Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Halloj.
    En något seg Sunny här, det blev lite sent igår om man säger så.
    Men en härlig lördag blev det, och nu ska jag njuta av en skön söndag. Tänkte bege mig till Sims värld, men en sväng hit först måste man ju hinna med.
    Hoppas ni hade skoj igår, vad ni nu än gjorde. Vann rätt låt tycker ni? Jag tycker det, den är riktigt bra och sätter sig med en gång. Viktig egenskap i en låt man ska skicka till stora finalen tycker jag. Blir spännande att se sen hur det går.
    Ha en bra dag allihop, vi synes.

Comment

Och jag som tyckte att gårdagens låt gav mig hemska flashbacks till "Las Vegas" som vann istället för Nanne för två år sedan. Av någon anledning så tror jag inte att detta är vad Europa vill ha, så jag blir mer och mer övertygad om att Sverige kommer hamna sist igen, så att vi tvingas att kvala in..
      -

Comment

Originally posted by TMM View Post
        Och jag som tyckte att gårdagens låt gav mig hemska flashbacks till "Las Vegas" som vann istället för Nanne för två år sedan. Av någon anledning så tror jag inte att detta är vad Europa vill ha, så jag blir mer och mer övertygad om att Sverige kommer hamna sist igen, så att vi tvingas att kvala in..
        Vore så gott åt salo...om vi kom sist,,,denna självvgoda djä----- behöver att sättas på mattan

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
          Vore så gott åt salo...om vi kom sist,,,denna självvgoda djä----- behöver att sättas på mattan

Det är väl nog den risken som föreligger med tanke på svenska folkets dåliga smak. Det var bättre förr
          -

Comment

Originally posted by TMM View Post
            Jag är helt säker på att det bli dax att kvala nästa gång igen,detta kommer inte att slå i Europa.
            Sen får The Ark vara hur stora som helst här hemma men i Europa kommer det inte att funka
            Tacka vet jag Sanna Nielsen nä jag är inte 70+
            Kör hårt,det kan gå
            I morgon kan det vara försent.
            Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Jag är helt enig med dig
              Kör hårt,det kan gå

Comment

Originally posted by tojja View Post
                Jag är helt enig med dig
                Gott att höra,,,jag tror inte ens att jag kommer att titta på Schlagerfinalen i år2:

Comment

Jag är helt säker på att det bli dax att kvala nästa gång igen,detta kommer inte att slå i Europa.
                  Sen får The Ark vara hur stora som helst här hemma men i Europa kommer det inte att funka
                  Tacka vet jag Sanna Nielsen nä jag är inte 70+
                  FYYYY vilka visa ord! Tänk om fler vore som dig!

Och nog fanns det en hel del bidrag som inte kom med ens, som hade otroligt mycket större potential att gå låååångt! Med vår nya stil kommer Sverige aldrig mer kunna ansvara för en europeisk schlager. Tyvärr så har någon lyckats hjärntvätta det här landet med nån slags kommersialism. Ekonomin är tyvärr viktigare än nöjet...
                  -

Comment

Gott att höra,,,jag tror inte ens att jag kommer att titta på Schlagerfinalen i år2:
                    Det är jag bunden till att göra. Inte minst för chattens samhörighet. Något roligare finns inte
                    -

Comment

Jag brukar inte se den förutom Svergies bidrag och när dom delar ut sina poäng,det är ju det som är kul att se nu är det ju så många låtar att man inte pallar med det så länge.
                      Jag kan slå vad om hundra spänn att Cypern ger Grekland 12p och Grekland ger Cypern 12p så gör dom alltid,korkat men sant
                      Kör hårt,det kan gå

Comment

Jag brukar inte se den förutom Svergies bidrag och när dom delar ut sina poäng,det är ju det som är kul att se nu är det ju så många låtar att man inte pallar med det så länge.
                        Jag kan slå vad om hundra spänn att Cypern ger Grekland 12p och Grekland ger Cypern 12p så gör dom alltid,korkat men sant
                        Precis inte nog med att vi skickar en skitlåt,,,allt är uppgjort också...lol

Comment

Hejsan.
                          Då var det måndag igen, och jag är tillbaka på jobbet efter min "roliga" influensavecka.
                          Har det lugnt och skönt nu efter en rätt så rushig morgon.
                          Tänkte läsa lite i tidningarna innan det är dags för lunch sen vid halv tolv.
                          Behaglig arbetsdag måste jag säga, skönt med en mjukstart.
                          Hoppas ni får en bra måndag.

Comment

Precis inte nog med att vi skickar en skitlåt,,,allt är uppgjort också...lol
                            Det märks att det inte är något BB i år.
                            Alla konspirationsteorier hamnar någon annanstans.
                            -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
                              Det märks att det inte är något BB i år.
                              Alla konspirationsteorier hamnar någon annanstans.
                              -

Comment

Härlig vårdag idag

Comment

Working...
                                X