Originally posted by xx24-7
Det vore snällt om du skriver lite nyfikna frågor till Flanders, jag tycker att jag har skrivit så mycket därinne och han är nog trött på mig och mina frågor, dessutom har jag tappat stinget när det gäller flörtandet he he ;-)
Skulle vara lite kul att få veta vad som hänt igår, annars har man ju ingenting att skriva om här.

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande
Själv kan jag inte skriva någon fin dikt till dig varken på svenska eller engelska, jag är urusel på det. När jag har suttit och försökt rimma så blir dikten bara snuskigare och snuskigare så det är bäst jag låter bli (kan ju inte sitta och skriva en porrig dikt här)

- give it to me baby - aha aha
Jag är skitbra på å flirta, så kom igen du bara

(Hvis du mente at du hadde tenkt å SKRIVE et dikt til meg da,og ikke BARE tenkt!!!He-he!!
Mulig jeg missforstod deg litt her nå,men er glad om du BARE har TENKT også selvsagt!!
,men det var nok nordmenn på Harry-tur dèt der ja.Iallefall hørtest det mistenkelig slik ut på de fargerike klærne!!Var de litt "runde og gode" også??Isåfall var de VIRKELIG komplett Harry-folk!!
Har heldigvis ikke så mye erfaring med de!!
(men Nova är ännu snabbare)
Comment