Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by xx24-7
    En riktig god tur og god helg til deg,sweetie pie!!
    Skal se om jeg ikke får stikket over til Flanders og vært litt nyskjerrigper jeg også,da!!Skjønt kan ikke love noe,vennen!!-Er fullt opp med husjobbing i helga.Vi har forøvrig ikke nylig kjøpt oss hus nei.Dèt var vel i `94/`95,så har gått litt tregt før vi kom igang med oppussinga og slik.Men;vi drøyde til vi skulle bygge på,slik at vi tok alt i ett.;-)
    Men vad är det ni gör? Tapetserar ni och lägger golv eller bygger ni ut? Har ni mycket kvar att göra?

Det vore snällt om du skriver lite nyfikna frågor till Flanders, jag tycker att jag har skrivit så mycket därinne och han är nog trött på mig och mina frågor, dessutom har jag tappat stinget när det gäller flörtandet he he ;-)

Skulle vara lite kul att få veta vad som hänt igår, annars har man ju ingenting att skriva om här.
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
      Men vad är det ni gör? Tapetserar ni och lägger golv eller bygger ni ut? Har ni mycket kvar att göra?

Det vore snällt om du skriver lite nyfikna frågor till Flanders, jag tycker att jag har skrivit så mycket därinne och han är nog trött på mig och mina frågor, dessutom har jag tappat stinget när det gäller flörtandet he he ;-)

Skulle vara lite kul att få veta vad som hänt igår, annars har man ju ingenting att skriva om här.
      Vi gjør ALT!!Så har bygget på en ny del,og skifter om rom,slik at det blir soverom på stue,kjøkken på stue,spisestue på kjøkken,og stuen blir i den nye delen her.Likeså et nytt bad i tillegg til det gamle i 2.etasje,og vi får nye kjeller-rom++Yngstejenta får nytt og eget rom (endelig),og vi skal fixe på absolutt ALT det gamle her!!Så da blir det å male,tapetsere,panelere,legge fliser,nye gulv+++Vi har da kommet et godt stykke på vei,så skal igrunnen gå tålig greit framover nå.

Comment

• Åh.......... vad söta ni är båda två. Wow Nova vilket våldsamt flörtande, gick nästan två steg baklänges och håret blev bakåtkammat av flörtdraget

XX: Vilken fin dikt och det på engelska Själv kan jag inte skriva någon fin dikt till dig varken på svenska eller engelska, jag är urusel på det. När jag har suttit och försökt rimma så blir dikten bara snuskigare och snuskigare så det är bäst jag låter bli (kan ju inte sitta och skriva en porrig dikt här)

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Åh.......... vad söta ni är båda två. Wow Nova vilket våldsamt flörtande, gick nästan två steg baklänges och håret blev bakåtkammat av flörtdraget

XX: Vilken fin dikt och det på engelska Själv kan jag inte skriva någon fin dikt till dig varken på svenska eller engelska, jag är urusel på det. När jag har suttit och försökt rimma så blir dikten bara snuskigare och snuskigare så det är bäst jag låter bli (kan ju inte sitta och skriva en porrig dikt här)

Porrig eller inte,er tanken bak som teller vet du!!:razz:

Comment

Porrig eller inte,er tanken bak som teller vet du!!:-P
            Men då vet du att jag har tänkt att skriva en fin dikt till dig och den är jätteporrig

Nu har jag kopierat din dikt och sparat den.

Herregud vad mycket jobb ni har att göra på huset. Det kommer ju att ta hur länge som helst eller har ni någon hjälp?

Comment

• Originally posted by Nova
              Du kan få flirta med mig - give it to me baby - aha aha
              *blink blink*Jag är skitbra på å flirta, så kom igen du bara
              Oh my god! Jag har ju glömt hur man gör!

Gör ett försök.........
              Ohhh nu börjar den rätta feelingen komma fram igen....

Comment

Men då vet du att jag har tänkt att skriva en fin dikt till dig och den är jätteporrig

Nu har jag kopierat din dikt och sparat den.

Herregud vad mycket jobb ni har att göra på huset. Det kommer ju att ta hur länge som helst eller har ni någon hjälp?
                Heelt i orden,sweetie pie!!-Gleder meg allerede!! (Hvis du mente at du hadde tenkt å SKRIVE et dikt til meg da,og ikke BARE tenkt!!!He-he!! Mulig jeg missforstod deg litt her nå,men er glad om du BARE har TENKT også selvsagt!! )
                Åå,så kos at du sparer på diktet mitt!! Har du lest diktet mitt til deg i Poeten-tråden på Britt-forum da??;-)
                Ja,er absolutt nok å gjøre her hjemme..dèt er sikkert.Og gubben er en skikkelig handy-man,så han skal gjøre mesteparten selv,med litt hjelp fra kjerringa si innimellom!!;-) (Slik sett sparer vi pleeenty av kronasjer!!)
                Last edited by Guest; 2005-07-01, 16:21.

Comment

Heelt i orden,sweetie pie!!-Gleder meg allerede!! (Hvis du mente at du hadde tenkt å SKRIVE et dikt til meg da,og ikke BARE tenkt!!!He-he!! Mulig jeg missforstod deg litt her nå,men er glad om du BARE har TENKT også selvsagt!! )
                  Åå,så kos at du sparer på diktet mitt!! Har du lest diktet mitt til deg i Poeten-tråden på Britt-forum da??;-)
                  Ja,er absolutt nok å gjøre her hjemme..dèt er sikkert.Og gubben er en skikkelig handy-man,så han skal gjøre mesteparten selv,med litt hjelp fra kjerringa si innimellom!!;-) (Slik sett sparer vi pleeenty av kronasjer!!)
                  Vaa! Har du skrivit en dikt till mig hos Britt? Måste genast rusa dig och läsa...........

men innan jag gör det så måste jag berätta att jag tänkte på dig idag när jag åkte hem från jobbet. När jag stod och väntade på bussen vid Liseberg så kom det en familj och alla i familjen hade färgglada fritidskläder på sig, och då tänkte jag att dom där måste vara norrmän som är på Harry-tur (campar) och har fått på sig grilldressen

Nu rusar jag............

