Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Millan View Post
    Har du gott om tid...då kan jag få lite av dig...skulle behöva några timmar till på dygnet...nu säger dom att det ska bli mer snö här...fy attan säger jag...vill inte ha ju
    Ja, du kan få timer av meg skal du vite..Er bare hjemme og bruker tiden på helse og pusler i huset..Sender deg 3-4 timer da..
    Fin avatar har du, ja. Litt for tidlig start gjør ingen ting. Jeg skulle også se etter ny avatar, men..

Comment

Originally posted by snowflake View Post
      Ville bara säga tack för att ni finns Marianne, Sunny, TMM och Millan, för att ni finns och stöttar när det känns jobbigt... ja Sunny och jag får väl stötta varandra i nuläget
      Bare hyggelig, søte du.. Her finns vi for hverandre. Og jeg synes vi har det helt topp her inne.

Comment

Sunnyface och snowflake.

Sitter här och läser om galningar på Imvu.
        Märkligt att sånt får fortsätta. Jag är inte alls insatt i hur Imvu fungerar men om det inte går att blockera galningar på något sätt så vet jag inte hur de har tänkt att stället ska överleva i längden.
        Om de som driver Imvu inte kan erbjuda något skydd eller hjälp mot rena trakasserier så är det bojkott som skulle gälla för min del. Även om det är trist och skulle innebära att man kanske tappar kontakten med kompisar där.

Ifall han skulle säga nåt otrevligt till er igen:
        Sparka tölpen på smalbenet (gärna lite högre om det går ) och hälsa från mig.
        -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

God morgon.
          Och till dig gason. Helt sjukt har det varit, men peppar-peppar har det varit lugnt nu sen igår. Verkar som personen blivit bannad på imvu eller valt att avregistrera sig själv, hoppas lugnet fortsätter.
          Det går att anmäla inlägg, hemsidor och personer på imvu och det har vi gjort och det är kanske det som hjälpt. Nåt har i alla fall hänt, för nu har vi fått vara ifred i en hel dag.

Hoppas ni allihop får en toppenbra tisdag. Tisdagar har varit min lilla "hat-dag", den är ju totalt onödig, värdelös och jobbig. Men en arbetskamrat tipsade om ett nytt sätt att se på dagen. Den gör ju att det är en dag närmare helgen. Och så försöker jag tänka, det är lite svårt men det funkar lite grann faktiskt.

Vi ses kanske framåt eftermiddagen.

Comment

God morgen Sunny og alle andre Det kommer vel flere hit etter hvert.
            Så har vi fått mer snø, ikke mye men vi hadde jo mer enn nok fra før...
            Tirsdag, og godt i gang med denne uken også. Tja, hva skal man gjøre på denne dag? Jo, trene min rygg,gå en tur ut,lage middag, og så blir det tv og litt besøk her inne. Slik går nok dagen..
            Ha en fin tirsdag alle sammen, vi ses nok under dagen..

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
              God morgon.
              Och till dig gason. Helt sjukt har det varit, men peppar-peppar har det varit lugnt nu sen igår. Verkar som personen blivit bannad på imvu eller valt att avregistrera sig själv, hoppas lugnet fortsätter.
              Det går att anmäla inlägg, hemsidor och personer på imvu och det har vi gjort och det är kanske det som hjälpt. Nåt har i alla fall hänt, för nu har vi fått vara ifred i en hel dag.

Hoppas ni allihop får en toppenbra tisdag. Tisdagar har varit min lilla "hat-dag", den är ju totalt onödig, värdelös och jobbig. Men en arbetskamrat tipsade om ett nytt sätt att se på dagen. Den gör ju att det är en dag närmare helgen. Och så försöker jag tänka, det är lite svårt men det funkar lite grann faktiskt.

Vi ses kanske framåt eftermiddagen.

Skönt att det har lugnat ner sig...synd bara att ni blev drabbade eftersom den/de verkar vara ute efter mig

Comment

Hei, hei Skorpan..Herlig å se deg igjen, har faktisk tenkt mange ganger, hvor ble Skorpan av..? Men her er du jo..
                Usj, har du også kommet på det samme som flere andre her inne..Håper det slutter nå, det ser i allefall bedre ut for Sunny. Hold deg her hos oss du også...

Comment

Vad fort klockan går, har ju missat fikat idag.
                  Ställer fram lite försenat kaffe för den som vill ha

Comment

Takk Sunny, jeg sier aldri nei til kaffe..I dag har det blitt mange mugger, hatt besøk av en tidligere kollega.
                    Håper din dag på jobb har vært bra, snart er du jo ferdig for i dag.. Ha en fin ettermiddag og kveld, vi ses..

Comment

Missade ditt kaffe jag oxå Sunny, var i stora staden o jäkta runt, fy sjutton vad skönt det var o komma hem till sitt bo igen, men jag hitta lite rackarns tuffa jeans...alltid nåt

Comment

Originally posted by Millan View Post
                        Missade ditt kaffe jag oxå Sunny, var i stora staden o jäkta runt, fy sjutton vad skönt det var o komma hem till sitt bo igen, men jag hitta lite rackarns tuffa jeans...alltid nåt
                        Hei Millan, grattis med nye jeans....

Comment

Originally posted by marianne View Post
                          Hei, hei Skorpan..Herlig å se deg igjen, har faktisk tenkt mange ganger, hvor ble Skorpan av..? Men her er du jo..
                          Usj, har du også kommet på det samme som flere andre her inne..Håper det slutter nå, det ser i allefall bedre ut for Sunny. Hold deg her hos oss du også...
                          Hej jag har varit i fjällen i två veckor,,,jag skrev nog inte det innan jag åkte...kul att höras igen

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
                            Hej jag har varit i fjällen i två veckor,,,jag skrev nog inte det innan jag åkte...kul att höras igen
                            Ah, det var trevligt iallafall. Välkommen hem
                            -

Comment

Godmorgon

Nu är det onsdag och snart är det helg igen
                              Hoppas ni har det bra på jobb och var ni befinner er.
                              Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Alla på er alla i OT

Comment

Working...
                                X