Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by snowflake
    Fy fasen vilket åskväder. Det var soligt och fint och sen sa det bara pang och så började det ösregna och blixtra/åska.......... usch vad jag avskyr det. Men nu är det riktigt skönt ute igen, temperaturen har gått ner från 30 grader till 21 grader.

Ja, jag sticker iväg imorgonkväll och det ska bli så skönt att få komma till havet. Visst kan jag packa ner dig i väskan men bara om du kan ligga musestilla (vilket gulligt ord). ;-)

Ett kul ord som jag lärde mig under BB var "luremus", det ordet ska jag använda mig av.

Haha!!Din luremus!! Er vel derfor Scorpan rømte med èn gang han så deg vet du!!

Comment

• Originally posted by xx24-7
      Haha!!Din luremus!! Er vel derfor Scorpan rømte med èn gang han så deg vet du!!
      Vaaaa! Tror du det är därför .......... nä jag har blivit så dålig på sofistikerad flörtning när han varit borta, får väl gå en kurs eller nåt. Du kanske ha en flörtkurs för mig Du och Tippelura är ju experter :razz:
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Go´natt allihopa! Sov så gott!!

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Go´morron alla goa forumister! Har vaknat till ett kanonväder och hoppas att åskan håller sig borta idag!
          Var inne en sväng hos Flanders och hittade det här i gästboken:

"Det går bra med meg selvom mange dager er veldig hektiske. Tar litt tid å komme tilbake til sitt vanlige liv. Nå i sommer blir det endel vannski og jobbing som gjestbartender. I august begynner jeg å lese igjen slik at jeg kan bli ferdig med mine studier. Dennis planlegger turne så kanskje jeg henger meg med der. You never know."

Dessutom har han skrivit att han hade fler bilder från grillfesten hos Patrick, men det var bilder som inte var lämpliga för tryck och till Britt har han svarat att det var en del skandaler på festen he he.

Han har varit snäll som vanligt och svarat dom som skrivit i hans gästbok även om det varit mitt i natten. En stor kram till Anders för det!

Sätter fram lite kaffe till dom som vill ha. Ska väl vara här inne idag eftersom jag ska stryka och packa under dagen, men sen bär det iväg. Hoppas alla får en bra dag!

Comment

Go´morron alla goa forumister! Har vaknat till ett kanonväder och hoppas att åskan håller sig borta idag!
            Var inne en sväng hos Flanders och hittade det här i gästboken:

"Det går bra med meg selvom mange dager er veldig hektiske. Tar litt tid å komme tilbake til sitt vanlige liv. Nå i sommer blir det endel vannski og jobbing som gjestbartender. I august begynner jeg å lese igjen slik at jeg kan bli ferdig med mine studier. Dennis planlegger turne så kanskje jeg henger meg med der. You never know."

Dessutom har han skrivit att han hade fler bilder från grillfesten hos Patrick, men det var bilder som inte var lämpliga för tryck och till Britt har han svarat att det var en del skandaler på festen he he.

Han har varit snäll som vanligt och svarat dom som skrivit i hans gästbok även om det varit mitt i natten. En stor kram till Anders för det!

Sätter fram lite kaffe till dom som vill ha. Ska väl vara här inne idag eftersom jag ska stryka och packa under dagen, men sen bär det iväg. Hoppas alla får en bra dag!

Å!! det var godt med kaffe!!
            Savnet bare muffins".. Tusen takk for oppdateringen, bra det går godt for vår helt".
            I dag drar vi ut på tur med båten.. Til Svenskekysten, et sted nordvest for Gøteborg.. Mollösund heter stedet.
            Det blir sikkert kos i varmen. Kona og barnebarn gleder seg til turen, og jeg føler meg som en konge på vannet.. Elsker båtturer..
            Og Svenskekysten er et Paradis" i seg selv.
            Dere for ha en god helg, og så sees vi på nettet på torsdag..
            Ps.. husk "solfaktor" og "vesketilførselen" ( Pils )..
            Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

