Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by xx24-7
    Ja,han er flink til dèt Flanders!!

Nå har forøvrig Britt vært inne og svart oss på Britt-forumet også!!!:smile: Hun var like hyggelig som dèt vi har fått inntrykk av!!
    Va! Har Britt varit och hälsat på? Måste ju rusa dit och se........
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
      Va! Har Britt varit och hälsat på? Måste ju rusa dit och se........
      Ja raska på!!!!
      "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Originally posted by Prettygrl
        Ja raska på!!!!
        Åh, hon svarade på mitt inlägg också Jag antar att när hon svarade Anders i första inlägget, så var det på frågan om vem som var hunken inne i huset (och hon fick inte säga Alecko) eller missuppfattade jag det?
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Åh, hon svarade på mitt inlägg också Jag antar att när hon svarade Anders i första inlägget, så var det på frågan om vem som var hunken inne i huset (och hon fick inte säga Alecko) eller missuppfattade jag det?
          Ja,det var dèt jeg tolket det som også!!!!;-) Qlt isåfall!!

Comment

• Originally posted by xx24-7
            Ja,det var dèt jeg tolket det som også!!!!;-) Qlt isåfall!!
            Stackars Pretty. Hon fick inget svar angående Elita och Klas av Britt heller. Läste i Flanders gästbok att Klas hörde dåligt så fort dom frågade honom om Elita.

Comment

Stackars Pretty. Hon fick inget svar angående Elita och Klas av Britt heller. Läste i Flanders gästbok att Klas hörde dåligt så fort dom frågade honom om Elita.
              Hihi koselig at noen har sympati for en stakkrslig jente men hun svarte på alt annet... det hjalp litt da hun skrev at hun "lovte elita å ikke si noen om deres forhold,hehe" den der hehe, hjalp litt
              "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Originally posted by fastwindow
                Båten er en cabincruiser. Farve, Hvit med en bred Marineblå stripe på siden..
                Det står Windy 39 og et Norsk flagg på siden.
                Bak står navnet "Fars Drøm".. Og bak på badeplattformen henger det en Rød jolle..
                Du er "velkommen" ombord til "Skipskaffe" og kaker..
                Det hadde vært helt topp og høre "Snowflake" "Fastwindow"
                Fastwindow! Som jag stod och ropade på dig i hamnen i Mollösund i söndags;-) Jag var faktiskt där i söndags och käkade skaldjur vid hamnen och jag tittade allt efter dig och din båt men såg den inte. Å jag som var så sugen på skipskaffe :razz: Hoppas i vilket fall som helst att ni hade en bra tur dit för vädret var ju kanonfint!

Du får väl skriva här och ge en sjörapport när du har tid. Kramis

Comment

• Får gjøre Snowflake litt glad da, og sende inn noen dansere som holder liv i tråden, mens hun er borte...;-)

Comment

• Go´natt alla i Flanderworld nu är det bedtime för mig! Jag kanske tittar in här imorgon och bjuder på kaffe innan jag sticker iväg igen. Sov så gott!

Tippelura! Du är för go

Comment

• Go´morron allihop! Hoppas ni sovit gott.Har vaknat upp i ett molnigt men varmt Göteborg. Ställer fram kaffe till den som vill ha. Ska sticka iväg om ett par timmar så det blir ingen fruktost härinne idag ;-)

Last edited by snowflake; 2005-07-15, 10:23.

Comment

• Hej då allihop! Ha en bra helg så ses vi på söndag eller måndag om jag överlevt det extrema åskvädret som ska komma idag (fasen jag som ska åka färja över till Helsingör i eftermiddag) *ryser*

Comment

Hej då allihop! Ha en bra helg så ses vi på söndag eller måndag om jag överlevt det extrema åskvädret som ska komma idag (fasen jag som ska åka färja över till Helsingör i eftermiddag) *ryser*
                          Hoppas du får det bättre än bäst

På AOTV finns en poll och tråd med namnet "Är Anders sexy man?" :-D

Comment

Hej då allihop! Ha en bra helg så ses vi på söndag eller måndag om jag överlevt det extrema åskvädret som ska komma idag (fasen jag som ska åka färja över till Helsingör i eftermiddag) *ryser*
                            Ha det bra så lenge,Sweetie Pie!!
                            Håper du slipper unna det verste tordenværet da!!Men;må vel til med LITT i blant,desverre!!
                            Ønsker deg en fortsatt fin ferie-tur!!
                            Klem...;-)

Comment

• Hello! Nu är jag tillbaka igen!

Comment

• Å så bra da;-)
                                Man skal ikke mobbe andre "

Comment

Working...
                                X