Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Sunnyface View Post
    Hej på er.
    Och tack TMM och Vimzet, för omtanken.
    Dags för dagens fika.

Fick inte jag nåt svar

Comment

Originally posted by Millan View Post
      Fick inte jag nåt svar

Millan Synd om dej med!!
      Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Originally posted by vimzet View Post
        Millan Synd om dej med!!
        Nejdå...inge synd om mig, men jag förstår Sunny mycke väl och man blir trött o arg på alla dumskallar, tur att man kan koppla bort nätet ibland ändå...tack ändå vimzet

Comment

Hej Sunny gumsan...usch vad läskigt det låter, förstår att du blir rädd...då kan jag berätta varför jag gick ur där snabbt...den första jag chatta med var Snowsan, men sen ser man ju inte vem som ropar på en så jag hamnade i ett rum med nån turk eller vad det var, när han inte fick mitt msn så reste han på sig o klappa till mig, som docka alltså...du fattar att jag blev skraj o snopen...reggade av mig direkt...aldrig mer säger jag...kramar om dig gumsan
          Hei Millan. Usj, har du også hatt en sånn ekkel opplevelse..Ikke ok i det hele tatt. Nei, hold dere her, du og Sunny..Her er det trygt og godt!

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
            Hej på er.
            Dags för dagens fika.

Heisann.. Takk for god kaffe, det var kjempegodt! Håper dagen din på jobb har gått bra. Vi ses, godt at du titter inn i blant i allefall..

Comment

Nejdå...inge synd om mig, men jag förstår Sunny mycke väl och man blir trött o arg på alla dumskallar, tur att man kan koppla bort nätet ibland ändå...tack ändå vimzet

Ja, internet är fantastiskt på alla sätt, dock finns det ju såna dumskallar så man blir rakt av snopen ibland

Tur att det här forumet är så trevligt
              Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Jag kanske också ska säga att jag råkat ut för samma människa som Sunny. Har aldrig pratat med människan utan hon skriver bara en massa snuskiga och hemska saker och byter nick hela tiden. Men ska det fortsätta så här så kommer jag att polisanmäla, för det är kränkning av mig som person. Har en kompis pappa som är advokat och en i bekantskapskretsen som jobbar inom polisen så jag funderar på att kontakta dom och se vad man kan göra om det fortsätter så här. Det måste väl ändå vara olagligt att trakassera någon sådär. Man måste väl kunna kolla upp IP-adressen till personen som skriver?

Känner mig precis som Sunny, väldigt nere, ledsen och obehaglig till mods och känner mig inte alls på humör att skriva längre. Trodde aldrig jag skulle råka ut för något sånt här. Nu har jag inte pratat med så många där utan mest fixat med hemsidan, men dom jag har pratat med har varit hur trevliga som helst. Men nu känner jag mig så fruktansvärt ledsen och kränkt p g a en människa som jag aldrig har pratat med.

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
                  Jag kanske också ska säga att jag råkat ut för samma människa som Sunny. Har aldrig pratat med människan utan hon skriver bara en massa snuskiga och hemska saker och byter nick hela tiden. Men ska det fortsätta så här så kommer jag att polisanmäla, för det är kränkning av mig som person. Har en kompis pappa som är advokat och en i bekantskapskretsen som jobbar inom polisen så jag funderar på att kontakta dom och se vad man kan göra om det fortsätter så här. Det måste väl ändå vara olagligt att trakassera någon sådär. Man måste väl kunna kolla upp IP-adressen till personen som skriver?

Känner mig precis som Sunny, väldigt nere, ledsen och obehaglig till mods och känner mig inte alls på humör att skriva längre. Trodde aldrig jag skulle råka ut för något sånt här. Nu har jag inte pratat med så många där utan mest fixat med hemsidan, men dom jag har pratat med har varit hur trevliga som helst. Men nu känner jag mig så fruktansvärt ledsen och kränkt p g a en människa som jag aldrig har pratat med.

Heisann.. Usj, dette er ikke morro...Og det er jo helt klart trakassering av andre mennesker. Nei, jeg gir deg samme tips, hold deg her hos oss. Forstår at du føler deg nede, det er naturlig..Men hva kan man si...? En liten klem og en rose får du av meg..
                  Last edited by gason; 2007-02-12, 20:28. Reason: Fixat citeringen

Comment

Originally posted by marianne View Post

Heisann.. Usj, dette er ikke morro...Og det er jo helt klart trakassering av andre mennesker. Nei, jeg gir deg samme tips, hold deg her hos oss. Forstår at du føler deg nede, det er naturlig..Men hva kan man si...? En liten klem og en rose får du av meg..
                    Du är så snäll Marianne, som alltid Ja jag känner mig jätteledsen och mår inget vidare. När jag skriver här vill jag ju känna att det är roligt. Men det kommer nog tillbaka snart igen.
                    Last edited by gason; 2007-02-12, 20:28. Reason: Fixat citeringen
                    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Du är så snäll Marianne, som alltid Ja jag känner mig jätteledsen och mår inget vidare. När jag skriver här vill jag ju känna att det är roligt. Men det kommer nog tillbaka snart igen.
                      Vi får hoppas att det kommer tillbaka snart vännen, men det gör det nog. Här får man sån skön energi så det kommer nog gå till slut att vara tillbaka i sitt vanliga jag igen. Men som sagt, just nu är det tungt.
                      Bra tänkt där med dina kontakter med rättsväsendet du har, fortsätter det så är det absolut en bra utväg.
                      på dig gumman.

Comment

Jeg er jo født snill....Det blir nok snart bedre skal du se..Ta tiden til hjelp, bare. Så ses vi igjen vet du..

Comment

Titter bare inn en tur, men det er stille her..Helt greit, jeg finnes alikevel. Og venter til noen kommer. Er det noe jeg har nok av, så er det god tid..
                          Ha en fortsatt fin kveld, uansett hvor du er.

Comment

Originally posted by marianne View Post
                            Titter bare inn en tur, men det er stille her..Helt greit, jeg finnes alikevel. Og venter til noen kommer. Er det noe jeg har nok av, så er det god tid..
                            Ha en fortsatt fin kveld, uansett hvor du er.
                            Har du gott om tid...då kan jag få lite av dig...skulle behöva några timmar till på dygnet...nu säger dom att det ska bli mer snö här...fy attan säger jag...vill inte ha ju

Comment

Bli inte förskräckta av min avatar, men jag tjyvstartade med alla hjärtans dag bara...kände för de liksom

Comment

Ville bara säga tack för att ni finns Marianne, Sunny, TMM och Millan, för att ni finns och stöttar när det känns jobbigt... ja Sunny och jag får väl stötta varandra i nuläget

Comment

Working...
                                X