Comment

Vaa! Har du skrivit en dikt till mig hos Britt? Måste genast rusa dig och läsa...........

men innan jag gör det så måste jag berätta att jag tänkte på dig idag när jag åkte hem från jobbet. När jag stod och väntade på bussen vid Liseberg så kom det en familj och alla i familjen hade färgglada fritidskläder på sig, och då tänkte jag att dom där måste vara norrmän som är på Harry-tur (campar) och har fått på sig grilldressen

Nu rusar jag............
                    Var ikke så lett å finne ord som rimte,så det ble så som så!!Men;TANKEN som teller som sagt!!;-)
                    Så moro at du har tenkt på meg i dag da!!-Skjønt ikke BARE fin tanke i og med at du assosierte MEG med de Harry-folka ,men det var nok nordmenn på Harry-tur dèt der ja.Iallefall hørtest det mistenkelig slik ut på de fargerike klærne!!Var de litt "runde og gode" også??Isåfall var de VIRKELIG komplett Harry-folk!!

Comment

Var ikke så lett å finne ord som rimte,så det ble så som så!!Men;TANKEN som teller som sagt!!;-)
                      Så moro at du har tenkt på meg i dag da!!-Skjønt ikke BARE fin tanke i og med at du assosierte MEG med de Harry-folka ,men det var nok nordmenn på Harry-tur dèt der ja.Iallefall hørtest det mistenkelig slik ut på de fargerike klærne!!Var de litt "runde og gode" også??Isåfall var de VIRKELIG komplett Harry-folk!!
                      Nu är jag tillbaka *pust* Den var ju bra den också..... men vad betyder "Hun lager ikke mye bry" ?
                      Fasen vad bra du var på rim och poesi och Tipita var inte dålig heller. Jaha nu kan både du, tipi, Nova och scorpan skriva dikter men inte jag *ser väldigt avundsjuk ut*

Nu får du allt kopiera in den här dikten som du skrev här och klistra in den i din poet-tråd på Britts forum. ;-)

Nä dom var inte runda men föräldrar och alla barnen hade färgglada kläder.

Comment

• Vel,jeg får gå av her jeg nå,sweetie pie!!-Takk for koselig prat!!Ja,er jo ALLTID koselig og moro å prate med DEG da!!-Kjempeglad for at du er her på forumene!!
                        Så;ønsker jeg deg og dine en riktig god helg!!Ha det fint,og kos deg kjempemasse!!

Comment

Nu är jag tillbaka *pust* Den var ju bra den också..... men vad betyder "Hun lager ikke mye bry" ?
                          Fasen vad bra du var på rim och poesi och Tipita var inte dålig heller. Jaha nu kan både du, tipi, Nova och scorpan skriva dikter men inte jag *ser väldigt avundsjuk ut*

Nu får du allt kopiera in den här dikten som du skrev här och klistra in den i din poet-tråd på Britts forum. ;-)

Nä dom var inte runda men föräldrar och alla barnen hade färgglada kläder.
                          Hun lager ikke mye bry,betyr at du ikke gjør noe galt!!;-)
                          Ååå,mange takk,sweetie pie!!
                          Om du ikke er noen diktskriver,så er du allikevel en racer på å skrive!!;-)
                          Okay,skal putte inn det diktet til deg herfra jeg!!
                          Hahaha!!Var garantert Harry-folk hvis det skinte godt fra klærne!!:razz: (Eller det er vel kanskje begge deler med de klærne også!! Har heldigvis ikke så mye erfaring med de!! )

Comment

Hun lager ikke mye bry,betyr at du ikke gjør noe galt!!;-)
                            Ååå,mange takk,sweetie pie!!
                            Om du ikke er noen diktskriver,så er du allikevel en racer på å skrive!!;-)
                            Okay,skal putte inn det diktet til deg herfra jeg!!
                            Hahaha!!Var garantert Harry-folk hvis det skinte godt fra klærne!!:razz: (Eller det er vel kanskje begge deler med de klærne også!! Har heldigvis ikke så mye erfaring med de!! )
                            Har du ingen erfarenhet av såna kläder........ nu luras du. Tippelura satte ju in en bild på din gubbe när han spelade fotboll i sin grilldress
                            Hmm... det är väl tur att jag inte gör något galet..... ännu ;-) I helgen får jag väl försöka mig på att dikta lite, men det kommer nog att bli pannkaka av alltihop misstänker jag.

Ska ta och jobba lite med gräsmattan i morgon och träna upp min rumpa igen, har ju bara tränat ena sidan *asg* Kanske jag kan sola baksidan den här helgen om det blir soligt.

Tycker du att jag är en racer på att skriva? Det kanske är en yrkesskada (men Nova är ännu snabbare)

Comment

• Hittade lite festbilder från igår på Flanders hemsida:

ownloadItem&g2_itemId=389&g2_serialNumber=1" border="0"/>

ownloadItem&g2_itemId=393&g2_serialNumber=1" border="0"/>

ownloadItem&g2_itemId=396&g2_serialNumber=1" border="0"/>
                              Det finns några fler bilder på hans hemsida .........

Comment

• Hej då allihop! Hoppas ni får en bra helg. Syns på söndag!

Comment

Working...
                                X