• Originally posted by fastwindow
              Savnet bare muffins".. Tusen takk for oppdateringen, bra det går godt for vår helt".
              I dag drar vi ut på tur med båten.. Til Svenskekysten, et sted nordvest for Gøteborg.. Mollösund heter stedet.
              Det blir sikkert kos i varmen. Kona og barnebarn gleder seg til turen, og jeg føler meg som en konge på vannet.. Elsker båtturer..
              Så koselig det èr å se deg igjen,fastwindow!!:smile:
              Dere får ha riktig god tur med båten i dag!-Misunner dere ikke i det hele tatt.Neeeida.;-)
              God helg til deg også!!:smile:

Comment

Heeeej fastwindow! Vad säger du, ska du till Mollösund? Men då kanske vi ses där för jag är där och badar jätteofta på semestern! Vad heter din båt nu igen?

Comment

Heeeej fastwindow! Vad säger du, ska du till Mollösund? Men då kanske vi ses där för jag är där och badar jätteofta på semestern! Vad heter din båt nu igen?
                  Båten er en cabincruiser. Farve, Hvit med en bred Marineblå stripe på siden..
                  Det står Windy 39 og et Norsk flagg på siden.
                  Bak står navnet "Fars Drøm".. Og bak på badeplattformen henger det en Rød jolle..
                  Du er "velkommen" ombord til "Skipskaffe" og kaker..
                  Det hadde vært helt topp og høre "Snowflake" "Fastwindow"
                  Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

Båten er en cabincruiser. Farve, Hvit med en bred Marineblå stripe på siden..
                    Det står Windy 39 og et Norsk flagg på siden.
                    Bak står navnet "Fars Drøm".. Og bak på badeplattformen henger det en Rød jolle..
                    Du er "velkommen" ombord til "Skipskaffe" og kaker..
                    Det hadde vært helt topp og høre "Snowflake" "Fastwindow"
                    Då ska jag håll ögonen öppna efter Fars dröm när jag sitter på Knuts brygga vid hamninloppet och tar en kall öl ;-)

Jag önskar er en jättetrevlig och skön semester och håller tummarna för att vädret håller i sig!!!

Psst! Eftersom er båt är så stor, så se till att komma i bra tid till Mollösund för hamnen är väldigt trång och liten...
                    Last edited by snowflake; 2005-07-08, 12:37.

Comment

• Hej då alla goa människor, nu drar jag!!! Ni som vill kan väl kanske ta en sväng till Flanders och uppdatera här om det hänt kul.

Glöm inte att ta hand om Scorpan och flörta riktigt oseriöst med honom, vill ju ha något kul att läsa om när jag kommer tillbaka he he.

TREVLIG SOMMAR!

Comment

Hej då alla goa människor, nu drar jag!!! Ni som vill kan väl kanske ta en sväng till Flanders och uppdatera här om det hänt kul.

Glöm inte att ta hand om Scorpan och flörta riktigt oseriöst med honom, vill ju ha något kul att läsa om när jag kommer tillbaka he he.

TREVLIG SOMMAR!

Hej då Snowsan...ha det så skönt och gör inget som jag inte skulle gjort;-)

Kraaaaaaaaaaaaaamar i massor

Comment

Hej då alla goa människor, nu drar jag!!! Ni som vill kan väl kanske ta en sväng till Flanders och uppdatera här om det hänt kul.

TREVLIG SOMMAR!

Hvor skal du???
                          "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

TREVLIG SOMMAR!

Ha det så fint Snowflake...Håper dere får masse bra vær og at dere koser dere glugg ihjel...;-) Vi skal ta vare på Scorpan og flørte med han av og til, slik at savnet etter deg blir lettere..

God Sommer..

Comment

TREVLIG SOMMAR!

Ha det riktigt, riktigt gott sötis

Comment

• Grillfest hos Patrick..

Søndag 3 juli..

http://bilder.flanders.no/main.php?g2_view=coreownloadItem&g2_itemId=426&g2_serialNumber=2

Tyckte det var på tiden att det kom in en bra bild på Flanders här..
                                Last edited by piopio; 2005-07-08, 21:09.
                                I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

Working...
                                X