blev skraj o snopen...reggade av mig direkt...aldrig mer säger jag...kramar om dig gumsan
                        Jag säger ju det, ni ska hålla er hemma här där ni har en trygghet.

Det är helt enkelt bara så att såna stora siter drar till sig ett jäkla pack. Det är det jag sagt hela tiden. Det går inte att vara på såna ställen. Mina analyser får - tyvärr - rätt igen...
                        -

Comment

Vad tvungen att kika in här en sväng igen, tack för era goa ord. De värmer verkligen.
                          marianne , jag kommer vara här minst en gång om dagen. Våra fikastunder kan man ju inte hoppa över, och jag måste kika in och hämta energi från er mellan varven. Men jag kommer nog inte skriva nåt varje gång jag är här.
                          Nu ska jag snart på lunch. Ha en bra dag.
                          *vinkar*

Comment

Vad tvungen att kika in här en sväng igen, tack för era goa ord. De värmer verkligen.
                            marianne , jag kommer vara här minst en gång om dagen. Våra fikastunder kan man ju inte hoppa över, och jag måste kika in och hämta energi från er mellan varven. Men jag kommer nog inte skriva nåt varje gång jag är här.
                            Nu ska jag snart på lunch. Ha en bra dag.
                            *vinkar*
                            Ja, för tusan, det behöver du!
                            -

Comment

Stackars Sunny
                              Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Hej på er.
                                Och tack TMM och Vimzet, för omtanken.
                                Dags för dagens fika.