Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Millou View Post
    Lite långt, men du är välkommen när du vill

Får väl hoppa upp på en av gässen som snart börjar dra uppåt landet..
    Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Att vi som är kvar här i OT t.ex och hela forumet försöker vara kvar o få det levande för utan forumister inget levande forum eller hur?
      Det vet väl både du o jag att det blev tyst i OT...inte vill väl nån av oss att den ska dö ut, så roligt vi haft under mycke lång tid.....men jag skrev oxå att jag skrev av mig...inte så ofta jag gör det som du vet, utan har en glad positiv känsla för er allihop, men i går kväll blev jag trött o ledsen för det var så tyst även en fredagskväll...men jag ber om ursäkt om jag var för känslig...och forumet är inte mitt, så jag ska vara tyst.
      Jag har varit här många gånger när det inte varit en kotte här (för ni har tittat på något program eller gjort något annat ) och kunnat skoja om det. Skulle aldrig falla mig in att påpeka för folk som inte skriver så ofta, att dom förstör ett levande forum och förstör för alla andra som skriver här. Ibland är det mycket folk här och ibland gör dom något annat på sin fritid.. inget konstigt alls tycker jag.

Håller med tojja att allting går upp och ner med forumskrivandet, det är väl rätt naturligt.
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
        Jag har varit här många gånger när det inte varit en kotte här (för ni har tittat på något program eller gjort något annat ) och kunnat skoja om det. Skulle aldrig falla mig in att påpeka för folk som inte skriver så ofta, att dom förstör ett levande forum och förstör för alla andra som skriver här. Ibland är det mycket folk här och ibland gör dom något annat på sin fritid.. inget konstigt alls tycker jag.

Håller med tojja att allting går upp och ner med forumskrivandet, det är väl rätt naturligt.
        Stötte jag mig med dig nu...bara för jag skrev vad jag kände...var inte alls meningen.

Comment

Stötte jag mig med dig nu...bara för jag skrev vad jag kände...var inte alls meningen.

Jag tog mig rätten till en åsikt ibland......de var dumt.

Comment

Tja, känslor är väl inte direkt något vi styr över kanske. Det vet ju jag, så att säga..

Jag tror faktiskt att det kan vara svårt att bara vara helt tyst ibland om man tycker att något känns jobbigt och ibland mår man kanske bättre av att bara få något sagt. Däremot kan det vara synd om vi tar åt oss av det på fel sätt och tyvärr är det nog ganska lätt att det kan dyka upp missförstånd. Men sånt kan man aldrig förebygga helt och man kanske får försöka ge lite mer plats åt varandra ibland när vi mår lite dåligt. Vi är ju inte direkt fiender och osams och så länge som vi ändå känt varandra är det väl klart att vi alla vet att ingen av oss menar något illa med saker som dyker upp ibland?
            -

Comment

Originally posted by TMM View Post
              Tja, känslor är väl inte direkt något vi styr över kanske. Det vet ju jag, så att säga..

Jag tror faktiskt att det kan vara svårt att bara vara helt tyst ibland om man tycker att något känns jobbigt och ibland mår man kanske bättre av att bara få något sagt. Däremot kan det vara synd om vi tar åt oss av det på fel sätt och tyvärr är det nog ganska lätt att det kan dyka upp missförstånd. Men sånt kan man aldrig förebygga helt och man kanske får försöka ge lite mer plats åt varandra ibland när vi mår lite dåligt. Vi är ju inte direkt fiender och osams och så länge som vi ändå känt varandra är det väl klart att vi alla vet att ingen av oss menar något illa med saker som dyker upp ibland?
              Tack TMM...du formulera dig mycke bättre än vad jag kunde

Comment

Tack TMM...du formulera dig mycke bättre än vad jag kunde
                Det är inte alltid så lätt det där heller. Svårt att finna ord... Fast de ord jag tappar brukar Gason hitta åt mig
                -

Comment

Inte bara moppen är framme, snart kommer stora tvättmaskinen till ett ställe Nära Dig.
                  -

Comment

Inte bara moppen är framme, snart kommer stora tvättmaskinen till ett ställe Nära Dig.
                    Tack för påminnelsen, tvätta var det jag skulle göra.
                    Alltid lika kul.
                    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
                      Tack för påminnelsen, tvätta var det jag skulle göra.
                      Alltid lika kul.
                      Japp, nu blir det en springardag. Jobbigt, jag vill ju vara här
                      -

Comment

Japp, nu blir det en springardag. Jobbigt, jag vill ju vara här
                        Springa behövs inte. Det är bara att släpa sig iväg alla de 10 metrarna till badrummet och starta maskinen. Så det är ganska lätt gjort.

Comment

Hallojsan.
                          Jaså ni är i tvättartagen TMM och gason? Jag har stugan nästa helg så jag slipper sånt idag.
                          Strålande härligt vårväder har det varit idag, det var sååå skönt att vara ute i solskenet och njuta.
                          Hoppas ni haft en bra lördag. Ikväll är det finaldags i Melodifestivalen, ska bli skoj. Jag tror The Ark vinner, deras låt sätter sig med en gång och såna låtar behövs i stora finalen sen när de bara har sina 2 minuter på sig att påverka tittarna ute i Europa.
                          Må så gott.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                            Hallojsan.
                            Jaså ni är i tvättartagen TMM och gason? Jag har stugan nästa helg så jag slipper sånt idag.
                            Strålande härligt vårväder har det varit idag, det var sååå skönt att vara ute i solskenet och njuta.
                            Hoppas ni haft en bra lördag. Ikväll är det finaldags i Melodifestivalen, ska bli skoj. Jag tror The Ark vinner, deras låt sätter sig med en gång och såna låtar behövs i stora finalen sen när de bara har sina 2 minuter på sig att påverka tittarna ute i Europa.
                            Må så gott.
                            Tvättat och klart.
                            Fast tvättmaskinen beter sig som den vill. Ibland vägrar värmen att fungera.

Comment

Berfn gafnaat schtenkur. Rambiaan dafapnürr, greefnad.
                              -

Comment

Originally posted by gason View Post
                                Tvättat och klart.
                                Fast tvättmaskinen beter sig som den vill. Ibland vägrar värmen att fungera.
                                I still do have my laundry in tha machinery. It takes some very jobbig time.
                                -

Comment

Working...
                                X