Originally posted by Brunetten
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!
Collapse
X
-
Hehe..Det var nok ikke særlig mykt nei..;-) Drøm nå ...og tenk at det er du som står der istedet for ElitaOriginally posted by snowflake*asg* Jag tror jag dör......... håller han på med en sexattack på Elita eller är det bara jag med min snuskiga fantasi som tycker det ser ut så
Snacka om att få något hårt i huvudet.....
Comment
-
Nä nä, skulle jag få en gottepåse i huvudet, så skulle jag troligtvis får svår huvudvärk......... och så måste jag ta Alvedon och gör jag det, så är det kanske risk för att jag tappar minnet ....Originally posted by TipitaHehe..Det var nok ikke særlig mykt nei..;-) Drøm nå ...og tenk at det er du som står der istedet for Elita

Vad betyder saerlig mykt?
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Hehe..Kankje best å la være daOriginally posted by snowflakeNä nä, skulle jag få en gottepåse i huvudet, så skulle jag troligtvis får svår huvudvärk......... och så måste jag ta Alvedon och gör jag det, så är det kanske risk för att jag tappar minnet ....

Vad betyder saerlig mykt?
Mykt=soft
Kos deg i helgen da Snowflake...Ikke finn på noe tull!!!;-)
Comment
-
Hmm... ikke finn på noen tull....... nä det kan jag inte lova ;-) Hoppas du också får en bra helg och finner på massor av tull.Originally posted by TipitaHehe..Kankje best å la være da
Mykt=soft
Kos deg i helgen da Snowflake...Ikke finn på noe tull!!!;-)
Om ni är härinne så får ni väl uppdatera här så jag har något att läsa på söndagkväll.
Ha det så gott!!! Ska väl åka om någon timme eller så.
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Ha det så himla najs Snowy! Å gör allt som jag skulle gjort *MOAHAHA*Originally posted by snowflakeHmm... ikke finn på noen tull....... nä det kan jag inte lova ;-) Hoppas du också får en bra helg och finner på massor av tull.
Om ni är härinne så får ni väl uppdatera här så jag har något att läsa på söndagkväll.
Ha det så gott!!! Ska väl åka om någon timme eller så.
Comment
-
......... å lite till kanskeOriginally posted by NovaHa det så himla najs Snowy! Å gör allt som jag skulle gjort *MOAHAHA*
Vart tar du vägen imorgon då? Har Flanders svarat i gästboken? Hmm.. skulle kanske gå in där och kolla själv ..........
Last edited by snowflake; 2005-06-23, 18:09.
Comment
-
Jag blir hemma(Digital kommer ju å hälsar på) med barnen. Kanske blir det till brorsan å de senare på em/kvällen. Vi tar dagen som den kommerOriginally posted by snowflake......... å lite till kanske
Vart tar du vägen imorgon då? Har Flanders svarat i gästboken? Hmm.. skulle kanske gå in där och kolla själv ..........

Comment
-
Låter som det kommer att bli god mat och trevligt sällskap med andra ord ;-)Originally posted by NovaJag blir hemma(Digital kommer ju å hälsar på) med barnen. Kanske blir det till brorsan å de senare på em/kvällen. Vi tar dagen som den kommer
Nu börjar det bli dax att packa ihop sig för avresa. Ha det så bra nu under helgen så ses vi kanske på söndagkväll! Kraaaaam!
Comment
-
Heeej Snow...hoppas du får en härlig midsommar helg..ser att du ska till din stuga & fira.........så ha det riktigt gött & skönt nu...så en riktig glad midsommar önskar jag dig...Originally posted by snowflakeGo´morron alla i Flanderworld! Blev så glad när jag kikade in här och ser att Trixen har dykt upp... heeeeeeej Trixen, kul att se dig! Jag säger som Nova, vart har du varit?
Star: Såg också att Line hade samma åsikt som dig ......... och resten här i Flanderworld ;-) Han måste alltså böja sig för majoriteten eller hur?
Så ni ska göra Tjörn osäker om två veckor, har nu hyrt stuga där eller ska ni hälsa på någon? Om du kommer till Orust och ser en tjej med långt blont hår, blå ögon, har en wow-rumpa och som har två ben och två armar (ett säkert kännetecken) så måste du säga hej för då är det jag .
Hoppas inte att du måste jobba natten under midsommarhelgen.
Nova! Vart håller du hus? Hmm........... säger jag som stöp i säng efter halv 11 igår :razz: !
Nä nu lite kaffe på balkongen. Ställer fram så det är bara att ta när ni vaknar.

Ja nu hoppas vi på att Anders gör som vi vill & lägger upp lite fler härliga "rump" bilder på sin sida *s*
hmmm snow hur e det med minnet igentligen??*s*...tror bestämt att jag berättat för dig inne på BB forumet att min syster har stuga på Tjörn (ja då när jag frågade vart din stuga låg)..hehehe
Nä men så är det att min syrra& hennes man (med hans familj) har en stuga på tjörn..den ligger vid svanvikshållet.........så jag & min familj brukar vara där några dagar varje sommar..& sedan när vi åker hem brukar vi besöka Liseberg så klart =)
Min syrras mans föräldrar bor i Göteborg.. i Partille (tror det heter)..ja nått sånt iallafall *s*.........
Ja om jag får vägarna förbi så lovar jag att hälsa nu när jag vet vem du är *asg*...men det är väl en bit ifrån min svanvik till orust??..nån timmes bilfärd kan väl tänkas att det e ?.................iallafall ha det bäst & sköt om dig *kramis*
Comment
-
Starfriend-meld deg inn i http://www.brittfan.tk/ du også hvis du har lyst!!!Ja,har da inntrykk av at du også er ei kjempekoselig jente,og vi trenger flere som deg!!;-)
Comment
-
Heeeej XX hoppas att allt e bra med dig...ja jag ska anmäla mig i brittsfan klubb..var ju en av dem första i hennes fanklubb i BB forumet..NR 5 var mitt nummer där =)...Hoppas du får en härlig dag i (dag)..vet att ni i Norge inte firar midsommar..men ni kan ju göra ett försök *s*..kramisOriginally posted by xx24-7Starfriend-meld deg inn i http://www.brittfan.tk/ du også hvis du har lyst!!!Ja,har da inntrykk av at du også er ei kjempekoselig jente,og vi trenger flere som deg!!;-)
Comment
-
Hej Nova...hoppas du får en härlig dag i morron du & barnen..önskar dig en skön & trevlig midsommar med mycket bus & kul *kramis*Originally posted by NovaJag blir hemma(Digital kommer ju å hälsar på) med barnen. Kanske blir det till brorsan å de senare på em/kvällen. Vi tar dagen som den kommer
Comment
-
Cool!!!Originally posted by starfriendHeeeej XX hoppas att allt e bra med dig...ja jag ska anmäla mig i brittsfan klubb..var ju en av dem första i hennes fanklubb i BB forumet..NR 5 var mitt nummer där =)...Hoppas du får en härlig dag i (dag)..vet att ni i Norge inte firar midsommar..men ni kan ju göra ett försök *s*..kramis
Jepp,er på god tur!!He-he!!Skåler i rødvin!!
Comment

Comment