Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Hej allihopa. Ja nu är det inte många dagar kvar vara utan forum i tre veckor men det kommer att gå bra. Men vi har ett stort internetcafe på hotelet. Men det är väl upptaget hela tiden men vi får se om jag tittar in.
    ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by Agge View Post
      Hej allihopa. Ja nu är det inte många dagar kvar vara utan forum i tre veckor men det kommer att gå bra. Men vi har ett stort internetcafe på hotelet. Men det är väl upptaget hela tiden men vi får se om jag tittar in.
      Ha så jätteskönt på din semester Agge

Comment

Heisann alle sammen... Torsdag, og den er jo også godt i gang..Jeg har ouslet litt i huset, venter snekker til mitt bad over helgen. Så det gjelder å ha et system på ting til da.. Men det blir et spennende prosjekt..
        Nå er det også sport på tv, og jeg er jo på plass..sprint på programmet i dag..
        Ha en fortsatt fin torsdag, vi ses senere.. Og god tur til deg Agge, misunner deg..

Comment

Skall vi samlas imorgon och ha en schlagerkväll ihop,,,,vi kan skåla, tycka, heja och banna allt vad vi kan...
          Kom på nu att det kanske inte är förrän på Lördag,,vi får väl ta det då istället....

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
            Skall vi samlas imorgon och ha en schlagerkväll ihop,,,,vi kan skåla, tycka, heja och banna allt vad vi kan...
            Lördag, klockan... hmm.. Vilken tid är det?
            -

Comment

Originally posted by TMM View Post
              Lördag, klockan... hmm.. Vilken tid är det?
              20.00 i chatten som vanligt

Comment

Originally posted by Millan View Post
                20.00 i chatten som vanligt
                Perfekt! Lördag klockan 20!
                -

Comment

God morgon på er.
                  Idag är det freeeedag.
                  Ska bli underbart skönt med helg, trots att det är dags för tvättstugan imorgon på dagen. Men, det är ju så skönt när det är gjort så man får försöka tänka så.
                  Låter trevligt med en schlagerkväll tillsammans, jag kommer nog dock fastna i tv-soffan men jag kanske kikar in om man behöver gagga av sig.
                  Hoppas ni får en bra dag idag.

Comment

Originally posted by Agge View Post
                    Hejsan.
                    Hade missat det här inlägget. Sunny.
                    Vad himla härligt det låter med en tripp till Phuket i tre veckor. Du kommer säkerligen få det jättehärligt. Ha det så jätteskönt, och så får du avlägga rapport sen när du kommit hem.
                    Trevlig resa!

Comment

Hei, hei.. Nå er det fredag igjen..tiden raser jo..
                      Jeg har mer enn nok å gjøre en tid fram. Skal renovere badet, ikke akkurat gjort på 1-2-3..Vi startet i går, og på mandag kommer snekker..
                      Jeg reiser vekk i dag, kommer tilbake i løpet av helgen, men kanskje ikke før søndag. Best å være vekk, fra slik rot og styr..........
                      Men jeg titter nok inn litt sener i dag, blir vel kaffe om en stund..
                      Ha en fin fredag der du er.. Vi ses..

Comment

Hej på er...

Börjar närma sig fikadags...

Någon som är sugen på lite kaffe och en semla...

Comment

Hej på er.
                          Uj, vad det fixas hemma hos dig då marianne. Vad kul att få nytt, fast att det ju är jobbigt innan allt är färdigt. Då gör du helt rätt i att fly fältet.
                          Vanilla-vännen, ifall du kikar in nu vid 15 så på dig, det dök upp jobb för mig så jag vet inte om jag kan sitta ner med dig så mycket. Men vi ses förhoppningsvis snart igen.

Dags för fika, ställer fram lite kaffe/te för den som vill ha.

Comment

Originally posted by Vanilla View Post
                            Hej på er...

Titta där är du ju.
                            Mmm, semla också. Jisses vad gott. Jag tar gärna en semla tack. Smaskens ju.
                            på dig vännen.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                              Titta där är du ju.
                              Mmm, semla också. Jisses vad gott. Jag tar gärna en semla tack. Smaskens ju.
                              på dig vännen.

Heeej söta rara....
                              och tillbaka....
                              Mmmm, ja fastlagsbullar e svåra att motstå...
                              Men det är ju fredag...

Comment

Originally posted by marianne View Post
                                Hei, hei.. Nå er det fredag igjen..tiden raser jo..
                                Jeg har mer enn nok å gjøre en tid fram. Skal renovere badet, ikke akkurat gjort på 1-2-3..Vi startet i går, og på mandag kommer snekker..
                                Jeg reiser vekk i dag, kommer tilbake i løpet av helgen, men kanskje ikke før søndag. Best å være vekk, fra slik rot og styr..........
                                Men jeg titter nok inn litt sener i dag, blir vel kaffe om en stund..
                                Ha en fin fredag der du er.. Vi ses..
                                Originally posted by Vanilla View Post
                                Hej på er...

Originally posted by Sunnyface View Post
                                Hej på er.
                                Uj, vad det fixas hemma hos dig då marianne. Vad kul att få nytt, fast att det ju är jobbigt innan allt är färdigt. Då gör du helt rätt i att fly fältet.
                                Vanilla-vännen, ifall du kikar in nu vid 15 så på dig, det dök upp jobb för mig så jag vet inte om jag kan sitta ner med dig så mycket. Men vi ses förhoppningsvis snart igen.

Dags för fika, ställer fram lite kaffe/te för den som vill ha.

Kör ett snabbsvar till er alla tre...kul o se er på en fika o semla...hoppas nu ni får en mysig helg allihop

Comment

Working...
                                X