Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by snowflake
    Vad är curacit?............ är det smittsamt? *gapskratt*
    Ser att du varit inne hos Flanders en sväng, såg du att han svarat dig?
    Curasit.. En sykepleier tok livet av mange pasienter på et sykehjem i Norge med det.. Ja det er noen år siden nå..
    Ja gud... Han er da konge, passer på og gi oss svar på våre spørsmål..

Ps. var bare en tur inne på K og E siden og fyret opp litt, de kjedet seg og blodtrykket var nesten i null.. skal si det ble andre boller nå..
    Last edited by fastwindow; 2005-06-15, 18:10.
    Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

• Originally posted by fastwindow

Ps. var bare en tur inne på K og E siden og fyret opp litt, de kjedet seg og blodtrykket var nesten i null.. skal si det ble andre boller nå..
      og du anser det som tøft???? det er laaaaavmål... "Losah"
      "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

Och jag har bett dig 3 gånger att sluta med att kasta skit inne på fanklubbarna.. Kanske vi ska ta och ha samma respekt för fanklubbarna härinne som vi hade på BB-forumet.. För allas trevnad om inget annat!!
        I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

• Originally posted by piopio
          Och jag har bett dig 3 gånger att sluta med att kasta skit inne på fanklubbarna.. Kanske vi ska ta och ha samma respekt för fanklubbarna härinne som vi hade på BB-forumet.. För allas trevnad om inget annat!!
          O så hyggeleig at dere kom inn og hilser på oss i Flanderworld..
          Ønsker dere og bli i "klanen"
          Det er bare og vaske bort dritten fra "Tastene" og ta på dere fintøyet.
          Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

Du börjar verkligen att gå både mig och andra härinne på nerverna.. Det är inte bara väldigt nonchalant av dig att bortse från tillsägelser, utan det är rent ut sagt barnsligt också.. Vissa sk "tillsägningar" ska man kanske ta på lite mer allvar.. *föreslår*

Comment

ta på fintøyet for Flanders??? hahahahaha, never ever... neij tenkte kanskje å fare med litt "dritt" her inne...
              "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

Curasit.. En sykepleier tok livet av mange pasienter på et sykehjem i Norge med det.. Ja det er noen år siden nå..

Nä nä, jag skriver aldrig fel, alla våra patienter kommer hem från sjukhuset utan missöden *asg*

Min kära Solbrilletricksminister! Fy skäms på dig Gå inte in i deras fanklubbstråd, utan skriv istället i en tråd utanför, jag tror att Watchlar har en som kan passa. *pussar på dig tills du är snäll igen*
                Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Visst är det kul att han bryr sig och svarar på frågor och tittar in här. Men vi visste ju redan innan att han är en snäll kille! ;-)

Jag jobbar som läkarsekreterare och läkarna kan ju inte veta att jag har lunchrast när jag sitter vid datorn, så jag fick avsluta här så fort jag bara kunde.:smile:
                  Jupp,kjempeålright "Flandersen" vår,ja!!;-)
                  Åå,legesekretær og greier!!!Så flott da!!-Da vet vi jo hvor vi trygt kan henvise "Flanders" neste gang han ev. kutter seg i fingeren!!He-he!!Skjønt;lege-sekræterer tar seg vel "bare" av papirarbeid,eller???Men allikevel da..;-)
                  Last edited by Guest; 2005-06-15, 20:10.

Comment

• Originally posted by xx24-7
                    Jupp,kjempeålright "Flandersen" vår,ja!!;-)
                    Åå,legesekretær og greier!!!Så flott da!!-Da vet vi jo hvor vi trygt kan henvise "Flanders" neste gang han ev. kutter seg i fingeren!!He-he!!Skjønt;lege-sekræterer tar seg vel "bare" av papirarbeid,eller???Men allikevel da..;-)
                    Ha ha det tänkte jag inte på, jag kan ju ordna en snabb tid till honom om han skadar sig och ett snabbutlåtande kan jag också fixa
                    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Ha ha det tänkte jag inte på, jag kan ju ordna en snabb tid till honom om han skadar sig och ett snabbutlåtande kan jag också fixa
                      Ja,ikke sant??;-)

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                        ta på fintøyet for Flanders??? hahahahaha, never ever... neij tenkte kanskje å fare med litt "dritt" her inne...
                        Men du trenger jo allikevel ikke dèt du,Prettygrl-du som er så "pretty" fra før!!;-)

Comment

Ja,ikke sant??;-)
                          Nä, nu tror jag att jag ska ta mig en sväng till Flanders och kolla om det är något nytt.

Comment

Nä, nu tror jag att jag ska ta mig en sväng till Flanders och kolla om det är något nytt.

Han Flanders ser ut til å like deg.;-) Bra du er så frampå med sp.mål iallefall!!-Er flink du!!

Comment

Han Flanders ser ut til å like deg.;-) Bra du er så frampå med sp.mål iallefall!!-Er flink du!!
                              Nä, han är bara snäll och svarar på frågorna, men bara det är ju kul. Var lite nyfiken hur det gick till när dom skulle svara på frågorna i chatten, om dom fick välja själva eller inte och nu vet vi. Vad betyder kun? Tror du att han varit härinne och läst? Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Hoppas han kommer in här igen (godkänd av TMM) och skriver några rader i Flanderworld.

Undrar om han verkligen tänkt åka till Göteborg tillsammans med Patrick eller om han bara sa så, tänk om man skulle springa på honom på avenyn........ hade ni trott på mig då *asg*

Comment

• kun = bara, endast

Comment

Working...
                                X