Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Tipita
    Haha..Nå har jeg Flanders på pc`n min, så nå kan jeg se han når jeg vil... Lastet ned en video fra da han var i BB..
    Åh vad du kan göra grejor på datorn! *avundsjuk för andra gången idag* Då har vi dig som datageni och sen har vi Nova som är en stor poet Hmm.... undrar vad jag är......... får väl fundera på det ett tag.........

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
      Åh vad du kan göra grejor på datorn! *avundsjuk för andra gången idag* Då har vi dig som datageni och sen har vi Nova som är en stor poet Hmm.... undrar vad jag är......... får väl fundera på det ett tag.........

Det holder å være søt..så kos deg med den tanken du ;-)

Comment

Det holder å være søt..så kos deg med den tanken du ;-)
        Du är snäll du *ordnar till håret* ........... men jag vill vara duktigt på någonting jag också.......... hmm fortsätter att tänka..........

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Du är vår FLÖRTKULA!!!!
          http://cherinne.blogg.se/

Comment

• Originally posted by Nova
            Du är vår FLÖRTKULA!!!!
            Vaaaa! Är jag en flörtkula?

Comment

• Hei Tipita kan du være så snill å, gi meg den linken dær du kan se Flanders, sin tid inne i huset.?
              Man skal ikke mobbe andre "

Comment

• Originally posted by Brunetten
                Hei Tipita kan du være så snill å, gi meg den linken dær du kan se Flanders, sin tid inne i huset.?
                Det ligger noen videoer på http://the-site.dk/ trykk på realityskin..deretter free

Dessuten kan du laste ned noe fra emule, men det fikk ikke jeg til dessverre.

Comment

• Har stått och lagat till spagetti och köttfärssås och kommer på mig med att smila......... förstår inte varför köttfärssåsen kan få mig på så gott humör

Comment

Har stått och lagat till spagetti och köttfärssås och kommer på mig med att smila......... förstår inte varför köttfärssåsen kan få mig på så gott humör
                    Nei,dèt er merkelig din Flanders-fantast!!!!;-) ;-)

Comment

• Originally posted by xx24-7
                      Nei,dèt er merkelig din Flanders-fantast!!!!;-) ;-)
                      Ha, jag är väl ingen Flandersfantast heller, jag tycker bara han har en fin personlighet.......å är snygg.......... å är sexig...... å har a very nice ass...... å fin personlighet...... hmm tycker inte alls att jag är någon fantast

Om jag säger Gottepose............. vad tänker du på då?

Comment

Vaaaa! Är jag en flörtkula?
                        Ja, är du inte?8) Din bild säger väl allt, gör den inte?
                        http://cherinne.blogg.se/

Comment

• Originally posted by Nova
                          Ja, är du inte?8) Din bild säger väl allt, gör den inte?
                          He he......... det är bara en maskering.

I´m really a sweetie pie

Comment

• Her er Flandersen

Comment

Her er Flandersen
                              *asg* Jag tror jag dör......... håller han på med en sexattack på Elita eller är det bara jag med min snuskiga fantasi som tycker det ser ut så Snacka om att få något hårt i huvudet.....

Comment

• Tipita eller noen andre, det er vidio bare fra bb 2002-4, ka klikke æ på for å få opp Big Brother 2005?
                                Man skal ikke mobbe andre "

Comment

Working...
                                X